KAT2012

Savner inspiraion til brudebørn

11 indlæg i dette emne

Kære Zillaer :biggrin:

Jeg håber i kan hjælpe...?

Jeg mangler inspiration til tøj til vores 2 børn ( pige på 3år og dreng på 1år) De skal følges med mig op i kirken, og selvfølgelig også være med på en del af vores billeder.

Jeg har søgt og søgt efter inspiration til deres tøj... men jeg er lidt kræsen :blush:

-De må ikke blive for pyntede eller lige små kopier af voksne.

-Det skal være behageligt for dem at have på.

-De skal selvfølggelig være fine, så man kan se de er til bryllup.

Så hvis nogen af jer har en go ide eller et godt billede, så modtages det med kyshånd :biggrin:

På forhånd tusind tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er hurtig på tasterne Miss-lena :thumbsupsmileyanim:

Ej ja de er super søde de kjoler, og den lille med buksedragt :) Det er da helt klart en mulighed, er de hjemmesyede eller købt?

Jeg synes faktisk det er drengen det er sværest at finde tøj til... Jeg er ikke så meget for de der miniature-jakkesæt :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååh, hvor er de bare søde, Miss-Lena... så kære.... Skal også finde noget til mine to sønner på hhv. 6 og 1 1/2 år - kunne være fedt at finde noget i dén stil.... tænker lidt at de aldrig vil komme i traditionelt jakkesæt igen... Ih, vil også gerne have lidt inspiration.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Regner med min søn, som er 1½ når vi skal giftes, kommer i shorts, en (evt kortærmet) skjorte, seler og converse - anderledes end til hverdag, men alligevel noget han kan være "lille" i... og iøvrigt noget han kan bruge igen, hvilket jo ikke gør noget;) Jeg er bestemt heller ikke til små jakkesæt! Min datter kommer i en rigtig festkjole, som jeg faktisk ikke er meget for. Hun er godt 3½ til brylluppet, og har selv valgt sin kjole(jeg havde kig på nogen helt andre, men hun forelskede sig bare i dén kjole i butikken:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til min datter på 8 mdr, har jeg købt smækbukser hos nordcraft.dk.. Lilla med svampe-detaljer. Min datter på 2,5 år skal have en hvid tylkjole på med lilla detaljer, en super lækker blød langærmet hvid t-shirt og ditto strømpebukser.. Hun elsker elsker elsker kjoler. Fik hun lov, gik hun rundt i det døgnet rundt, så det skulle hun selvfølgelig have lov til, når vi skal giftes :)

Kan ikke lige ligge billede ind, da jeg er på fra Tlf. Men den er købt på eBay.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores 2 banditter på 2 og 3 år skal have sorte converse sko, cowboy knickers, hvid skjorte og butterfly på :) For mig er det vigtigt at det er noget de kan lege og bevæge sig i.

Redigeret af FruBK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer