NK81

Juhuuu, en drømmekjole til mig....!

22 posts in this topic

Min kina kjole funkede ikke rigtig, så har været lidt nede og i kjolekrise. Så sker der det fantastiske at MetteHolme sælger en Miss-Lena tyldrøm, som lige er hvad jeg er ude efter :loveshower: ... Måtte fluks til vejle og prøve den og den er bare SÅÅÅÅÅÅ skøn. Har været nervøs hele dagen. På vej derop havde jeg bare super meget kvalme, og jo nærmere vi kom jo tættere var jeg på at kaste op. Hvad sker der lige for Zillaen her?!!! :blink:

Men kjolen var som sagt bare SÅ fin! Skal lige tabe 1-2 kg, da den er lige stram nok over hoften/bolle-håndtagene, så er den i vinkel! Men har jo til 11. august så det ikke noget problem. Skal have et sort sash på. Måske m bling eller noget... Troede jeg skulle have hvid kjole, men Ivory er da bare for skønt!

Så nu er jeg glad glad glad... :biggrin:

0

Annonce ♥

Tillykke med den nye kjole - hvor skønt :super:

Og kan vi så se nogle billeder??

0

Ej jeg havde da lige vedhæftet... Prøver igen!

Skal som sagt ave sort sash. Forslag modtages gerne :)

post-51756-0-77189300-1332274246.jpg

Edited by NK81
1

Kort og godt: FLOT!!!!!

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Super flot! :-) Kig på etsy, der er såååå mange sash

0

Wow, den sidder da super godt! Synes nu slet ikke du har bollehåndtag at tale om, men vil alligevel godt komme med en anbefaling: Sådan en tung hulahopring, powerhoop eller tilsvarende. Du kan sikkert finde en billigt brugt, men sandsynligheden er stor for at du kender nogen der har en stående :)

Du bliver SÅ fin med sort sash (og ja, Etsy er stedet) - men du er godt nok også super fin uden!! :thumbsupsmileyanim:

0

WOOOOW, hvor ser du flot ud!! :loveshower:

Det er specielt tidspunkter som dette, hvor jeg ville ønske jeg havde en lidt mørkere glød, for hold da op hvor giver det også lige det ekstra pift til en hvid kjole!!

Du ser så smuk ud :heart: :heart:

0

Annonce ♥

Wauw den er super flot til dig og sidder vildt flot :cheerleader3:

0

Der er kun en ting at sige .............SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER flot til dig....

0

Ej hvor er du bare smuk, jeg syntes den sidder rigtig godt på dig :biggrin: Hjertelig tillykke med kjolen :c166:

0

waaaaaaaauuuuuw den sidder da bare perfekt på dig.. Kan nu altså ikke se nogen "håndtag"..

0

Annonce ♥

wauw, den er så flot til dig :a1221:

0

Wow, hvor er du smuk, sikke en fantastisk kjole! Og den sidder da PERFEKT på dig :cheerleader3:

0

Super super smuk kjole. Og de miss lena modeller sidder altså bare super godt ( jeg er nemlig også selv ejer af en, blot med et andet skørt på ;-))

0

Tusind tak piger :) Er så glad for den og har allerede fundet frem til adskillige bånd jeg kunne tænke mig. Så nu er jeg lettet! Tænk at en kjole kan volde en så mange bekymringer! Mht håndtaget så er det bagpå de viser sig, men vi blev enige om at det nok også var fordi den ikke var spændt ordentligt. Det var jo bare hurtigt bundet. Men skal lige strammes lidt op :)

Knuuuuus! :)

0

Annonce ♥

Hold da op hvor er den floooooot til dig :thumbsupsmileyanim: Tillykke med den :loveflag:

0

Hold da op hvor er den flot og du er smuk! :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor er du bare smuk.... Så enkelt kan det siges... Wow :loveshower:

0

:fløjt: ...håber det er en smiley, der pifter, for det er meningen. Du ser superflot ud!!! TILLYKKE med kjolen! :a1221::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

FLOT FLOT FLOT, elsker tyl :loveshower:

0

Den er bare rigtig fin og smuk til dig...lidt mærkeligt at se sit eget hus på en andens tråd...synes du klarede det hele meget godt trods nervøsitet og kvalme...jeg er stadig lidt misundelig på din kjole ;) men er glad for den kommer til sin fulde ret på dig - du er altså heldig med din mørkere hud i forhold til melblege mig ;)

0