Bjørnetæmmeren

FULDSTÆNDIG FORELSKET...

22 indlæg i dette emne

Er der mon nogen der kender det...?! :fløjt: Det er altså faktisk ikke så ofte, at man ser billeder af sig selv og bare bliver fuldstændig forelsket og betaget af sig selv.... :a1221:

Jeg har nu fundet KJOLENog jeg kan nærmest ikke lade være med at kigge på billederne konstant og får helt sommerfugle i maven over, hvor fin jeg synes den er og hvor pænt jeg synes den sidder og hvor meget den klæder mig og.... og.... og...... :loveshower:

Hermed vedhæftede billeder af min drømmekjole (se venligst bort fra det til tider bøvede udtryk i ansigtet...)

post-46123-0-88547700-1333458408.jpg

post-46123-0-37600300-1333458420.jpg

post-46123-0-08404800-1333458430.jpg

Redigeret af Bjørnetæmmeren
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kender jeg alt for godt .. :) selvom min kjole nu hænger hjemme i skabet, så kigger jeg tit på mine billeder .. hihi .. det er dejligt at have det sådan .. men fedt du fandt din kjole .. glæder mig til at se den ..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SKØNT :loveshower: Hit med nogle billeder! :wink:

Det kender jeg alt for godt .. :) selvom min kjole nu hænger hjemme i skabet, så kigger jeg tit på mine billeder .. hihi .. det er dejligt at have det sådan .. men fedt du fandt din kjole .. glæder mig til at se den ..

Så er der sat billeder ind i det første indlæg :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahmen... A' forstår godt du er forelsket.. Nøj en smuk kjole til dig - så ihhh og åhhh

Og hold da op en flot barm du har i den kjole, fremhæver flot. Synes også det tynde bælte fungerer så godt til kjolen og dig..

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahmen... A' forstår godt du er forelsket.. Nøj en smuk kjole til dig - så ihhh og åhhh

Og hold da op en flot barm du har!!

Tuusind tak - det var sødt sagt. ELSKER altså bare den kjole. Anni Fønsby-barmen kunne jeg godt undvære lidt af :pokey: uden det gjorde noget, men pyt skidt... Jeg synes kjolen "holder dem godt" :b223: Behøver faktisk ikke engang at have BH på under kjolen - SKØNT...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahmen... A' forstår godt du er forelsket.. Nøj en smuk kjole til dig - så ihhh og åhhh

Og hold da op en flot barm du har!!

Tuusind tak - det var sødt sagt. ELSKER altså bare den kjole. Anni Fønsby-barmen kunne jeg godt undvære lidt af :pokey: uden det gjorde noget, men pyt skidt... Jeg synes kjolen "holder dem godt" :b223: Behøver faktisk ikke engang at have BH på under kjolen - SKØNT...

Jeg synes ikke du har Anni Fønsby barm.. Det var slet ikke sådan ment.. Det passer godt og ser rigtigt og naturligt ud.. Uanset str. på barm kan nogle kjoler fremhæve det smukke, andre klemme eller skjule - synes jeg ville være synd. Men jeg er altså også tilhænger af at fremhæve de kvindelige sider og fortrin på sådan en dag 😊

Lækkert uden bh - min holder også godt på barmen - glæder mig selv til bh løs bryllupsdag..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, den er super smuk og klæder dig virkeligt godt. Jeg har selv en ret stor barm, og jeg har hørt, at kjoler uden stropper kan have det med at glide ned i løbet af aftenen, så jeg vælger at få sat stropper på for at sikre, at jeg ikke skal gå og hive op i den.... Det er måske noget, der er værd at overveje. Men hvor ER den bare flot til dig, den kjole :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOW !!!!!! ... Den er sindsyg flot og sidder bare kanont på dig ... Den kan jeg godt forstå du valgte .. og det bælte er også flot til den .. :) stort tillykke med den ..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer