SophiaT

Fotovæg

14 indlæg i dette emne

Ak ja.

Den famøse fotovæg.. Vi har besluttet at have sådan én til vores store dag. Men tiden til at lave den er knap. Vil derfor høre derude om nogle har én i vil af med eller evt. sælge hvis i bliver gift før os. Vi skal giftes d.28. juli 2012.

Kh. Sophia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh det lyder faktisk godt for vi skal vies og holde brylluppet nær Rold Skov.

Tror rigtig gerne vi vil købe den. Hvad havde du tænkt prismæssigt og hvordan vil den se ud?

Ja og det er vel tæt ved ålborg ?? Så er den jo nem at få fat i.... :)

Vi har købt sådan noget creme rocokko tapet.....som er ret flot.....og så har vi købt sådan nogle brede antik rammer som vi sprøjter med sort højglans så de bliver rigtig flotte...... :cheerleader3: Så har vi købt en gammel lampe der skal hænge på væggen med en lyserød skærm......vi har jo farvetema creme - sort og lyserød/rosa.....men der kan lameskærmen skiftes ud...... :thumbsupsmileyanim: Så låner vi en gammel stol af min mor....men der kan man jo selv finde et møbel man vil bruge...... :) Prismæssigt at jeg ikke lige tænkt noget endnu....men den koster alligevel en del at lave.....bare tapet koster 400 kr..... :blink: Hvad tænker i selv med pris på sådan en ????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria --> har du et billede af din fotovæg ??

Ikke endnu... H2B blev færdig med den i går... Har nogen billeder af processen hvor du man kan se tapetet.. Og så er der en oval og en firkantet hvid ramme samt hvide forpaneler.. Den er holdt i hvide og lilla farver... Skal smække nogen op i min tråd i aften forhåbentlig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Maria

Hvor meget fylder sådan en væg når den skal transporteres? Og hvad skal du evt. have for den? Og ikke mindst, hvor på Fyn befinder den sig? Sikken en masse spørgsmål, men hvis man ikek spørger får man jo heller ikke svar :tunge:

Kh

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen... Smider lige et billede af den herinde også.. Vægstykkerne er ikke samlet endnu, derfor er rammen heller ikke sat på. Det bliver de først på feststedet, for så er den jo nemmere at transportere. Og de kan skilles ad igen bagefter. :) Hver plade er 85cm brd og 2 m høj altså en samlet væg på 2x2,55m. Pris aaaaner jeg ikke.... :)

post-47535-0-07842200-1334687201.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh det lyder faktisk godt for vi skal vies og holde brylluppet nær Rold Skov.

Tror rigtig gerne vi vil købe den. Hvad havde du tænkt prismæssigt og hvordan vil den se ud?

Ja og det er vel tæt ved ålborg ?? Så er den jo nem at få fat i.... :)

Vi har købt sådan noget creme rocokko tapet.....som er ret flot.....og så har vi købt sådan nogle brede antik rammer som vi sprøjter med sort højglans så de bliver rigtig flotte...... :cheerleader3: Så har vi købt en gammel lampe der skal hænge på væggen med en lyserød skærm......vi har jo farvetema creme - sort og lyserød/rosa.....men der kan lameskærmen skiftes ud...... :thumbsupsmileyanim: Så låner vi en gammel stol af min mor....men der kan man jo selv finde et møbel man vil bruge...... :) Prismæssigt at jeg ikke lige tænkt noget endnu....men den koster alligevel en del at lave.....bare tapet koster 400 kr..... :blink: Hvad tænker i selv med pris på sådan en ????

Det lyder rigtig godt. Har du et billede af tapetet?

Hvad siger du til 1000 Kr?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer