ajoajo

7.9.13 A&C - Sneak Peak

205 indlæg i dette emne

7.9.13 Det kan ikke andet end at blive lykkeligt



Så blev beslutningen endelig taget


Ja for det var ikke så meget et frieri som det egentlig var en "tilfældig" Beslutning. :rolleyes:


Jeg havde gået en månedstid og var kommet med en masse hentydninger, nogle mere direkte end andre.


Selv folk i vores omgangskreds var begyndt at spørge om vi ikke snart skulle giftes.



Beslutningen


Som sagt havde der været en masse hentydninger, og så en aften på vej hjem i bilen, efter en hyggelig aften hos mine svigerforældre, sagde jeg for sjov:" Kunne det ikke være fint at blive gift den 4/8-12? Det kan man da huske" Så sagde Christian:" Det skal da hedder 7.9.13!" Jeg tjekke hurtigt kalenderen og kunne konstatere at det var en lørdag. Så kiggede Christian på mig, smilede og sagde:" Jamen er det så ikke bare det vi gør?"


Det lyder ikke så romantisk, og det var det egnetlig heller ikke, men det er et øjeblik jeg aldrig vil glemme! Vi kiggede bare på hinanden med et stor smil. Vi brugte resten af aftenen og det meste af natten til at ligge og smile, snakke og bare holde om hinanden.


Dagen efter kørte vi rundt til mine forældre (min mor og hendes mand), min far og til Christians forældre, og de blev alle meget glade.


Planlægning


Puha jeg syntes der er meget der skal planlægges. Men der er jo også noget tid endnu.



Det praktiske


Datoen - 7.9.13


Kirken - Tårnby Kirke


Præsten - Andreas Wolder


Lokalet - Se her


Bestman - Christians Bror


Mais of honer - Min bedste veninde


Budgettet - 50.000 kr :blink:



Tema - Sort, hvid og guld.


Kokken - En ven af familen, som er helt fantastisk


Menuen - Se her


Fotograf - Min venindes skønne kæreste (gave) - Søren Weile :cheerleader3:


Foto location - Se her


Polterabend - Læs her


Det fine


KJOLEN - Købt og betalt (af far :happy: ) - Se her - færdig


Skoene - købt


Håret - Se her


Strømpebånd - Købt


Ringene - Købt


Christians tøj - Armani jakkesæt, med Armani skjorte, guld butterfly og guldseler :loveshower:


Kagen - Tanker - Møde med Kontitor Anetoinette


Negle og vipper - se her


Det vi lavet selv


Invitaioner - Champagne - 1. udkast - 2. udkast (nok den endelige) - de færdige


Poppers - Se Her - DIY


Lys - Se Her - DIY - De færdige lys


Favouræsker/bordkort - Se her - Færdige æsker


Festregl-kasser - Se her - DIY


Gæstebog - Se her


Coctail Sticks - Se her - DIY


Personlige chokolader (med lidt snyd) - Se her


Blomster til bordet - Prøve 1 - Prøve 2 - de endelige købt


Sugerør - Se her


Topfigure - Hoptimister - Se her


Borddækning - Se her


Aktivitetsbøger - Se her


Kirkehæfter - Se her


Servietter - Se her


Velkomstsang - Se her



Redigeret af ajoajo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til... Tillykke med det kommende bryllup...

Med hensyn til kjolen. Så ku det da blive virkelighed ..

Du har chancen for at finde den på tilbud ellers er der muligheden for at få den hjem fra udlandet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak skal I have :biggrin:

Ja håber på at finde en kjole der ligner den bare nogenlunde. eller at finde den på udsalg.

Troede ikke jeg ville forelske mig i en kjole på den måde. Men jeg er faldet pladask for den :a1221: Men jeg har ikke set den i virkeligheden endnu.

Håber snart på at mine champagner kommer hjem, så jeg kan lægge nogle billeder ind.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til.. :balloons: Jeg er også både 2013 brud og (forhåbentlig) Amager-brud.. Vi har ikke lige fundet ud af hvor præcis vi vil holde festen, men vi satser kraftigt på Amager da vi også begge er vokset op her og næsten alle venner og familie bor her.

Glæder mig til at se billeder af alle dine DIY ting. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lige blevet ringet op af den søde dame fra Mosehuset, at vores Champagner er kommet :thumbsupsmileyanim: De skulle ellers først komme i starten af maj. Så det er bare super!

Så nu skal vi bare ned og hente dem.

JJJAAAAA

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak :biggrin:

Ja man har vel drømt om dagen længe.

Jeg har altid været meget kreativ, og perfektionist (Ikke Zilla, ENDNU :fløjt: ) Så alle DIY-projekterne skal helst prøves af et par gange.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak :biggrin:

Ja man har vel drømt om dagen længe.

Jeg har altid været meget kreativ, og perfektionist (Ikke Zilla, ENDNU :fløjt: ) Så alle DIY-projekterne skal helst prøves af et par gange.

Hehe... bare vent... med en profil herinde, så bliver man let en "zilla" - og det behøves absolut ikke at være en negativt ord :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom jeg lige forbi også :) Du har virkeligt mange ideer allerede! Min H2B og jeg har også været sammen siden vi var 15 og er begge 24 på bryllupsdagen så på det punkt minder vi meget om hinanden :)

Tillykke med det kommende bryllup :denmarkflag:

Fin dato :biggrin: Som vi også havde kig på før det dog endte med en uge tidligere (31-8-13).

God fornøjelse med planlægningen :balloons:

Vi var også inde over 31.8.13 fordi jeg synes palindromer for seje! Men vi endte lidt tidligere på måneden af praktiske årsager :huh:

Glæder mig til billeder af dine invitationer!!! :cheerleader3: Men de skal vel ikke afsted endnu?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg lige forbi også :) Du har virkeligt mange ideer allerede! Min H2B og jeg har også været sammen siden vi var 15 og er begge 24 på bryllupsdagen så på det punkt minder vi meget om hinanden :)

Tillykke med det kommende bryllup :denmarkflag:

Fin dato :biggrin: Som vi også havde kig på før det dog endte med en uge tidligere (31-8-13).

God fornøjelse med planlægningen :balloons:

Vi var også inde over 31.8.13 fordi jeg synes palindromer for seje! Men vi endte lidt tidligere på måneden af praktiske årsager :huh:

Glæder mig til billeder af dine invitationer!!! :cheerleader3: Men de skal vel ikke afsted endnu?

Nej invitationerne skal ikke afsted endnu.

Men vi har fundet ud af at prisen på champagnerne stiger hver 3-6 måned. så vi køber dem nu for at spare lidt der.

Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvornår jeg skal sende dem ud. Men tror det bliver til marts (6 måneder før)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev planerne om invitationerne lige ændret. Tak til min utroligt kloge mor :kiss:

De champagner vi har bestilt kommer i nogle virkelig fine guldæsker, men jeg hvade afskrevet at bruge dem, da man åbner dem i toppen.

Men som min mor så fint påpegede så kunne jeg jo bare klippe klistre lidt.

De bliver SSÅÅÅÅÅ fine.

Vi skal hente dem idag, så smider lige et billede ind senere :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JAAAA så blev de endelig hentet :cheerleader3:

Og vi fik endnu mere rabat end vi først have aftalt :loveshower:

har lavet en prøve. Med stort tryk på PRØVE, for have hverken ordentlig lim eller stof. Så der er brugt gavebånd som kant.

Tror måske jeg bruger isolerinstape når de rigtige skal laves.

Prøven er også lavet af en 1½ liters flaske/æske.

Men er helt sikker på at de bliver fantastiske :thumbsupsmileyanim:

Men lægger billeder ind, da det er lidt svært at forklare hvad jeg mener med æskerne.

Nu er spørgsmålet så bare, skal det være hvidt eller sort crepepapir der ligger nede i??? :help:

post-56752-0-38585200-1336308868.jpg

post-56752-0-90978200-1336308883.jpg

post-56752-0-72286000-1336308903.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer