zizzler

Hjælp - hvad for et slør skal jeg vælge?

25 indlæg i dette emne

Hej

Jeg prøvede i dag min skønne brudekjole, men er så meget i tvivl, hvilket af de 2 slør jeg skal vælge, kom meget gerne med jeres mening :)

Slør 1: (enkelt langt slør, med samme længde som mit slæb)

post-47909-0-70856500-1333654323.jpg

post-47909-0-46024000-1333654344.jpg

Slør 2: (blonde slør)

post-47909-0-06353400-1333654360.jpg

post-47909-0-30416100-1333654377.jpg

Redigeret af zizzler
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg siger helt klart blondesløret, da din kjole ikke i sig selv har så meget pynt. Faktisk har jeg selv lige købt et tre meter langt blondeslør fordi min kjole også er ret enkel som din. Nu har jeg fjernet billederne fra min tråd, men ellers kunne du se effekten af det lange blondeslør der passer slæbets længde. For jeg kan godt følge dem der skriver at det skulle være et langt blondeslør.

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg siger helt klart blondesløret, da din kjole ikke i sig selv har så meget pynt. Faktisk har jeg selv lige købt et tre meter langt blondeslør fordi min kjole også er ret enkel som din. Nu har jeg fjernet billederne fra min tråd, men ellers kunne du se effekten af det lange blondeslør der passer slæbets længde. For jeg kan godt følge dem der skriver at det skulle være et langt blondeslør.

Jeg er helt enig. Synes nemlig at blonden er superflot, men det er rigtigt, at det er SÅ smukt med et langt slør. Og der bliver altså en superflot samspil mellem den enkle, smukke kjole og det elegante, pyntede slør.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første tanke var "det skal helt sikkert været et langt slør med blonder". Er det en mulighed? :cheerleader3:

Men hvis jeg absolut skal vælge en af de to på billederne, så må jeg sige det lange... Jeg er dog vild med blondeslør, så det har udelukkende noget med længden at gøre.

Du har fået en del forskellige svar, så jeg håber ikke at jeg bare er med til at forvirre dig endnu mere :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusinde tak for alle jeres svar! Jeg synes i har ret i, at det ville være pænest med en langt blondeslør, altså en kombination af de 2 jeg har lagt billeder ind af her :) Da jeg var så meget i tvivl, valgte jeg i dag at vise min kommende mand, de 2 slør. Han var SLET ikke til blondesløret, synes åbenbart, at det var gammeldags! Jeg ved godt, at man selvfølgelig ikke skal vælge ud fra hans mening, da han jo heller ikke har set kjolen, sammen med sløret, og at han nok alligevel, vil synes at det er smukt når han ser mig i kirken, men kan alligevel ikke undgå at tænke lidt mere over, om det nu også skal være et blondeslør, efter at have fået hans mening :( Har ihvertfald besluttet, at det kke bliver det korte blondeslør, må så se, om jeg evt. kan finde et langt blondeslør, og så prøve det sammen med kjolen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tusinde tak for alle jeres svar! Jeg synes i har ret i, at det ville være pænest med en langt blondeslør, altså en kombination af de 2 jeg har lagt billeder ind af her :) Da jeg var så meget i tvivl, valgte jeg i dag at vise min kommende mand, de 2 slør. Han var SLET ikke til blondesløret, synes åbenbart, at det var gammeldags! Jeg ved godt, at man selvfølgelig ikke skal vælge ud fra hans mening, da han jo heller ikke har set kjolen, sammen med sløret, og at han nok alligevel, vil synes at det er smukt når han ser mig i kirken, men kan alligevel ikke undgå at tænke lidt mere over, om det nu også skal være et blondeslør, efter at have fået hans mening :( Har ihvertfald besluttet, at det kke bliver det korte blondeslør, må så se, om jeg evt. kan finde et langt blondeslør, og så prøve det sammen med kjolen...

Åh, ved du hvad, jeg har prøvet præcis det samme. Sad en aften her på BK og fandt en anden brud med kjole på og hun havde købt præcis det samme slør som jeg har. H2B kom tilfældigt forbi mig og sagde; Ej, det slør er da bare vildt grimt og gammeldags!!

Tror du lige jeg blev nervøs og ked?! Jeg valgte så at sige til ham, at jeg havde overvejet sådan et slør og hvis jeg skulle have et slør, ville det nok blive sådan et.... Så prøvede jeg at finde forskellige gifte brude med smukke lange blondeslør. Se f.eks. Felixias beretning. Så Viste jeg ham det og efterhånden som han havde set det "færdige resultat" på dagen hos flere brude kunne han godt se at det i hvert fald ikke er grimt!

Du skal gøre som du har lyst. På dagen vil du stråle som en lille sol, fordi du har valgt netop det DU drømmer om at have på. - Jeg valgte at beholde mit blondeslør, ja, jeg opgraderede det endda til et ekstra langt et på 3m ;-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer