Lene T

Kæmpeblomster... Sååå smukke!

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

De er da bare geniale og unikke!

Ja jeg synes altså også at det var en rigtig god ide! Jeg kunne godt finde på at lave sådan nogle og stille i hjørnerne af lokalet eller måske hænge ned fra lofterne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, tænk engang at jeg har siddet og leeeeeeeeeedt efter sådan noget de sidste par uger - og så var det lige her!!!

TUUUUUSIND TAK! :bearhug:

Så skal der bare købes papir til den store guldmedalje! :biggrin:

Jeg læste forresten et sted at (hvis man vil lave nogle lidt mindre end disse altså) man kan bruge de små papirsforme til cup-cakes som blade. Man flader dem ud, folder dem på midten og folder derefter sammen til et lille kræmmerhus hvor man i den brede ende, kan klippe en afrunding - når man folder ud igen, har man - VUPTI - et blomsterblad...

Redigeret af Janina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har skam været inde på din blog :) og jeg kan godt se den pink blomst nu, men jeg havde ikke lagt mærke til den før.

Nok fordi man ligesom screener ned over siden lidt for hurtigt for at se om det er noget man skal nærlæse, og lige den pink blomst tror jeg bare jeg sprang over pga farven! Jeg tror efterhånden jeg har fået trænet øjnene til kun at få øje på alt det der "passer ind" efter timer og atter timer på ebay og etsy :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et par af de mange blomster, jeg skal bruge til mit havebryllup den 25. august. De er lavet efter opskriften ovenfor. Dog har jeg "kun" brugt A4 karton til bladene - 7 stk. pr. blomst, fordi det var nemmere og billigere end at bruge A3. Desuden er de blevet rigeligt store, synes jeg ;-)

post-61241-0-52549600-1345721842.jpg

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er et par af de mange blomster, jeg skal bruge til mit havebryllup den 25. august. De er lavet efter opskriften ovenfor. Dog har jeg "kun" brugt A4 karton til bladene - 7 stk. pr. blomst, fordi det var nemmere og billigere end at bruge A3. Desuden er de blevet rigeligt store, synes jeg ;-)

Gammel traad , men de her ligger paa gulvet ikke? Tanker pynt I kirken :wub

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er lige en "opskrift" til at lav disse store blomster

attachicon.gifdiy-giant-paper-rose-02.jpg

De er simpelthen så flotte og jeg vil vildt gerne lave denne her, men der er brugt dobbelt crepepapir, synes ikke jeg kan finde noget der hedder det, på nogen danske sider.. nogen der ved hvor man kan købe det???

Henriette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhja, de er så smukke.... Jeg har selv gjort et forsøg, dog i lidt mindre skala, som kan ses herunder. Nu har jeg fundet en teknik, så kan jeg afprøve den på de store senere :)

 

19msmx.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer