Lene T

Kæmpeblomster... Sååå smukke!

25 posts in this topic

Her er lige en "opskrift" til at lav disse store blomster

post-45329-0-30436500-1332376639.jpg

0

Annonce ♥

en til her

post-45329-0-69975000-1332377101.jpg

0

og en mere

post-45329-0-48658500-1332377292.png

og endnu en :)

post-45329-0-48533100-1332377485.jpg

Edited by Lene T
0

Annonce ♥

De er da bare geniale og unikke!

Ja jeg synes altså også at det var en rigtig god ide! Jeg kunne godt finde på at lave sådan nogle og stille i hjørnerne af lokalet eller måske hænge ned fra lofterne :)

0

De kunne også være flot pynt til feststedet. Tak for linksene

det er jo det de kunne :) Det var da så lidt :)

0

Nej, tænk engang at jeg har siddet og leeeeeeeeeedt efter sådan noget de sidste par uger - og så var det lige her!!!

TUUUUUSIND TAK! :bearhug:

Så skal der bare købes papir til den store guldmedalje! :biggrin:

Jeg læste forresten et sted at (hvis man vil lave nogle lidt mindre end disse altså) man kan bruge de små papirsforme til cup-cakes som blade. Man flader dem ud, folder dem på midten og folder derefter sammen til et lille kræmmerhus hvor man i den brede ende, kan klippe en afrunding - når man folder ud igen, har man - VUPTI - et blomsterblad...

Edited by Janina
0

Annonce ♥

Janina, så burde du have ledt på min blog. Den er godt nok ikke så fanzy på billedsiden, men der er da guldkorn ind i mellem

0

Jamen jeg har skam været inde på din blog :) og jeg kan godt se den pink blomst nu, men jeg havde ikke lagt mærke til den før.

Nok fordi man ligesom screener ned over siden lidt for hurtigt for at se om det er noget man skal nærlæse, og lige den pink blomst tror jeg bare jeg sprang over pga farven! Jeg tror efterhånden jeg har fået trænet øjnene til kun at få øje på alt det der "passer ind" efter timer og atter timer på ebay og etsy :biggrin:

0

Vi skal bruge disse blomster til vores bryllupsbilleder :) Jeg har scoret mig 5 stk. helt gratis i Noa Noa, som lige har haft dem i deres vindueudstilling :cheerleader3:

0

De er SUPER fede.... :loveshower: Hvis jeg skulle holde et ekstra bryllup (eller 7.. :lol: ) så ville jeg have dem som accessorie til billederne.. Fandt også dem her - som havepynt.. :heart:

100lc_diy_paperflowers.1.jpg

5620396687_59722a5eb9_z.jpg

Der er en DIY beskrivelse HER...

1

Annonce ♥

Nej, hvor er de fine! Super inspiration, tak for det :)

0

Her er et par af de mange blomster, jeg skal bruge til mit havebryllup den 25. august. De er lavet efter opskriften ovenfor. Dog har jeg "kun" brugt A4 karton til bladene - 7 stk. pr. blomst, fordi det var nemmere og billigere end at bruge A3. Desuden er de blevet rigeligt store, synes jeg ;-)

post-61241-0-52549600-1345721842.jpg

2

Super flotte

0

wauw drømmer også lidt om mega blomster i photoshoot, siden jeg så det halvdanske bryllup, som nogle af jeres billeder er fra :loveflag:

0

Annonce ♥

Hold da op hvor er de bare flotte! Puha, sådan een ville jeg gerne ha haft som brudebuket da .... well .... det må blive et andet photoshoot ...

0

De er virkelig smukke! Jeg ville nu foretrække, hvis man bare kunne købe dem et sted.... :rolleyes:

1

Fan! De er da bare SÅ fine :super:

0

Annonce ♥

De er da bare så fine... Kan bruges til så meget forskelligt.... Og kan laves lang tid i forvejen - hvis ikk' man er så heldig at kunne købe dem et sted :wink:

:loveshower:

0

Uhhh hvor er de flotte, hvor er det en skam at man er en klods til den slags

0

Her er et par af de mange blomster, jeg skal bruge til mit havebryllup den 25. august. De er lavet efter opskriften ovenfor. Dog har jeg "kun" brugt A4 karton til bladene - 7 stk. pr. blomst, fordi det var nemmere og billigere end at bruge A3. Desuden er de blevet rigeligt store, synes jeg ;-)

Gammel traad , men de her ligger paa gulvet ikke? Tanker pynt I kirken :wub

0

Her er lige en "opskrift" til at lav disse store blomster

attachicon.gifdiy-giant-paper-rose-02.jpg

De er simpelthen så flotte og jeg vil vildt gerne lave denne her, men der er brugt dobbelt crepepapir, synes ikke jeg kan finde noget der hedder det, på nogen danske sider.. nogen der ved hvor man kan købe det???

Henriette

0

Åhja, de er så smukke.... Jeg har selv gjort et forsøg, dog i lidt mindre skala, som kan ses herunder. Nu har jeg fundet en teknik, så kan jeg afprøve den på de store senere :)

19msmx.jpg

0