StephKH

Stephanie & Kasper 31-8-13 - Unity Candles

120 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hov, jeg har vidst ikke været forbi din tråd før :) Det ser rigtig flot og gennemført ud!

Jeg var til bryllup for et par siden på Hotel Prindsen også med brunch dagen efter :) (Dog ikke vielse...)

Taaak skal du have :biggrin:

Fedt! Håber jeg var godt, så :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MAKEUP & HÅR

Tanker: Løst hår, formantlig slangekrøller og puf, kun lidt sat op omkring ansigtet. Plus fine katteøjne med sølv i og let rosa gloss.

Det er i hvert fald planen so far... Har lige lagt lidt inspirationsbilleder op :biggrin:

post-56290-0-41192800-1360600023.jpg

post-56290-0-82410200-1360600034.jpg

post-56290-0-76216600-1360600044.jpg

post-56290-0-44858100-1360600060.jpg

post-56290-0-48154800-1360600068.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jeg har vidst ikke været forbi din tråd før :) Det ser rigtig flot og gennemført ud!

Jeg var til bryllup for et par siden på Hotel Prindsen også med brunch dagen efter :) (Dog ikke vielse...)

Taaak skal du have :biggrin:

Fedt! Håber jeg var godt, så :wink:

Det var et fantastisk bryllup! Til velkomst drink (receptionen blev hold et andet sted) blev der sablet champagne, middagen var lækker og lokalet smukt. Jeg må dog indrømme at det brylluppet blir husket mest for blandt mine venner er, at der ikke var nok mad... :blush: Vi var skrup sultne da middagen sluttede - specielt mændene! Der var ingen natmad (hvorfor ved jeg ikke), så der var et par stykker som faktisk gik ud og spiste pizza :blush: Men altså brudeparret opfattede ikke der ikke var nok mad (der var to gange af hovedretten, men små portioner og middagen kan jo vare fra kl.18-23!), og vi har ikke sagt så meget til dem, for vil ikke gøre dem kede af det. Men ja Prindsen var et dejligt sted, gode værelser og hyggeligt med brunch, men vi var SULTNE!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser super flot ud :)

Taak - synes også selv det efterhånden har en fin lyseråd tråd :biggrin:

Sikke mange flotte ting du har fundet :) Det bliver virkelig gennemført :)

Tak hvor er du sød :blush: Det håber jeg virkelig også vil kunne ses... Synes bare det er så fed en følelse, når alle tankerne pludseligt bliver mere håndgribelige og man bare kan se det faktisk hænger sammen. Går også ind og kigger på din tråd i ny og næ, du er da også godt i gang :biggrin: Og igen, er vild med monogrammet - synes det er super godt tænkt!

Hov, jeg har vidst ikke været forbi din tråd før :) Det ser rigtig flot og gennemført ud!

Jeg var til bryllup for et par siden på Hotel Prindsen også med brunch dagen efter :) (Dog ikke vielse...)

Taaak skal du have :biggrin:

Fedt! Håber jeg var godt, så :wink:

Det var et fantastisk bryllup! Til velkomst drink (receptionen blev hold et andet sted) blev der sablet champagne, middagen var lækker og lokalet smukt. Jeg må dog indrømme at det brylluppet blir husket mest for blandt mine venner er, at der ikke var nok mad... :blush: Vi var skrup sultne da middagen sluttede - specielt mændene! Der var ingen natmad (hvorfor ved jeg ikke), så der var et par stykker som faktisk gik ud og spiste pizza :blush: Men altså brudeparret opfattede ikke der ikke var nok mad (der var to gange af hovedretten, men små portioner og middagen kan jo vare fra kl.18-23!), og vi har ikke sagt så meget til dem, for vil ikke gøre dem kede af det. Men ja Prindsen var et dejligt sted, gode værelser og hyggeligt med brunch, men vi var SULTNE!

Iiihh hvor dejligt du skrev det - altid rart med ærlig feedback! Så ved vi hvad vi skal være opmærksomme på når der skal arrangeres detaljer. Tak :)

Vi skal dog også have natmad, jeg bliver altid frygtelig sulten ud på natten når jeg har fået noget at drikke :biggrin:

Kan godt forstå I ikke rigtig har sagt noget til dem, har jo heller ikke rigtig nogen pointe nu... Men dejligt I havde en god fest - åh bryllup er jo bare fantastisk! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

POSTKORT

Til receptionen får gæsterne nogle postkort i favor-posen og så ligger resten fremme til de bare kan tage....

Det tog mig det meste af dagen men NU er de bestilt :cheerleader3:(Der er også fine bagsider - men bliver måske lige for mange billeder :blush: )

En kort forklaring; SAVOY i London er hvor Kasper friede, efter vi havde set Legally Blonde musical (en af mine yndlingsfilm også), Stand By Me er vores sang og Devoted To You skal vi nok synge til vielsen...

post-56290-0-45823100-1361127412.jpg

post-56290-0-98715200-1361127420.jpg

post-56290-0-34519400-1361127428.jpg

post-56290-0-49918000-1361127435.jpg

post-56290-0-15966900-1361127443.jpg

Redigeret af StephKH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MONOGRAM

H2B har lavet monogrammet og synes det bliver virkelig flot :7himmel:/>

Hvor er det fedt :) hvilke program er blevet brugt ? :)

Bum bum, et program H2B's kollega har på jobbet - så ved ikke lige hvad det hedder, desværre......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MONOGRAM

H2B har lavet monogrammet og synes det bliver virkelig flot :7himmel:/>/>

Nårh okay men fedt er det :)

Hvor er det fedt :)/> hvilke program er blevet brugt ? :)/>

Bum bum, et program H2B's kollega har på jobbet - så ved ikke lige hvad det hedder, desværre......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op så skete der noget her :) Rigtig søde postkort og super god og anderledes ide :)

Wow jeres caketopper er SÅ fine og kan godt lide at i så kan bruge dem hjemme som minde efterfølgende :)

Lysene er bare blevet gode og flotte, er det dig der har lavet dem?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

CAKETOPPERS

Åååhhh så er vores fiiiiiine cake toppers kommet frem! Glæder mig SÅ meget til at se dem på kagen OG så kan benene skrues af så de kan komme til at stå fremme som evigt minde om vores store dag :7himmel:

Hvor er de fine! hvor har du fundet dem ? :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer