phsa

P&S 10/8-13 Sneak peak, mens vi venter på fotografen :)

166 indlæg i dette emne

Nessie og SoExited: Jeg faldt over dem på en eller anden blog, men der var kun billeder så ved ikke helt hvordan de er lavet. Men jeg tænker at man må kunne lave den ud af noget krafitgt pap, som man kan sætte fast på noget der kan stikkes i kagen. Jeg tænker det er oplagt at tage et billede af brudeparret som man klipper ud.

I andre: Tak for velkomsten :)

Shedevil: Der er mange fine forslag, men tror jeg er mest til det helt enkle. Synes noget af det bliver lidt for sjovt til mig. Men tak for inspirationen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første indkøb [07]

Woop woop ... Yeah blev helt glad da jeg i dag gik ud af Rema 1000 med tre blikspande købt til at have fyldt med isterninger og champagne til brylluppet. Det føles så godt, glæder mig til at få købt endnu mere løbende. :cheerleader3:

Og så lige et billede, i første omgang bare fra reklamen.

post-55002-0-85062500-1336403720.png

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et DIY projekt på idéplan [08]

De borde vi skal bruge til middagen er ikke så store, så jeg går og leger lidt med tanker om hvordan man får pyntet det fedt og festligt uden det fylder for meget.

En af mine ideer går på at lave vandflaske-bordnummer, så er der slået to fluer med et smæk der.

Jeg tænker noget i stil med dette, hvor man maler på glasset (regner med at købe gennemsigtige flasker i IKEA):

post-55002-0-65223000-1337350459.jpg

post-55002-0-87953000-1337350568.png

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sikke dog en god idé at slå to fluer med ét smæk på den måde! Jeg har desværre ikke megen forstand på det - bruger man speciel maling til flaskerne, eller?

Jeg har en veninde der lige har åbnet et studio, her har hun selv tegnet navnet på vinduet, så ja man skal nok have fat i nogle specielle farver. Men som du kan høre er det ikke noget jeg har undersøgt endnu :o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan købe glasmaling i hobby-butikker, som kan hærdes i ovn, så det kam vaskes op - så skal man bare være opmærksom på at det ikke er alt glas som kan tåle at komme i ovn - men ellers gør det heller ikke noget hvis man bare passer på flaskerne under vask.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt forelsket i nogle vielsesringe [09]

Jeg tror jeg har fundet vores ringe ... Har godt nok ikke været inde og se dem i virkeligheden, men på billederne der de bare SÅ fine.

Har også tjekket med H2B og han synes også ret godt om dem.

post-55002-0-76771200-1339183648.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - fede ringe.. Men.. Du skriver du ikke har været inde og se dem i virkeligheden - er de ikke "custom made"?? :) Synes det ligner nogle hvor man selv sætter sit fingeraftryk i ringen.. :) (Kan jo være jeg tager fejl)

De er tosset flotte...

Jo jeg tror de er custom made. Men tænker hun må have nogle liggende så man rigtig kan få en fornemmelse af dem. Men ja de er bare lige mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih, jeg glæder mig til at høre mere om jeres planer om udendørsvielse :cheerleader3: Kommer der billeder af mulige steder?

Fine ringe, btw. Kan godt lide at de er lidt enkle og rå - og virkelig personlige, jo! Det er en fed kombi :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih, jeg glæder mig til at høre mere om jeres planer om udendørsvielse :cheerleader3: Kommer der billeder af mulige steder?

Fine ringe, btw. Kan godt lide at de er lidt enkle og rå - og virkelig personlige, jo! Det er en fed kombi :thumbsupsmileyanim:

Det bliver helt sikkert det næste jeg må lægge billeder op af, det lover jeg. Men er lige midt i eksaminer, så der er ikke så meget tid til andet, men efter den 21. juni har jeg ferie, så kommer der billeder af mulige steder.

stort tillykke med jeres bryllup. Har I fundet ud af om I vil vies ved Damhussøen/engen? Bor selv inde i byen og går /cykler tit tur derinde og kan godt forstå, hvorfor I går med de tanker:)

Jeg tror vi er lidt mere på at det bliver hjemme ved os selv, 2 min. fra engen og søen men ikke fastlagt endnu :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt forelsket i nogle vielsesringe [09]

Jeg tror jeg har fundet vores ringe ... Har godt nok ikke været inde og se dem i virkeligheden, men på billederne der de bare SÅ fine.

Har også tjekket med H2B og han synes også ret godt om dem.

Ej hvor er de bare fine. Men sikkert også møg hamrende dyre fordi de er så specielle. Kan godt forstå du er faldet for dem ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DIY: Prototype af invitationer [10]

Et af mine første indlæg var om vores invitationer. Jeg har her i weekenden lavet et par prototyper for at finde ud helt hvordan de skal være. Det bliver hvide kuverter, mørkegråt omslag, råhvidt manillamærke bundet fast med sejlgarn og så hvide ark med teksten.

Jeg har taget almindelige C5 kuverter og skåret til. Synes simpelhen kvadratiske kuverter var alt for dyre, så må man være kreativ :wink:

Her er nogle billeder af projektet.

post-55002-0-33716400-1343567206.jpg

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah! Så er vielsen på plads. Tjekkede lige min mail, og sørme om ikke den første vi har skrevet til fra Borgerrepræsentationen skriver at han meget gerne vil vie os. Så fedt at få det på plads.

Skal nok snart få lagt nogle billeder op af de steder jeg tænker kunne være fine til vielsen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Planlægning i billeder: vielsen og lige efter [11]

Så fik jeg taget et billede af, der hvor vielsen skal finde sted. Som sagt er det ved vores lejlighed :heart:

Jeg har prøvet at tegne ind hvordan jeg forestiller mig det skal være.

1: En gang af blomster i flasker, hvor min far skal "føre" mig op til H2B.

2: En bue ala den på billedet for at indramme os :biggrin:

3: Snacks, champagne, og gavebord hvor vi pakker gaver op (så kan de nemlig komme op i lejligheden, så vi ikke skal tænke på transport til dem senere).

4: Til børn og barnlige sjæle, vil der være lidt spil til at hygge med.

Spørgsmål: Jeg synes det er meget svært at vurdere hvor lang tid der skal bruges her? Jeg regner også med at vi lige skal have taget lidt billeder af os ... Nogle af jer der har et godt bud/forslag?

post-55002-0-90598900-1344427936.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer