annetb

Overraskelse til min kommende mand

22 indlæg i dette emne

Hej allesammen :)

Som overskriften hentyder vil gerne overraske min kommende mand på vores bryllupsdag. Min tanke var at jeg ville bestille en solist, som kunne komme og synge i kirken, men præsten synes ikke rigtig det høre til i kirken. Jeg har derefter tænkt på, om jeg skulle få solisten til at komme om aftenen og synge i stedet for, men ved ikke helt om jeg synes det er en god idé.

Er der nogen, der har foreslag til andre overraskelse, som ikke nødendigvis er sang?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præsterne har delte holdninger til det men det ses tit til bryllupsfester at der kommer en solist og synger en sang eller to om aftenen. Man kunne også overveje anden form for ekstern underholdning men problemet er lidt at der ikke på samme måde er plads til 1/2 eller 1 hel times undeholdning ved de fleste bryllupsfester hvor der er rigeligt af begivenheder i forvejen og en tidsplan at tage hensyn til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste har altid gerne ville prøve en tur i en helikopter så min overraskelse er at vi bliver hentet i en efter kirken og fløjet hen til receptionen incl 10 min rundflyvning, istedet for hestevogn, som han tror det er.. Helikopteren er endda billigere:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg klart lige overveje en ekstra gang mere. Jeg så faktisk i går at TV Zulu har taget et planlagt program om helikopterflyvning m.v. af på grund af weekendens episode og vil sende det senere hvad jeg egentlig må tage hatten af for. Jeg siger ikke at man skal afholde sig fra alt hvad der hedder flyvning men måske lige give det en tanke da folk uvilkårligt vil komme til at tænke på episoden. Særligt nu hvor det er et bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det var en som nogen i vores familie kendte ville jeg heller ikke gøre det, men der dør folk i bilulykker hver dag og der er stadig mange der kører i bil fra kirke til fest.. Jeg kan godt se hvad du mener og det er ikke fordi jeg ikke føler med den brud og familien som har mistet en, men derfor skal man jo stadig kunne leve livet og ikke droppe alle de ting der er farlige, hvilket næsten alt er hvis det går galt.,

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det var en som nogen i vores familie kendte ville jeg heller ikke gøre det, men der dør folk i bilulykker hver dag og der er stadig mange der kører i bil fra kirke til fest.. Jeg kan godt se hvad du mener og det er ikke fordi jeg ikke føler med den brud og familien som har mistet en, men derfor skal man jo stadig kunne leve livet og ikke droppe alle de ting der er farlige, hvilket næsten alt er hvis det går galt.,

Masser af medfølelse for familien, det er forfærdeligt. Men her er jeg enig, man kan ikke leve i frygt for alle grimme ting i verden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det var en som nogen i vores familie kendte ville jeg heller ikke gøre det, men der dør folk i bilulykker hver dag og der er stadig mange der kører i bil fra kirke til fest.. Jeg kan godt se hvad du mener og det er ikke fordi jeg ikke føler med den brud og familien som har mistet en, men derfor skal man jo stadig kunne leve livet og ikke droppe alle de ting der er farlige, hvilket næsten alt er hvis det går galt.,

Jeg er hundrede procent enig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har altid gerne ville prøve en tur i en helikopter så min overraskelse er at vi bliver hentet i en efter kirken og fløjet hen til receptionen incl 10 min rundflyvning, istedet for hestevogn, som han tror det er.. Helikopteren er endda billigere:)

Wauw, det er da en fed overraskelse. Hvor finder man sådan en helikopter? :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er også enig. Og til August er hændelsen fra weekenden også kommet lidt på afstand, så det er ikke sikkert, at folk tænker på det alligevel. Og ja. Man kan altså ikke stoppe med at leve livet, fordi ulykker sker (ikke fordi, det ikke er forfærdeligt, når der sker ulykker, men ja). Livet er farligt at leve - sådan er det bare :)

Men i hvert fald: Sang er en fin overraskelse, men måske også en lidt traditionel overraskelse, hvis man kan sige det. Er der ikke noget helt særligt, som han elsker, som du kan overraske ham med? Måske er der en bestemt bil, han godt kunne tænke sig at køre i, eller noget i dén stil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det var en som nogen i vores familie kendte ville jeg heller ikke gøre det, men der dør folk i bilulykker hver dag og der er stadig mange der kører i bil fra kirke til fest.. Jeg kan godt se hvad du mener og det er ikke fordi jeg ikke føler med den brud og familien som har mistet en, men derfor skal man jo stadig kunne leve livet og ikke droppe alle de ting der er farlige, hvilket næsten alt er hvis det går galt.,

Nemlig!!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi havde i første omgang aftalt at spare brullupskørsel væk for at have råd til resten af festen. H2B kunne godt se ideen i det, men jeg kunne se på ham at han var træt af det. Men da det er mig der er finansminister her hjemme er det nu også mig der ved at der er luft i budgettet, så derfor overrasker jeg ham med lækker bil efter kirken :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså min veninde synger guddommeligt og hun skal synge en sang for min dejlige H2B til vores bryllupsfest - jeg har tænkt mig at sige lidt og resten må siges med sang .... jeg ville egentlig selv have sunget for ham, for det kan jeg godt, men jeg tror at jeg bliver alt for rørt til at kunne gennemføre det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste har altid gerne ville prøve en tur i en helikopter så min overraskelse er at vi bliver hentet i en efter kirken og fløjet hen til receptionen incl 10 min rundflyvning, istedet for hestevogn, som han tror det er.. Helikopteren er endda billigere:)

Hvor har du fundet sådan en helikopter? Min kæreste ville så gerne have en helikopter, men det havde jeg for længst afskrevet, men når nu du skriver at det er billigere end at blive kørt, hvor billigt er det så?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for jeres foreslag.

Synes det med sang er en rigtig smuk ide, men synes også som Dorindom siger, at det er lidt traditionelt, og jeg vil derfor gerne finde på noget andet, der er knap så traditionelt.

Vil da overveje at finde en bil eller måske helikopter til efter kirken. Bliver I så kørt i den bil derud til, hvor I skal fotograferes?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min h2b er jo skudt i fyrværkeri, så jeg har bestilt fyrværkeri om aftenen, som skal fyres af efter brudevalsen. JEg er sikker på han vil elske det :)

Hej Conni. Hvad skal du/i give for det? Jeg har fundet nogle priser på nettet, men synes ikke det kan gøres for under 7500 kr. Kan det virkelig passe? :unsure::huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer