Heidimor

Billige tallerkner - nogen som vil dele?

15 posts in this topic

Hej.

Har fundet en, som vil sælge 600 tallerkner for 500 kr. Han vil kun sælge samlet, men skal ikke bruge dem alle. Har selv brug for 200 stks, tænkte om der var nogen som ville være interesseret i at dele de 600 tallerkner? Det er dem fra Ikea til 3 kr. stykket.

Mvh Heidi

0

Annonce ♥

Tænker du måske skal skrive hvor du er fra.. :) De er nok både dyre og besværlige at sende, så det skal jo være nogen i nærheden af dig - eller nogen der er villige til at hente..

Det er ellers en god "deal" :)

Om ik andet kan du købe alle 600 og sætte resten til salg herinde i forummet... :)

lugn-tallerken__0089822_PE222882_S4.JPG

Edited by Shedevil
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh.. hvis I ikke skal bruge dem allesammen, så køber jeg gerne 60stk. Jeg var netop i Ikea idag for at købe selvsamme tallerkener til min datters konfirmation her d5 maj, og så er de udsolgt og de får dem først igen når det er for sent, så nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre :s ..jeg bor i København SV..

*håbe håbe*

0

Hejsa! Hvor mange er der tilbage nu??? Efter at "morten+louise & Louisemarie har fået deres del? Jeg vil nemlig også gerne være med:-)Tænker på dem der er til overs vil jeg gerne købe...

0

Annonce ♥