Hullahop

M&J d.04.08.12 - Lykkelig gift! Billeder side 30

626 indlæg i dette emne

Puder

Min grandkusine (første billede) er en haj på symaskine... så hun var heldigvis hurtigt med på min ide om at sy puder. Vi synes selv de er blevet præcis som vi ville have dem... skøøønt

post-50698-0-25486000-1342896459.jpg

post-50698-0-40787900-1342896478.jpg

KAN I SE DET FOR JER? de er jo mega kedelige og meget tomme de her sofaer... de har da herre meget brug for mine puder. HAHAHAHA

post-50698-0-65920600-1342944700.jpg

post-50698-0-14466700-1342896498.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår var det du bestilte den???

Jeg bestilte den på en engelsk hjemmeside (her) :) med fragt inkl. sparede jeg 1500 kr :o (sys' det er så strengt at de sælger kjolerne så dyre her i DK - men, men de skal vel også leve)!

He he jeg spurgte HVORNÅR? -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dug og min bordløber

Har hele tiden drømt om sorte duge med hvidt monogram i enderne. Det er så blevet til sorte duge, med hvide løbere (med monogram på)!! EEEELSKER den detalje... jeg sys' selv det ser for fedt ud :lol:

Bordene inde på Karel er længere, og derfor vil dug og løber ikke hænge så langt nede - dette er bare et hurtigt opsæt, for at lure hvordan det ser ud :biggrin:

post-50698-0-03611800-1342937968.jpg

post-50698-0-48493200-1342937984.jpg

post-50698-0-35060300-1342938019.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw - hold nu op hvor er du kreativ.. er vild med de puder, vimpel og bordløber :thumbsupsmileyanim:

Rigtig fine personlige chokolader :)

Sikke nogle flotte puder, bordløber og takke vifte ting :loveshower:

Malene- hvor er det blevet super fedt og smukt, alt det du har lavet :respekt: :respekt: :respekt::heart: :heart: :heart:

super flotte ting du har fået lavet.. wow nogen ting jeg ikke lige havde tænk på selv

Piger... jeg er virkelig dybt taknemmelig for at I lægger en kommentar :loveshower: Det er det hele værd, når nogen kommentere :cheerleader3: Mange, mange tak!Knuuus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lys

Meningen var, at jeg ville have lavet monogrammet på lysene - men for at være helt ærlig, er vi bare der hvor jeg snart gerne vil slappe af og nyde de sidste 14 dage op til brylluppet :wink:

Så det blev den nemme vej, men synes stadig de er enormt cute

post-50698-0-84064700-1342952656.jpg

post-50698-0-34822700-1342952675.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vaserne

Det skal være super enkle blomster med fjer der står på alle bordene, og derfor synes jeg også det skal være enkle vaser!

Hun ville have 45 kr pr. vase nede hos blomsterhandleren - en tur i Ikea og købe disse 15 kr pr, stk

post-50698-0-33126100-1342952869.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en fed tråd du har dig...og må stemme i koret af hvor fantastisk flotte alle dine ting er.

Hvor har du fået de det "stryge-mærker" med jeres Monogram og bogstaverne fra?

Det ser super fedt ud.

Er nok ikke ude i selv at syg duge og puder og alt den slags, men takke-vimplen er jeg faldet helt pladask for :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu bliver jeg lige nødt til at smide en kommentar på din tråd.

Først og fremmest vil jeg sige; wauw det lyder godt nok til at blive et fantastisk og gennemført bryllup.

Der næst vil jeg sige at der har været lidt sjovt at læse din tråd i gennem og blive mere og mere sikker på at du er den Malene, som jeg næsten fik ansat i en børnehave på Amager for et års tid siden ;)

Med al den kreativitet du har i dig er jeg da endnu mere ked af nu at det ikke kunne gå op med familie og økonomi at du blev ansat ved os ;)

Mvh. Marilou

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det en fed tråd du har dig...og må stemme i koret af hvor fantastisk flotte alle dine ting er.

Hvor har du fået de det "stryge-mærker" med jeres Monogram og bogstaverne fra?

Det ser super fedt ud.

Er nok ikke ude i selv at syg duge og puder og alt den slags, men takke-vimplen er jeg faldet helt pladask for :lol:

Jamen de der stryge-ting er home made! Du køber bare nogle overføringsark - lægger dem i printeren og printer så dit motiv ud. Så klipper man et lille stykke fra motivet og stryge det så på :thumbsupsmileyanim: tuuusind tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu bliver jeg lige nødt til at smide en kommentar på din tråd.

Først og fremmest vil jeg sige; wauw det lyder godt nok til at blive et fantastisk og gennemført bryllup.

Der næst vil jeg sige at der har været lidt sjovt at læse din tråd i gennem og blive mere og mere sikker på at du er den Malene, som jeg næsten fik ansat i en børnehave på Amager for et års tid siden ;)

Med al den kreativitet du har i dig er jeg da endnu mere ked af nu at det ikke kunne gå op med familie og økonomi at du blev ansat ved os ;)

Mvh. Marilou

Haaaaaiiii Marilou,

Jamen det er da rigtigt - det er da mig :biggrin: Velkommen til min tråd! Og tillykke med at du selv skal giftes lige om lidt :cheerleader3: Har tit tænkt på børnehaven, og sagt "tænk nu hvis"! Skægt at du også er herinde

Mvh Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vejrudsigten

Ååhhh ja den danske sommer - tænker jeg vil sætte udviklingen på herinde. Nu er det så tæt på, så man måske kan begynde at danne sig et billede (desværre)! Det står på regn den 4/8 :boohoo:

post-50698-0-99979700-1343039099.png

Nu skal vi jo giftes samme dag, og jeg holder selvfølgelig også øje med vejret.

Prøv evt. "byvejr" - der kan man godt bilde sig ind, at det bliver skønt vejr:

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=2000

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vejrudsigten

Ååhhh ja den danske sommer - tænker jeg vil sætte udviklingen på herinde. Nu er det så tæt på, så man måske kan begynde at danne sig et billede (desværre)! Det står på regn den 4/8 :boohoo:

post-50698-0-99979700-1343039099.png

Nu skal vi jo giftes samme dag, og jeg holder selvfølgelig også øje med vejret.

Prøv evt. "byvejr" - der kan man godt bilde sig ind, at det bliver skønt vejr:

http://www.dmi.dk/dm...ark.htm?by=2000

Jeg var lige inde og tjekke det og for mit vedkommende betyder det sol med spredte skyer og meget lille sandsynlighed for regn med op til 21 grader :thumbsupsmileyanim: Så prøv det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, her har man været væk i nogle dage og så skal jeg da lige love for, at du er gået total DIY amok. Der er total stil over det og jeg ville da elske at være gæst til jeres bryllup. (Hvis ikke det liiiiige var at jeg selv skal giftes den dag. ) Rigtig flotte kirke hæfter. (Er det så nu, at jeg skal liste et lille N ind der mangler i Holmens Kirke?) :blush: Sorry.

Men hvor er det bare total overskudsagtigt, alt det du har lavet. Puder og alting. SÅ gennemført.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, her har man været væk i nogle dage og så skal jeg da lige love for, at du er gået total DIY amok. Der er total stil over det og jeg ville da elske at være gæst til jeres bryllup. (Hvis ikke det liiiiige var at jeg selv skal giftes den dag. ) Rigtig flotte kirke hæfter. (Er det så nu, at jeg skal liste et lille N ind der mangler i Holmens Kirke?) :blush: Sorry.

Men hvor er det bare total overskudsagtigt, alt det du har lavet. Puder og alting. SÅ gennemført.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg skylder dig MEGET!!!! Ingen andre har set fejlen (eller i hvert har de ikke gjort mig opmærksom på det)!! jeg havde ikke overlevet, hvis det var opdaget på dagen. Nu printer jeg nye ud og må i gang igen :lol:

Tuuuuusind tak :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer