msmountains

Gonggong eller nå'et?

15 indlæg i dette emne

Da vi har lagt op til at vores bryllup skal være en havefest med en masse 'minglen' og slet ingen obligatorisk sid ned og spis-tid, tænker jeg at det vil være en god idé at finde en måde at fange folks opmærksomhed på, hvis der nu kommer et indslag eller to. Vores have er ret stor, så vi skal have et eller andet der kan give en masse lyd. Det er dog ikke taget højde for det i budgettet, så hvad end det bliver, skal det helst koste gratis :fløjt: Eller meget billigt ihvertfald.

Gode idéer, anyone??

Redigeret af msmountains
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er godt nok fin, men mon ikke den bliver ret dyr at sende..? Og så er jeg lidt i tvivl om der er nok lyd til at dække en radius på 50m udendørs :(

Ja, måske skal der der et 'roligan'- :toot: til - syntes bare umiddelbart at det blev lidt FOR abefest-agtigt, men måske ender det alligevel med det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hahaha, vuvuzela! :biggrin:

Det får mig til at tænke på denne her;

(Kun sjov hvis man kender Ringenes Herre filmene :) )

HAHAHA... det' god spas :D

Tror vi vil kigge efter en skibsklokke, vi må næsten kende en eller anden klunser der ligge inde med én... Tak for gode forslag!! Og ja, så bliver det båthorn eller grydelåg - eller vuvuzela, selvfølgelig, hvis en skibklokke ikke kan opdrives :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer