Harmony

Sonni og Lunas kærlighedsfest <3

87 indlæg i dette emne

Min smukke kjole! :a1221: det er en Sincerity, og den er købt i Kennedys i Sabro! Købet var ret spontant, men jeg viste at det skulle være dén med det sammen jeg fik den på! Der er et par justeringer og tilpasninger der der ved at blive lavet nu (jeg skal faktsik hente den næste fredag! :biggrin: ) Der skal laves off-shoulder stropper på den ligesom dem på tegningerne, med nogle blonder jeg købte på Etsy (billede længere nede) Men her er den! :cheerleader3: ( i må bære over med kvaliteten af billederne, min mor er ikke just vandt til at tage billeder :huh:)

post-46984-0-56747300-1334438834.jpg

post-46984-0-14211800-1334438842.jpg

post-46984-0-29212100-1334438849.jpg

post-46984-0-72727100-1334438860.jpg

post-46984-0-92521900-1334438872.jpg

post-46984-0-85316600-1334439026.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt du fandt kjolen! Hvor fin detalje med de blonde-stropper, du selv har fundet på :)

Mange tak! Jeg har altsid gerne ville have at min kjole skulle have off-shoulders, og kjolen jeg har fundert her er meget lige stilen jeg prøvede at ramme med mine egne tegninger, den manglede bare lige stropperne :-) Jeg spurgte så Signe fra Kennedys om jeg måtte komme med nogle blonder selv, og det fik jeg heldigvis lov til! Hun er også simpelt så sød.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg kan også bedst lige med stropper - det er pudsigt hvor få af dem der er!

Jeg så da lige det andet billede, du har sat ind fra Lilly, med den kjole du ikke valgte - jeg synes det er så dejligt, at kjolerne ser meget bedre ud på jer rigtige mennesker end de modeller, det er bare sådan det skal være :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1000 tak! :lol: jeg er glad for at i kan lide den :biggrin:

Ja, der er egentligt ret underligt at der generelt er så relativt få brudekjolemodeller uden stropper. For så snart man kommer over til almindelige kjoler og gallakjoler, så syntes jeg at det er lige omvendt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores mellemnavne

Jeg har altid været helt vild med navnet Luna, da jeg som barn så rigtig meget op til Luna fra Bamses Billedbog.

Og jeg kan huske at jeg fik min mor til at købe to par gummistøvler til mig; et rødt og et blåt par. Så havde jeg nemlig et rød-blå og et par blå-røde gummistøvler! :wink:

Min dejlige H2B hedder Sonni til mellemnavn, og for et års tid kom jeg til at tænke på noget.. Hvad ville være mere romantisk end at dele efternavn? Det ville være at have mellemnavne der passer sammen! Sonni for sol, og Luna for måne. :heart::biggrin:

Det bliver kun endnu mere sjovt af at min bror og svigerinde hedder Daniel og Natasja; nat og dag. :)

Så udover at jeg tager hans efternavn, kommer jeg altså også til at hedde Luna til mellemnavn! Pladderromantisk? Måske... Men sådan er jeg... :rolleyes::a1221:

Redigeret af Harmony
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er det en fin kjole, Nina! Den sidder bare rigtig godt på dig, og din figur er bare flot! Jesper har GOD grund til at blive stolt på dagen! Du bliver jo fantastisk smuk i hele dit outfit!

En sød tanke med navnene.

Jeg fik også mellemnavn, da vi blev gift, dog ikke et helt nyt. Tog min mands mellemnavn Han synes, at det var synd, at jeg skulle droppe mit slægtsnavn, 'Rindom', frem for et helt alm. kedeligt 'Pedersen', så for at der var en smule symbolsk over det, kom jeg til at hedde 'Schmidt' til mellemnavn som han. :)

Redigeret af Dorindom
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er det en fin kjole, Nina! Den sidder bare rigtig godt på dig, og din figur er bare flot! Jesper har GOD grund til at blive stolt på dagen! Du bliver jo fantastisk smuk i hele dit outfit!

En sød tanke med navnene.

Jeg fik også mellemnavn, da vi blev gift, dog ikke et helt nyt. Tog min mands mellemnavn Han synes, at det var synd, at jeg skulle droppe mit slægtsnavn, 'Rindom', frem for et helt alm. kedeligt 'Pedersen', så for at der var en smule symbolsk over det, kom jeg til at hedde 'Schmidt' til mellemnavn som han. :)

1000 tak skal du have Dorete! :biggrin: Jeg er også bare rigtig glad for den, og jeg glæder mig til at jeg skal hente den på fredag! :lol: Det bliver bare så spændende, for jeg har jo ikke prøvet den med stropperne på endnu :)

Jeg viste ikke at du også hedder Schmidt nu :) Det er også et rigtig flot navn! Med hedder du så ikke Rindom mere?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw, hvor sidder den smukt på dig. Jeg kan da virkelig godt forstå, at du er forelsket i den smukke kjole :)

Tak Nanok! :-D Det er bare en skam at man kun kan bruge den én gang.. :( Gad vide om nogle ville syntes det var underligt hvis jeg havde den på til hverdag? :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, hvor sidder den smukt på dig. Jeg kan da virkelig godt forstå, at du er forelsket i den smukke kjole :)

Tak Nanok! :-D Det er bare en skam at man kun kan bruge den én gang.. :( Gad vide om nogle ville syntes det var underligt hvis jeg havde den på til hverdag? :rolleyes:

Hehe... hvis man gerne vil bære sådan en fin kjole til hverdag, så skal man i hvert fald godt kunne lide opmærksomhed :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arj, dejligt, at alt er klaret på nær navnene på bordkort, du er da ovenpå og i god tid!

Jeg tror nok, at jeg får svært ved ikke at tage den på mere end én gang - man kan da godt sidde i sofaen med popcorn og en god film iført brudekjolen efter brylluppet :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hihi, ja det er svært at lade være.. Men al den opmærksomhed man ville få hvis man havde den på offentligt ville nok ikke være så rart! Tænk hvis man kunne gøre det lige så normalt at gå rundt i sin brudekjole efter brylluppet, som det var normalt at gå rundt med en studenterhat ;-) hehe..

Men på den anden side skal man jo heller ikke op til brylluppet prøve den i tide og utide, fordi så forsvinder den helt specielle følelse men har på selve dagen, har jeg ladet mig høre :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer