Ny brud 2012

Hjælp, hvordan gør man en email bryllupsagtig?

3 indlæg i dette emne

Hjælp - kæresten og jeg holder både reception og en bryllupsfest.

Indbydelserne til festen er lavet og sendt afsted, men dem til receptionen halter.

Vi påtænker at lave en lille indbydelse til denne anledning også, men det kan vi ikke give.

derfor tænker vi at lave en email som skal sendes rundt, men mit kvindehjerte synes jo ikke det er så personligt eller bryllupsagtigt, så søger hjælp til at gøre en mail mere privat og med brudetema....

Gode ideer og råd modtages med kyshånd...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan evt lave den som pdf (laves i word og gemmes som pdf - så er du sikker på alle kan læse den og at den ikke ser mærkelig ud hos nogle hvis de har en anden udgave end dig)

men så har du jo mulighed for at pynte lidt med forskellige effekter osv. og så bare vedhæfte den til mailen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde 3 som gerne ville have på mail. De arbejder i udlandet og rejser hele tiden rundt i verden, så det med at ramme en adr lige mens de er der, var ikke så nem. Så jeg lavede indbydelsen til dem som en Power Point præsentation. Der var brugt det samme swirl som i den alm invitaion, sådan at farverne og mønster passede med de de andre gæster havde fået. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer