digogmig

Tyl i loft

11 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er gået lidt kold i projekt pynt borde og loft i forsamlingshus. Men i går var jeg derovre og se det, og jeg vil gerne have "tyl" i loftet, jeg har købt et gardin i ikea (i ved dem bedstemor havde i hendes soveværelsesvindue) Mit spørgsmål er så om nogle af jer har syet to af disse gardiner sammen for at få dem længere selvfølgelig og om man så kan se syningen når gardinet hænger oppe i loftet i forsamlingshuset????

Så billedspam mig med jeres tyl i loftet billeder de damer!

Mht. runde borde er jeg efterhånden åben for alt, ISÆR hvordan i har lavet blomsterdekorationer der er lave og hvilke lys i så har valgt og hvordan de står rundt om blomsterne..... Åhhhhh hjælp....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til min venindes bryllup sidste år, hvor vi netop havde købe tylgardiner i IKEA og syet dem sammen så de blev længere. Vi købte dem sammen da jeg skal giftes i år, så jeg skal også have dem sat op. Det fungerede rigtig fint, selvom syningen godt kunne ses lidt. Vi hængte det op over noget diskret tråd/ fiskesnørre. Har desværre ikke noget billede, vil bare lige fortælle at det sagtens kan fungere

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rikke Olesen det er da ærgerligt at vi lige skal giftes samme dag, ellers havde jeg gerne købt jeres tyl-gardiner... Nå men jeg er stadig frisk på projektet, selvom jeg nok snart skal til at igang med symaskinen....

Lyskæder har jeg også spekuleret i Jobela har du nogle du vil sælge her bagefter????

SoExited, tak for inspirationsbilleder, jeg vil ha tyl i mit loft nu!!!!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer