StephKH

Stephanie & Kasper 31-8-13 - Unity Candles

120 indlæg i dette emne

S-K bryllupsplanlægning


Hvordan det startede...
Kasper og jeg har egentlig kendt hinanden siden 2005, hvor vi var i samme ungdomsorganisation, men ikke samme vennekreds... Det var først den 13.03.10 at Kasper inviterede mig på date på Den Franske Café ved Søerne på Østerbro - et halvt år senere flyttede jeg ind ♥
Så på vores ferie i London mellem jul og nytår 2011, små to år efter vi blev kærester, havde Kasper planlagt den mest romantiske dag i vores ånd. Ferien var min julegave, så der havde været frit "slaw". Efter en perfekt dag med sight seeing, shopping, musical og fantastisk middag på Ramsey's Savoy var Kasper på knæ - det var SÅ perfekt! ♥

Vi har besluttet at datoen bliver

31-8-13



(Så satser jeg nemlig på at have afsluttet min uddannelse, eller i hvert fald være tæt på (jeg er flyveleder elev).)

Hvor vi står nu...
Som en vaskeægte Disney prinsesse har jeg drømt om mit bryllup siden jeg kunne gå :biggrin: Jeg er pjattet med pink, roser, hjerter og fine kjoler - så det bliver nok en væsentlig del af det :7himmel:

So far bliver farvetemaet rosa, sølv og hvid og så med lidt bling hvor det nu kan passe ind :wink:

Kaspers Best Man er hans bedste ven, og mine brudepiger bliver min søster (17 år) og så mine to barndomsveninder - hvor hende jeg har kendt længst så er min MOH :loveshower:

Farver: DONE & der arbejdes på det

Vores drømmebryllup...
God fornøjelse :loveshower::balloons: Redigeret af Martin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaah, you did it :balloons:

TILLYKKE MED TRÅDEN :cheerleader3: Det er SÅ fedt - glæder mig mega meget til at følge med :biggrin:

Vi deler ikke bare datoen, men også en del af farvetemaet så (vi jeg er ude i noget sølv/grå og rosa/pink) :heart:

Ved I hvor I skal giftes?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiiihh hvor hyggeligt at komme ind og se alle de velkomsthilsner, tusind tak alle sammen :loveshower:

Gläder mig til at komme rigtigt i gang, og til at dele det med jer alle - det er jo smart vi kan bruge hinanden, så vi ikke driver omgangskredsen til vanvid med bryllupshjerne :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aaaaah, you did it :balloons:

TILLYKKE MED TRÅDEN :cheerleader3: Det er SÅ fedt - glæder mig mega meget til at følge med :biggrin:

Vi deler ikke bare datoen, men også en del af farvetemaet så (vi jeg er ude i noget sølv/grå og rosa/pink) :heart:

Ved I hvor I skal giftes?

Det er også et fint farvetema! :thumbsupsmileyanim:

Vi er ved at underskrive kontrakt med Prindsen i Roskilde - er helt fjollet med deres sal! :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det den her sal vi snakker om?? Guldaldersalen?

WOW den er godt flot :a1221: Sådan en er der desværre ikke i Ribe :blink:

Jaaa!!! Det er det nemlig! :a1221::cheerleader3:

Jeg faldt også pladask for den, synes bare den er perfekt!! :a1221:

Jeg er til gengæld meget imponeret over dine billeder af Ribe Domkirke - WAUW! Den er jo flot!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til dette fantastisk forum :balloons: Bliver spændende at følge dig / jer :cheerleader3:

Tusind tak - det går skisme hurtigt med man ikke kan slippe det og alt læseriet herinde! :biggrin:

Wow en flot sal :a1221::cheerleader3:

Tark hvor sødt! :) Jeg er også bare i den 7. himmel over den - så kan jeg rigtig få mit prinsesse bryllup :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KJOLEN

Jeg har altid drømt om en rigtig prinsessekjole :a1221: Så her er min inspiration - I må meget gerne komme med jeres tanker om dem :thanks:

Jeg har endnu ikke prøvet en kjole - så det her er bare drømmene....

post-56290-0-38420200-1333112505.jpg post-56290-0-31446700-1333112511.jpg post-56290-0-47339100-1333112537.jpg post-56290-0-03646500-1333112546.jpg post-56290-0-99373400-1333112550.jpg post-56290-0-21986800-1333112557.jpg post-56290-0-30824800-1333112564.jpg post-56290-0-06437800-1333113269.jpg

Redigeret af StephKH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den 3. sidste er så fin :a1221: Rigtig flotte kjoler du har fundet :)

Tark hvor sødt -den synes jeg også er rigtig fin og romantisk i stilen :a1221:

Wuhu, så fik jeg lov at læse din påbegyndte planlægning. :cheerleader3:

Hihi, jubiiii - så kan du følge med i ALT :wink::biggrin::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKO

9/2-13 - sko update! Har nu kun billeder af de sko jeg kommer til at have på til brylluppet

Jeg har gang i de helt store diskussioner med mig selv om skoene - om de skal være hvide og matche kjolen, eller om de skal være super Steph-agtige i hot flashing pink stil :biggrin:

Nå... Nu har jeg så shoppet lidt rundt på Ebay og købt disse sko - de er bare SÅ flotte, men Frk. Smarte her havde jo ikke lige læst at de er så hulens høje så jeg bliver aaaalt for høj... Plus den mindre detalje at der jo nok ikke vil gå mange timer før jeg vil være helt smadret i fusserne.... Øv øv... :td: Men fine er de da.... :biggrin:

Nå, så faldt jeg jo over de sødeste romantiske sko som jeg bare måtte eje!De er jo godt nok sølv, men jeg er helt pjattet med dem, men de er lidt for store :( Så har bestilt et par til, i lyserød, i et nummer mindre og krydser så fingre! :biggrin:

post-56290-0-40741200-1360430748.jpg

post-56290-0-11136400-1360430754.jpg

post-56290-0-07638000-1360430759.jpg

Redigeret af StephKH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den 3. sidste er så fin :a1221: Rigtig flotte kjoler du har fundet :)

Haha, jeg bliver nødt til at stemme i kor her - men Maria og jeg er også begge blonde-fans :a1221:

Men hvor jeg synes blondekjolen er meget romantisk, synes jeg måske tylskørterne er mere prinsesse-agtige. Så hvis det er "prinsesse" du går efter synes jeg de to nederste er nogle virkelig flotte bud :cheerleader3:

Mht skoene, så synes jeg du skal gå efter de pink/lyserøde. Synes mange andre har haft farvede sko med virkelig god effekt!

Og de er da super flotte og romantiske dem du har fundet :thumbsupsmileyanim: Kan bedst lide de to i venstre side (uden peeptoe).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer