jwe

Velkomst Gom & Brud.

10 indlæg i dette emne

Hej piger!

Vi har en toastmaster der står for det hele under middagen. Dog ønsker vi selv at byde velkommen.

Det kunne være fedt at gøre det på en anderledes og sjov måde.

- Har i nogle foreslag til en måde det kan gøres på?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad med en at lave en lille indgang hvor i først kommer ind når alle gæsterne er der, evt lidt alternativ i tråd med temaet i køre hvis det er muligt(har ikke læst din tråd, så ved ikke om det er muligt). så folk lægger mærke til jer, og tænker "hov - hvad sker der nu?". så har i deres opmærksomhed og kan sige velkommen og hvad der nu ellers skal siges af jer selv, inden toasmaster tager over.

eller i kan "skabe en scene" på en eller anden måde. nogen man ikke lige forventer til et bryllup. fx hive noget pynt ned (for inden under at afsløre noget nyt, evt et billede af jer eller noget der siger noget om jer, festen eller lign.)

eller noget dias show agitgt måske?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at synge en sang? Og ja ellers et fint diasshow med billeder af jer fra i mødtes og til nu!,,, det lavede jeg i powerpoint til min søns 1 Års fødselsdag... Var såååå fint til musikken " its a wonderfull World"

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi laver en velkomst sang, som ikke kun består af 2 vers, men en rigtig sang. Og så byder vi samtidig velkommen og takker for gaverne. Herefter kan vores toastmaster tage over :)

Idéen med dias show, er bestemt heller ikke tosset, tror jeg vi selv kunne finde på, men tror det bliver for bøvlet, fordi du skal sørge for alt til dette og stille det op osv.

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer