belle3310

Hjælp kom med jeres mening

13 posts in this topic

Jeg er så heldig at jeg fik penge af min mand, børn og dyr i fødselsdagsgave, til en galla/festkjole.

Jeg skal til bryllup til august og har forelsket mig i denne her kjole, men er i tvivl og den kan gå til det.

Så kom endelig med jeres mening

post-42189-0-48339800-1333356172.jpg

0

Annonce ♥

jeg syns det kommer lidt an på hvad dresscoden er til brylluppet.. er det galla eller lign. kan du sagtens..

prøv evt at spørge brudeparet om dresscode så du ikke risikere at være for fin i forhold til bruden.

kjolen er rigtigt fin, og farverne er gode syns jeg. kan godt forstå du er faldet for den.

0

Den er meget flot :thumbsupsmileyanim::a1221:

Men også meget galla :biggrin:

Hvad er det for en slags bryllup? Stort herregårdsbryllup med 100 mennesker eller havefest? Og har de angivet dresscode?

Til et bryllup med Galla-dresscode, synes jeg den er helt eminent, men til et bare lidt mere afdæmpet bryllup vil du måske føle dig overdressed!?

0

Det skal holdes på et hotel, hvor der er indbudt ca. 150 personer. De har snakket om lange kjoler, manden skal i smoking/ habbit

0

Annonce ♥

Det skal holdes på et hotel, hvor der er indbudt ca. 150 personer. De har snakket om lange kjoler, manden skal i smoking/ habbit

det lyder umiddelbart til at være fint nok så.. :)

0

Så lyder det da ikke som om der skulle være noget problem i at troppe op i en prinsessedrøm, som den du har fundet :loveshower:

Jeg ville blive beæret hvis mine gæster ville investere i sådan en flot kjole pga mit bryllup :)

0

den vil være rigtig fin til det bryllup du snakker om og ejj hvor er den flot

0

Rigtig flot og fin kjole :thumbsupsmileyanim: Den bliver du da total flot i :bunny_4: Det er nogle flotte farver den er i.

0

Annonce ♥

Hmm er jeg den eneste der måske synes den minder liiidt for meget om en brudekjole, på trods af farven... Jeg synes ikke rigtig det går. SORRY.... :)

0

Jeg tror jeg vil erklære mig enig med Maria.. :) Jeg synes den er "over the top" til en bryllupsgæst.. Selvom bruden er i hvidt og pr. definition er festens midtpunkt, så synes jeg den smukke "prinsessedrøm" du har forelsket dig i er MEGET bryllupsagtig - på den "jeg-er-bruden" måde.. Ved godt det helt sikkert ikke er din hensigt, men hvis bruden er lidt følsom anlagt - kunne hun måske blive ked af at se en tyl prinsesse kjole blandt sine gæster.. :)

:bearhug:

0

Jeg har det som Maria og Shedevil, men vi har jo alle vores meninger :) Super flot kjole, men ja, jeg synes den er lidt for fin, nu der ikke står Dresscode: Galla i invitationen.

Jeg mener, at mændende skal have kjole og hvidt på sammen med, så hvis det er nævnt, at de er i habbit/smoking, så tror jeg ikke, at det er det samme som Galla.

Men, jeg er ikke ekspert naturligvis :)

0

Hvis det var mig ville jeg lige sikre mig med bruden :)

0

Annonce ♥

Jeg synes kjolen er super fantastisk flot, men jeg ville nok vise billedet til bruden, så du er sikker på at hun ikke synes den er for meget brudekjole.

0