Ny-Brud

Toiletbesøg i en mermaid-kjole?!

10 indlæg i dette emne

Kære kvinder(måske især de gifte..)

Jeg har valgt mig en smuk havfruekjole, som sidder helt tæt til lidt under midten af låret... men der er altså lieg en lille ting son jeg går og spekulerer på... den dejlige vin og champagne vil jo nok ud igen, og hvordan klarer jeg så lige at komme på toilettet :blush::huh::blink: Kjolen kan jo ikke lige trækkes op, så vidt jeg kan regne ud.

Er der mon nogen af jer som har erfaring med, hvordan man klare sådan en lille detalje?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hehe ja det har jeg også gået og bekymret mig lidt om.... toiletterne der hvor vi skal holde fest, er så små, at der kun kan være 1 person (hvis man altså har en brudekjole på, der fylder lidt :)) så jeg kan ingen hjælp få... det bliver spændende!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres svar:)

Kjolen blive syet til mig, så jeg ved reelt ikke hvor stram den bliver... men modellen er jo lavet til at være tætsiddende (er bange for der ikke er plads til magretheskål :wink: ) Men dejligt at læse at Metteholm ikke havde problemer - så er der måske håb :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh hvis jeg "bare" kunne nøjes med at spekulere over tisse-situationen.... Jeg spekulere som en gal over hvornår min mens vender tilbage... Jeg fødte i september og venter stadig. Er efterhånden sikker på den først vælger at komme på det MEST UHELDIGE tidspunkt af alle.... Så ammer videre i håb om at det holder mensen væk.... Så skal jeg jo bare have brysterne ud af kjolen, bum bum bum... Havde virkelig ikke regnet med at det skulle blive noget jeg skulle tænke på...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer