Guest Marryme

Vi mig dit hårpynt..

21 indlæg i dette emne

Jeg skal have slør på til brylluppet, et slør der skal sidde over en knold.. Det er et dobbelt slør og det sidder på en kam, så det gaber en smule.. Derfor vil jeg gerne have en eller anden form for hårspænde, som dækker gabet.. Jeg vil dog ikke give ret meget for det, da jeg kun skal bruge det den ene gang...

Jeg søger derfor noget inspiration, gerne med link..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa I skønne brude

Jeg har lige bestilt mit hårsmykke på: http://weddingfactorydirect.com. Det er en amerikansk side som sælger 1000 vis af diademer, hårsmykker og andet lækkert til langt billigere penge end alle de andre amerikanske sider på nettet. Mit hårsmykke kostede 137 USD (uden fragt på 35 USD., total 172 USD = 998,90 dkr) på en anden side, men her fik jeg det til 58 USD uden fragt på 40,25 USD, total 98,25 USD = 570,59 dkr. Det er altså noget af en besparelse. Den eneste grund til at de er billigere er at de ikke returnerer varer med mindre de er gået i stykker ved ankomst og så har man 24 timer til at give dem besked om beskadigelsen... Bare et lille fif... Så nu kan jeg ikke andet end vente spændt på at posten kommer med det...!

Redigeret af Franke84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa I skønne brude

Jeg har lige bestilt mit hårsmykke på: http://weddingfactorydirect.com. Det er en amerikansk side som sælger 1000 vis af diademer, hårsmykker og andet lækkert til langt billigere penge end alle de andre amerikanske sider på nettet. Mit hårsmykke kostede 137 USD (uden fragt på 35 USD., total 172 USD = 998,90 dkr) på en anden side, men her fik jeg det til 58 USD uden fragt på 40,25 USD, total 98,25 USD = 570,59 dkr. Det er altså noget af en besparelse. Den eneste grund til at de er billigere er at de ikke returnerer varer med mindre de er gået i stykker ved ankomst og så har man 24 timer til at give dem besked om beskadigelsen... Bare et lille fif... Så nu kan jeg ikke andet end vente spændt på at posten kommer med det...!

Husk at kalkulere med told og importgebyr når varene kommer til Danmark:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ranita: Det er sådan noget jeg godt kunne tænke mig! Det er virkelig smukt - dog alt for dyrt til mig :pokey:

Conni: Det er også rigtig smukt. Har du et link, eller hvad søgte du under?

Linket her

Ellers gå på ebay og søg på "comb wedding" - der kommer rigtig mange resultater!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa I skønne brude

Jeg har lige bestilt mit hårsmykke på: http://weddingfactorydirect.com. Det er en amerikansk side som sælger 1000 vis af diademer, hårsmykker og andet lækkert til langt billigere penge end alle de andre amerikanske sider på nettet. Mit hårsmykke kostede 137 USD (uden fragt på 35 USD., total 172 USD = 998,90 dkr) på en anden side, men her fik jeg det til 58 USD uden fragt på 40,25 USD, total 98,25 USD = 570,59 dkr. Det er altså noget af en besparelse. Den eneste grund til at de er billigere er at de ikke returnerer varer med mindre de er gået i stykker ved ankomst og så har man 24 timer til at give dem besked om beskadigelsen... Bare et lille fif... Så nu kan jeg ikke andet end vente spændt på at posten kommer med det...!

Husk at kalkulere med told og importgebyr når varene kommer til Danmark:-)

Så har jeg fået mit hårsmykke - og det er fantastisk smykke.

Importprisen blev 288 dkr. Så total blev det 858,59 i stedet for 1286,90 som det ville have været på den anden hjemmeside incl. told og forsendelse... Besparelse på 428,3. Tolden er jo den samme uanset hvilken hjemmeside man køber fra når firmaet ligger i USA.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer