Bridezilla_In_Spe

drinkskort - skabelon

39 posts in this topic

Hej Tøser.

Jeg har siddet og fiflet lidt med mit drinkskort, og hvis nogen af jer kan bruge det til noget, lægger jeg det hermed op til fri afbenyttelse...

Har nogen af jer brug for en anden farve, en anden skrifttype eller at få pillet nogle drinks af, så skriv en besked til mig, så fixer jeg det gerne lige til jer, såfremt jeg har tid :wink:

Det eneste, du skal gøre er:

1) Print ud

2) fold ved kanterne

3) Lim de to slipper sammen (evt. med dobbeltklæbende tape)

4) Stil trekanten på bordet

Det er et lidt dårligt billede, men håber I kan få fornemmelse af det...

Håber at flere kan have glæde af det!

drinkskort.pdf

post-53336-0-62325600-1332402043.jpg

0

Annonce ♥

Er også ude i overvejelser om et drinkskort i øjeblikket. Når jeg hentet dig som PDF, kan jeg så på nogen måde ændre i det? Har du det evt. i et tekstformat man kan sidde og tilføje i? Ellers kunne det være du kunne hjælpe mig med at lave et ud fra de drikkevarer vi har købt? :)

P.S Det er SUPER flot.. :)

0

Annonce ♥

Synes også det er en super skøn ide... men ville gerne have det i word format, så jeg selv kan ændre i det.... ikke mindst fordi vi først skal giftes om 2 år, så vi er ikke nået til "drinks valg" endnu.... :wink:

0

Jeg kan ikke få lov til at uploade wordformater - har ellers gemt det (er frygtelig til KUN at gemme i PDF - irriterende, hvis man skal ind og ændre)...

Hvis nogen af jer vil have det i wordformat og selv sidde og lege med skabelonen, så skriv en PM til mig med jeres mailadresse - så forsøger jeg at nå at sende til jer, der skriver... Lidt svartid må forventes pga. bachelorskrivning (stress-stress)

0

Jeg kan ikke få lov til at uploade wordformater - har ellers gemt det (er frygtelig til KUN at gemme i PDF - irriterende, hvis man skal ind og ændre)...

Hvis nogen af jer vil have det i wordformat og selv sidde og lege med skabelonen, så skriv en PM til mig med jeres mailadresse - så forsøger jeg at nå at sende til jer, der skriver... Lidt svartid må forventes pga. bachelorskrivning (stress-stress)

Eeeej, jeg kunne super godt tænke mig den i word. Min mail er slomholt@hotmail.com

0

Annonce ♥

Nu er jeg nået til drinkskort og dit er SÅ flot. Men kunne godt bruge det i word format også.

Så kunne du evt sende den til mig? Eller en af jer andre der ligger inde med den og vil sende den?

min mail er:

natasja_kuhn@hotmail.com

Tak! !!!! :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle skønne zillaer!

Jeg når ikke herind så tit (især fordi jeg for ikke så længe siden flyttede primærbase til søstersiden babyklar.dk - guess why!?), derfor er det vigtigt at I skriver en PM til mig eller evt. deler med hinanden internt - nogle af jer har fået wordfilen tilsendt.

Jeg kigger PM engang imellem - men det er altså heller ikke så tit som det har været... Så der må forventes lidt svartid med hende her den halvfede babyzilla, som har lidt travlt med at planlægge den lille spireankomst til februar, selvom der er god tid endnu ;-) (men her hos os indbefatter en baby så både en husjagt, en derafkommende flytning, mindst TO ture i IKEA for at gøre morzilla her tilfreds og alt det andet...)

0

Annonce ♥