Guest SigneFlor

Nyt billede af kjolen....

27 indlæg i dette emne

Alle mine tanker.... Er der for kedelig ??? Jeg er så meget i tvivl hele tiden....

Dog synes jeg den slanker, da jeg er en str. 42-44.... :tunge:

Jeg synes hele tiden jeg ser de store prinsessekjoler med tyl osv. Og tænker at min da er forkedelig... Men da jeg var oppe i butikken synes jeg bare den var den smukkeste!

Hm.... Hvad synes I ?

IMG_0889.JPG?psid=1

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes da du ser rigtig flot (og slank :wink: ) ud i den! Måske kunne et af de mange flotte bælter være fint til? Kig på etsy.com. Og/eller måske et langt slør, der fik et stykke over kjolen, så ville du måske føle den fik mere 'strut'?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er skøn og du ser super godt ud i den :) Jeg forelskede mig også i en tyl drøm, meeen endte med en meget enkel og simpel kjole, for jeg lignede simpelthen en fjerbold i prinsessekjolerne med al den tyl :D

Ha ha flerbold !!! Hvor godt, giver et meget humoristisk billede... Har altid tænkt på at man kunne komme til at ligne en KÆMPE marengs !! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke rigtigt med de blomster. den buket er jeg også dascineret af, og har liggende i min inspirationsmappe på pc'en, men jeg synes bare billedet af din kjole i den belysning der ser mere hvid ud, eller i en mere kølig nuance end blomsterne. Det kan snyde så meget, så det kan du ikke regne med uden at se direkte på kjolen. Og det kan skyldes den måde taftstoffet reagerer på, altså den måde det reflekterer lyset. Men jeg ville nok vælge mere hvide blomster til kjolen, måske endda med mørkeblå/lilla i for en kontrast til alt det hvide, men i en kølig nuance.

Men som en anden siger - det er en smagssag og helt op til dig :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolen er fantastisk og du ser utrolig smuk ud.... virkelig virkelig flot! Du ser meget slank ud....ud fra dét billede ville aldrig have skudt dig til mere end str. 38.

Kan jo kun fuldt ud tilslutte mig frisuren, da jeg har valgt præcist den samme frisure og præcist det samme foto :lol:

Jeg vil ikke vælge at have slør på med dén frisure, for os der er begavet med sådan et flot langt hår, skal da næsten vise det frem :wink: Og sløret symbolisere jomfruelighed og lign. og jeg er over 30 og har to børn, så.... :blink:

Buketten er flot, men er lidt i tvivl om farverne vil klæde hinanden, fordi de har forskellige toner af hvid/lys. Måske en buket med en farve, der passer til jeres tema, hvis I har det? Der findes jo tusindvis af smukke buketter, også i mange hvide toner, så dér ville jeg kigge lidt mere, hvis jeg var dig. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu I nævner vores tema; Mine 3 små brudepiger skal have disse kjoler på:

821c1whitepurplea.jpg

Hvilken buket kunne passe ind mon ?? Jeg er meget dårlig til stil osv. men jeg er vild med den brudebuket som jeg lagde ind før med roser i sådan en ''rund form''...

Har I nogle ideer ? Tusind tak for inspiration alle det betyder meget at I gider ;)

Og tusind tak for de søde ord !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I forhold til andre kjoler er den ikke så ''vig''...

Måske er det fordi jeg købte den i oktober måned, også har jeg glemt følelsen...

Kender i det ??

Men tusind tak for rosen ;)

Åh ja det kender jeg godt, jeg var rigtig bange for at det ikke var den rigtige kjole jeg havde bestil :huh: (købte den i november) .

Men da jeg var oppe og prøve den i mandags, kunne jeg pludselig godt huske hvorfor jeg havde købt den :bunny_4:

Sammenlignet med nogle af de andre meget smukke og større kjoler der er her inde, er min også mere i den stille ende, men jeg syntes det passer bedere til mig - og jeg syntes den kjole du har valgt er meget fin og passer godt til dig!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal selv ikke have slør, men det er jo ellers noget der kan pifte lidt op - eller et bånd i farver. Men jeg tror altså også på at "less is more" en gang i mellem :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer