Harmony

Sonni og Lunas kærlighedsfest <3

87 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op nogle flotte ting du har lavet, hvorfor har vi ikke set dem før? :sm:

Er meget imponeret over tasken og de finde blomster, det har du virkelig gjort flot :)

Jah, jeg ved det! :rolleyes: Men der er sket så utrolig mange ting her i de sidste par måneder, så jeg fik det ikke gjort ;-) Men her er de! Og der er flere billeder på vej :lol:

1000 tak skal du have! Jeg er også lidt stolt :biggrin:

Blomsterne lavede jeg efter denne fantastiske tutorial, og jeg havde et hyr med at finde noget stof i den rigtige farve, der ikke var så blankt at det så plastic-artigt ud når blomsterne var færdiglavede :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Yay, endnu en med fælles milepæl. Så kan vi allesammen glæde os sammen, for nu er der kun 1 MÅNED tilbage!! :blink::cheerleader3:

Jah!! Ej Det er så vildt som tiden den går! Det er helt surrealistisk :blink: Du er vel også helt ekstremt spændt?! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan ligesom fornemme en vis form for stress? med kun den ene måned tilbage :)

Men kan nu godt forstå jer. :)

Hi Dorothy ^^ ;-) Ja, mand, det er bare så svært at forstå..! Har bar mange sommerfugle i maven nu.. :-O Det hele er så nyt med skole og det hele, var bare smadret da jeg kom hjem :-) jeg har ekstremt mange ting i hovedet! Men gode ting ^_^

0

Del dette indlæg

Ej, hvor er det bare nogle flotte ting, du laver! Du er da helt vildt kreativ :BKSTREET: Superflot!!! Er helt vild med din stil - det ser utrolig gennemført ud!!

Mange tak Brumle01! :biggrin::heart: Jeg er også ret stolt af det ^^ jeg gik hjemme inden tog kom på men skole, så dér havde jeg en masse tid, så jeg gik lidt bryllups-amok :lol:

0

Del dette indlæg

Gid jeg havde dine evner indenfor det kreative! Jeg er vild med tasken :-D

Og egentlig også alle de andre ting ;-)

1000 tak 1gedefims!(fedt navn ;-) jeg elsker geder, hihi ^^) :cheerleader3:- og velkommen til forummet!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjoler jeg overvejede!

1. Jeg overvejede denne skønhed fra Lilly, jeg kunne rigtig godt lide den, og den var meget smuk.. Kommer måske endda lidt i tvivl når jeg kigger på billedet af den.. Men når jeg tænker tilbage har følelsen der ikke 100%, og det er den med den jeg har valgt :-) Og det er den stadig når jeg ser den!(billede kommer længere nede.. :wink: )

Det første billede er med modellen, og det næste er med mig :wink:

post-46984-0-93107700-1334420482.jpg

post-46984-0-31992800-1334420492.jpg

0

Del dette indlæg

2. Og så var jeg MEGET tæt på at bestille en kjole der skulle syes i Kina efter nogle tegninger jeg selv havde lavet. Der er måske nogen som kan huske at jeg lavede en tråd, hvor jeg havde brug for hjælp til at vælge. Men efter månedslange overvejelser, og en masse tankemylder gav mine forældre mig et "ultimatum"; de kunne se hvor meget den kinakjole fyldte i mine tanker, mht. usikkerheden ved at bestille en kjole fra Kina osv.. Så de sagde til mig at de ville give mig en kjole på én betingelse: at den skulle købes i en fysisk butik i Danmark, og at den max. måtte koste 7000 kr. Og det gik jeg meget længe og tænkte over. Det var meget svært at bestemme sig, fordi jeg havde gjort så meget ud af min kinekjole-plan... Men her mine tegninger og inspirationen til dem:

post-46984-0-65165000-1334420899.jpg

post-46984-0-76324400-1334420905.jpg

post-46984-0-29632200-1334420917.jpg

post-46984-0-67153000-1334420951.jpg

post-46984-0-87082500-1334420964.jpg

post-46984-0-36718300-1334420974.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer