moonlight

Vidner

16 indlæg i dette emne

Hej

Vi skal giftes pinselørdag på rådhuset :heart: . Nu er det sådan at det skal være fuldstændigt hemmeligt, så vi vil gerne hvis de to vidner der skal med, er nogle vi ikke kender.

På hverdage kan det være to vidner fra rådhuset men om lørdagen skal vi selv have vidner med og det er en lørdag vi har valgt at blive gift.

Nogle herinde der har en ide til hvad vi evt kan gøre for at finde to vidner vi ikke har noget forhold til ? Ja jeg ved godt det lyder lidt underligt :rolleyes: men det er det vi godt kan tænke os :rolleyes: .

moonlight :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad tid på dagen skal i giftes?

Jeg tror at hvis det var mig ville jeg simpelthen spørge nogle tilfældige på gaden om de havde lyst. Det kunne give nogle sjove oplevelser, både for dem og jer. Og jeg ved da at jeg personligt ville synes at det var vildt sjovt. Så medmindre jeg havde noget jeg skulle nå ville jeg sige ja hvis jeg blev spurgt tilfældigt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :) . Ja det må du da gerne spørge om. Vi har begge to været gift før, så det er anden gang for os begge to. Vi har prøvet alt det med den store fest for familie og venner. Ikke fordi vi ikke har lyst til at feste med familie og venner men denne dag har vi bestemt kun skal være for os :bed: . Så vi har valgt at blive viet på rådhuset og så efterfølgende tage på et weekendophold og her er det så det med vidnerne kommer ind i billedet :) . Vi føler os ikke så forpligtet overfor nogle vi ikke kender men selvfølgelig er vi taknemmelig over hvis der er nogen der vil "hjælpe" os :thanks:

Det er da en rigtig god ide med at oprette et sådant emne, det vil jeg da lige overveje... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi jo skal giftes lørdag den 26-05-2012 ( pinselørdag ) og vi desværre ingen vidner har , vil jeg høre om der evt skulle være nogle der kunne tænke sig og "hjælpe" os med dette :help: ? Vi skal giftes på Rådhuset i Fåborg. Er der nogen i dette område der har tid lyst og lejlighed til dette ? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal borgerlig vies på en strand i Skagen - bare os to og vores 2 små børn. Jeg forstår jer til fulde.. Det her er så meget vores drømmebryllup :)

Vores er ikke hemmeligt, men vi vil stadig ikke have nogen med, som vidner.

Vi har hyret en fotograf og han bliver det ene vidne. Det andet vidne, bliver en ansat på det feriested, vi skal bo på :) Det ville de gerne være med til :) (de ville gerne stille to til rådighed, men vores fotograf ville gerne være det andet vidne, så problem løst :) ).

Jeg tror også, at din bedste chance er herinde. Hvis jeg boede lidt tættere på, ville jeg gerne komme :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu prøver jeg lige igen..... :)

Er der nogen der har tid, lyst og lejlighed til og komme til Fåborg og være vidne ( 2 personer) til vort bryllup den 26/5-2012 (pinselørdag).

Jeg håber virkelig at der er nogen der har lyst.... :).

Jeg ved godt at det er en helligdag og alle har jo deres og se til. Det tager ca ½ time.

Mange hilsner Moonlight :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer