Wendla

M og N's bryllup <3 fundet KJOLEN

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå, så besluttede jeg mig for at bestille tid ved lilly og prøve min kjole med skørt under og samtidig prøve en anden kjole.. Så gæt.. hvilken tror i på forhånd er bedst til mig? :) Så lægger jeg billeder ind bagefter og offentliggør mit valg :)

Min kropsform

20i8k0h.jpg

r0xutl.jpg

2rxbdxk.jpg

Kjolerne

2j2i7hv.jpg

dbo5m8.png

Redigeret af Wendla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stemmer for at du tager turen forbi

Miss Lena og prøver kjole der også.. (det ender ikke altid i en Lilly model)

Men jeg tror nr 2 vil få dig til at se højere ud men nr et er bestemt også meget smuk

Smukt navn du har valgt her inde.. (det hed min mormor også)

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøvede jeg mig frem med en foreløbig borddækning :) Vi har valgt farverne lilla, lime og hvid :) Læg ekstra tryk på, at det er FORELØBIGT :) (det bliver andre glas, en hvid glat srof serviet, hvide duge og programets bogstaver bliver pænere :)

post-55784-0-99559200-1333218531.jpg

Redigeret af Wendla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her har jeg vist ikke været forbi før :oops: Velkommen til dette skønne forum :thumbsupsmileyanim:

Hvor ser jeres foreløbige borddækning fin ud, jeg kan sagtens se det for mig med hvid dug, servietter und alles, det bliver rigtig smukt og sommerligt :thumbsupsmileyanim:

Jeg er spændt på at høre om hvad det ender med i forhold til din kjole, jeg synes nummer 1 er rigtig smuk (og lidt anderledes på den gode måde :thumbsupsmileyanim: ).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mor, søster og jeg drog i går af sted mod byen for at prøve den kjole jeg først havde købt.. Den er ALT for lille til mig! :( Prøvede den et nummer større og den er STADIG for lille.. øv at jeg er blevet så tyk og amme-brysterne er så store. :blush:

Så vi gik i gang med at prøve andre kjoler.. Og heldigvis for det åbenbart, for fandt 2 kjoler som jeg bare var vild med og syntes sad super godt! :) Desværre skal man jo kun vælge en.. ;) fik min søster til at tage billeder, men af en eller anden grund har hun kun gemt billederne af de to kjoler jeg var i tvivl om.. Øv :( Men lægger billeder ind senere af mig i KJOLEN og den kjole jeg også overvejede. Indtil da må i nøjes med Lillys billeder! ;)

Prøvede disse, som enten sad dårligt eller ikke lige faldt i min smag.. :)

2v7tf00.jpg

2yphe2q.jpg

ws2sdj.jpg

Dem jeg var i tvivl om.. :)

Overvejede kraftigt denne kjole med en halterneck! :) Den sad rigtig godt. Jeg valgte den dog fra, fordi jeg syntes stoffet var lidt underligt.. Men det der talte or den var, at den sad rigtig behageligt og sad godt til ved brysterne.

t0njva.png

MEN jeg valgte den her! :D Den sad super godt! :) Dog skal den syes lidt til ved brysterne og lægges op, men det er også det eneste på kjolen der skal ændres! :) Den lavede en flot talje og lavede en flot og uvulgær push up ved mine bryster og så havde den et super lækkert slæb og stoffet var lækre end den anden jeg overvejede.

20fymms.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu også med billeder :)

Den det ikke blev.. :) Synes den sad super godt, men brød mig ikke så meget om stoffet. Men vil sige valget var MEGET svært.. var så tæt på at vælge denne. Det var helt helt små detaljer der afgjorde det..

ifzzls.jpg

2yys2f7.jpg

Men valgte altså denne :) Synes den sad godt. Dog skal den som sagt syes ind ved brystet. (På billedet er der sat nåle i, derfor den ser sådan lidt spøjs ud ved brystet.. :) ) Men synes stoffet var lækkert. Er vild med slæbet og så synes jeg den lige var en tand mere behagelig at have på end den anden. Og så var der lidt mere pynt på. ;)

2vboh9c.jpg

1z5tf6t.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer