When dreams come true

Søger gode råd til TEKST i invitationen......

6 posts in this topic

Kære alle i skønne brude (og kommende brude) :c166:

Jeg sidder og skal til at lave bryllups invitationer og har simpelthen bare SÅ længe ledt med lys og lygte efter inspiration til den rigtige tekst til indbydelserne........ Men uden held......

Jeg vil rigtig gerne have en sød tekst til invitationerne, sådan en hvor man bare tænker "Nuuuuurhh" når man læser den...... Det kan være alt muligt, bare lidt anderledes i stedet for en standard tekst.

Er der nogle af jer skønne piger som har en ide der kan hjælpe?

.......... Er helt på bar bund :( :(

Knus

0

Annonce ♥

Måske man ku lave en tidslinje for jeres forhold fra i mødtes og til jeres bryllup, og så alt det praktiske bagefter? Det kunne i hvert fald være en måde, at få jeres mest romantiske øjeblikke med :) eller måske lave en invitation sådan lidt som en billedbog, måske endda med flere sider og så ellers billeder af jer, og noget med "så kl 18.00 skal i herhen" og så et billede af stedet.. Det var bare lige from the top of my head :)

0

nu er jeg ikke gode venner med søgefunktionen herinde, så kan desværre ikke lige komme med et link, men jeg mener der var en tråd oppe for ikke så længe siden om samme emne.. måske der var lidt inspiration at hente der? :)

ellers hvad med at starte med et digt som passer godt på jer?

0

Annonce ♥

Jeg synes de invitationer, der er fortalt som et eventyr, er utrolig søde... men det er jo lidt efter, hvad man har lyst til.

0

Hvis du skriver "tekst i invitation" oppe i søgefeltet, så kommer der en hel række henvisninger til tidligere debatter med samme emne :wink: God fornøjelse! Glæder os til at høre, hvad du kommer frem til.

0