savah84

hva synes i om mine elver-ører?

31 indlæg i dette emne

så kom jeg lige til at købe et par elverører. kunne slet ikke lade være, synes de er sindsygt flotte alle sammen. har bestilt et par næsten magen til dem i top linien helt til højre, og så med en lyseblå sten, så jeg har noget blåt. ved ikke helt endnu om jeg kommer til at tage dem på, men synes at det passede godt til min kjole nr 1, den med ærmerne. det er jo sådan elver agtigt, og har desuden altid ønsket mig elverører. så meget at jeg en periode overvejede at få opereret elverører. ja er nu glad for jeg ikke gjorde det. men altså, suk... elsker elsker elsker tegneserien elverfolket , og har osse en tatovering derfra.

post-53733-0-52675600-1332959149.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skriver lige herinde også: I LOVE THEM!! :a1221: Jeg er selv en brud der har levet mine romantiske forestillinger ud til fulde med mit middelalderbryllup. Så hvis det altid har været en del af dig så synes jeg det vil være perfekt til dit bryllup :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja, hvis der er en dag hvor man virkelig skal sælge sig selv så må det vel være sin bryllupsdag. den dag hvor man kan gøre (næsten) alting med god ret.

her er linket. :)http://www.etsy.com/shop/Belethil

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkeligt underligt :thumbsupsmileyanim: Og det synes jeg er fantastisk. HVORFOR skal man ligne alle andre...

Det lyder som om det er noget der betyder noget for dig så KLART det er en god ide! Hvilken kjole skal du så have på?

Jeg forestiller mig Arven fra Lord of the rings i den der laaange hvide kjole hun står i... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tjah, det handler vel om at finde en fin linie mellem hcad der passer bedst til en selv og hva man kan lide, samtidig med at holde det smagsfuldt... er da glad for at høre at folk synes det er fedt, selv om det er anderledes. hvis jeg skulle have dem på så skulle det være med denne kjole,

post-53733-0-00409100-1333020821.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige tænkt lidt over det. Og jeg synes stadig at det er virkelig underligt.

Men samtidig kan jeg lige se det for mig, at du har dem på - for filan da, jeg kan huske at du tegnede elverpiger på din blok i timerne, da vi var små!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres kommentarer og ærlige meninger. Kan jo sagtens se at det er lidt mærkeligt. Men ja samtidig er det jo bare virkelig mig og mit syn på hva jeg synes er smukt. Lægger et billede op når jeg modtager dem. Så må vi se om jeg tør bruge dem til brylluppet

Redigeret af savah84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej er altså mere og mere vild med dem jo mere jeg ser dem, og overvejer at købe et par som skal bruges som smykke lisom øreringe.

ja, de er bare så specielle men super smukt lavet. og ja et anderledes øresmykke. osse det jeg tænker. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fine ører. :thumbsupsmileyanim: Jeg har stødt på dem før og tænkt, at jeg burde eje sådan et par, hvis jeg skulle være elver til noget kostumehalløj. Umiddelbart ikke så brudeagtige, men de passer jo super fint til kjolen og ikke mindst til DIG! Er sikker på, det er en detalje, som folk, der kender dig, vil synes er fed :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer