Ny-Brud

Må jeg se dine brudesmykker?

27 indlæg i dette emne

hej piger:)

Jeg er ikke normalt en smykkepige, men tænker, at jeg nok skal have nogen smykker på til mit bryllup, så erved at finde lidt inspiration.

Hvis nogen skulle have lyst at rådgive mig, kan jeg da fortælle, at skal have en mermaidkjole på i helblonde, fingertip-slør og opsat hår:)

Men ellers, lad mig se, hvad I skal have på (og gerne hvilken kjole det er til)

:thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw, du er dygtig Nette03! Hvor er de personlige og flotte. Jeg kender stadig ikke helt min kjole, derfor heller ikke smykker :)

Mange tak. Synes det er fedt at kunne lave tingene selv og dermed gøre det hele lidt mere personligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg vil spørge min mormor om jeg må låne et armbånd af hende. Min morfar gik desværre bort for 11 år siden, og hun har fået det af ham.

Det er et simpelt armbånd med en dælens masse diamanter. Mener der er 50 stk i en okay størrelse.

Og så har hun også perlesmykker som jeg overvejer. :)

Heldigvis har jeg et tæt forhold til hende, og hun hjalp mig meget i de år jeg var syg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt disse øreringe fra Etsy - skal ikke have en halskæde på..tror det bliver for meget med blondeslør, dekorationer på kjolen, store øreringe OG en halskæde...???

Øreringene er meget "mary" - ligner dem hun havde i brylluppet med Frede - og dem var jeg helt vild med :) Også matcher de både pynten på kjolen ("diamanter og perler" OG min brudekam) :) Tænker måske et perlearmbånd...men ved ikke om det bliver for meget - må prøve med kjolen når den tid kommer :)

Og det er altså udgaven med en perle jeg har bestilt:

http://www.etsy.com/transaction/78600094?utm_source=transaction&utm_medium=trans_email&utm_campaign=shipping_notification

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun billede af mine ørenringe indtil videre, så det må i nøjes med.

Derudover skal jeg have et enkelt guldarmbånd på med perler (fra min mor blev konfirmeret) et guldur (min H2B studentergave), min kæreste ring og min forlovelsesring. Ingen halskæde.

post-46866-0-86084800-1334752930.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære alle - skønt med så mange svar og en hel masse inspiration.

Kan se der er flere som fravælger halskæden, hvilket jeg også selv overvejer at gøre... er dog i tvivl om jeg bliver for "bar", da det er en stropløs kjole? - Men det er I andres muligvis også?? synes egentlæig ikke selv jeg bliver for bar, men min mor og svigermor har snakket om det..

Sådan nogen øreringe a la Ranita har købt kunne jeg bestemt godt se til min kjole:)

TAKKER!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære alle - skønt med så mange svar og en hel masse inspiration.

Kan se der er flere som fravælger halskæden, hvilket jeg også selv overvejer at gøre... er dog i tvivl om jeg bliver for "bar", da det er en stropløs kjole? - Men det er I andres muligvis også?? synes egentlæig ikke selv jeg bliver for bar, men min mor og svigermor har snakket om det..

Sådan nogen øreringe a la Ranita har købt kunne jeg bestemt godt se til min kjole:)

TAKKER!

Og mine øreringe kom med posten idag - de her HELT fantastiske! så hvis det stadig er noget i den stil du leder efter - kan YJdesign på etsy varmt anbefales :)

Se billeder her: http://www.bryllupsklar.dk/forum/74415/gotta-love-etsy-mine-mary-oereringe-kom-idag.html/page__pid__1227957#entry1227957

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære alle - skønt med så mange svar og en hel masse inspiration.

Kan se der er flere som fravælger halskæden, hvilket jeg også selv overvejer at gøre... er dog i tvivl om jeg bliver for "bar", da det er en stropløs kjole? - Men det er I andres muligvis også?? synes egentlæig ikke selv jeg bliver for bar, men min mor og svigermor har snakket om det..

Sådan nogen øreringe a la Ranita har købt kunne jeg bestemt godt se til min kjole:)

TAKKER!

Jeg har fravalgt halskæden fordi mine øreringe er så fine i sig selv. Vil ikke overdøve dem, og smide en masse pynt på. Min kjole er også stropløs, og er meget glad for mine kraveben, så jeg tror det blvier rigtig fint. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nemlig. Jeg har en kjole med mange sten og perler og der sker meget i mit hår. Jeg går altid med hængeøreringe og blev med det samme forelsket i dem jeg har købt. De er så ret lange og jeg vil derfor ikke have noget på halsen. HVIS jeg vælger min farmors perlevedhæng, er det fordi det er så lille og undseeligt. Det måler 1x0,5 og kæden er så tynd at den næsten er usynlig :) Tager jeg den på, er det for at ære min farmor (der lever :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er kommet i tvivl. Jeg har ikke huller i ørene og har kort hår - så der er ikke det store "pyt" der :-) En hårbøjle af elfenbensfarvede perler i håret og så sløret.

Men om halsen havde jeg tænkt mig, at jeg skulle låne et smykke af min storesøster. Det er en sølv kæde af "gammel" sølv (altså ikke skindende) der sidder tæt til halsen og som har glasklare lyseblå sten. For det har været min oldemors, mormors, mors  - og de er alle gået bort. Så det var en måde at have noget gammelt - noget blåt og noget lånt på, som samtidig havde en betydning. MEN MEN nu er jeg i tvivl - for min kjole er elfenbensfarvet med et lille rødt stykke i ryggen og min buket er røde roser. Så vil det se forkert ud med blå sten?

Jeg har så et armbånd af blankt sølv som jeg fik af min kæreste sidste år, som jeg havde tænkt at skulle have på  - men det skinner :-))

Jeg bærer til daglig kun en sølvhalskæde med et hjerte og ellers ikke smykker. Så det er vigtigt for mig at de smykker jeg har på, har en betydning for mig. Så.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer