ajoajo

7.9.13 A&C - Sneak Peak

205 posts in this topic

Annonce ♥

Puha det er godt nok længe siden jeg har opdateret herinde, Men min wedding spirit har godt nok været væk de sidste månder :unsure:
Men nu er jeg klar igen!

Der er ikke sket så meget på det sidste. Vi er ved at være færdige med den endelige gæsteliste, og har fået hørt folk om de vil have deres børn med.

MEN MEN MEN jeg har da fået bestilt tid til at prøve kjole :cheerleader3: Den 26. Januar kl 12.00, med mor, svigermor og bedste veninden. Det bliver så hyggeligt!

De sidste par dage, har der været rimelig dødt på arbejdet + jeg har været syg, men fordi alle andre har ferie, har jeg bare måtte tage mig sammen.
Men har da fået lavet nogle fine ting til brylluppet.

Har fået lavet en prøve af favouræskerne/bordkortene
Syntes selv de bliver ret fine!
post-56752-0-17216300-1357217028.jpg

Har også fået lavet "festregl-kasser" syntes det er en sjov måde at få det ind på :thumbsupsmileyanim:
post-56752-0-53601200-1357217109.jpg

Ellers går det bare stille og roligt fremad, glæder mig mere og mere.
Syntes godt nok tiden går hurtigt!

skabelon favour æsker.pdf

æsker.pdf

Edited by ajoajo
0

Når man først går i gang er det svært at stoppe igen.

Den første invitation er lavet :cheerleader3:

Og min kære kæreste var vild med den,(det er jeg faktisk også selv) så det er sådan de kommer til at se ud.

post-56752-0-07234800-1358325918.jpg

De praktiske informationer bliver lamineret.

Men som sagt er det svært at stoppe igen.

Så sad lige en time og skar favourbokse ud, puha, tror det er meget godt at jeg kom igang med det.

For når man er perfektionist som mig, tager det ret lang tid at skære 50 æsker ud. Men fine bliver de

post-56752-0-95114500-1358325944.jpg

post-56752-0-09891900-1358326006.jpg

0

Annonce ♥

Så fik jeg (med hjælp fra mor, mormor, sviger mor og veninde) købt min skønne skønne kjole.

post-56752-0-27875700-1359362641.jpg

Uhhh 2 timer med 8 forskellige kjoler. Men beslutningen var ikke svær.

Det var klart den kjole jeg følte mig mest tilpas i. Og min mors ansigt sagde det hele.

Gardinet blev trukket til side (for 5. gang) og min mor fik straks tårer i øjnene, og sad bare og nikkede. Hun var helt tabt for ord (og det sker sjællendt)

Jeg er virkelig glad for mit valg.

Far sagde ja til også at betale for skørt og slør :loveshower:

Kjolen kostede rigtigt 8.000, MEN MEN MEN der var 40 %. Så alt i alt blev det 7.000, for kjole skørt og slør.

Lidt Spam :happy:

post-56752-0-74684600-1359362495.jpg

post-56752-0-18995900-1359362651.jpg

post-56752-0-13123900-1359362662.jpg

Edited by ajoajo
0

Hvor er du bare fin i din kjole! synes det er lækkert med det tyl der titter frem forneden. Hvor fandt du den ?

1000 tak. Ja jeg faldt også for tyllet. Det er lidt anderledes.

Den er fra lilly. Men en 2012 model.

0

Annonce ♥

Super fin kjole du har fundet, den klæder dig rigtig godt :)/> det ser super flot ud der hvor man ser dig bagfra, rigtig fint slæb :thumbsupsmileyanim:/>

Mange tak!

Jeg havde faktisk tænkt på at få taget noget a det af. Men min kære morfar gik næsten i selvsving, og sagde meget insisterede:" det må du ikke gøre!" Så det gør jeg ikke.

0

Wuuhuu vores Gæstebog er lige komme tmed posten :cheerleader3:

Syntes selv den er blevet vikelig fin :heart:

Har tyv stjålet idéen, og nogle af billederne herinde fra. Så TAK til alle jer dejlige tøser, for at komme med så mange gode idéer til at gøre ens bryllup personligt :hug:

Nå her er lige nogle billeder (sorry for kvaliteten på det ene)

post-56752-0-90365500-1360741045.jpgpost-56752-0-57135600-1360741052.jpg

Edited by ajoajo
0

Annonce ♥

Den er blevet rigtig flot :) Vi skal også have samme type gæstebog :thumbsupsmileyanim: Har du fundet noget at skrive i den med? Tænker man skal bruge noget specielt når det er en fotobog? :)

Jeg har en sort tusch der kan skrive på CD'er og sådan. Regner med at den er perfekt hertil.

0

Annonce ♥

Så blev de endelige færdige. Eller næsten altså.

Mangler lige at laminere "praktiske informationer" kortene. Men ellers er de alle sammen færdige.

Nogle af dem er endna allerede afleveret :loveshower:

post-56752-0-78213500-1361720124.jpg

post-56752-0-89195200-1361720136.jpg

post-56752-0-45954800-1361720150.jpg

post-56752-0-17838200-1361720159.jpg

0

Annonce ♥

Så fik vi endelig købt vores ringe i går. :loveshower:

Det er ca. 14 dage siden vi besluttede os for hvilke nogen det skulle være, men butikken havde egentlig været lukket i 20 min så vi aftale med hende at vi kunne tænke over det og så komme tilbage dagen efter, eller gå i deres anden butik i Fields.

Ca en uge efter tog vi i Fields for at købe ringene, men allerede da vi kom ind, begyndte ekspedienten at irritere mig.

Nogle mennesker burde bare ikke stå i butik.

Det skal lige siges, at jeg HADER når ekspedienter spørger om der er noget de kan hjælpe med, nærmest inden man er trådt ind.

Jeg syntes ikke det er svært at se på folk om de har brug for hjælp, og tænker at folk der har brug for hjælp nok skal spørge. Puha, men det er også bare mit sure opstød.

:back2topic:

Men vi kommer ind i butikken, jeg er midt i en sætning da ekspedienten spørger (fra den anden ende af butikken) om der er noget hun kan hjælpe med, jeg ignorerer hende (ved godt det ikke er høfligt, men nu var det faktisk hende der afbrød mig) hvilket resultere i at hun med meget bestemt tone spørger igen, om der er noget hun kan hjælpe med. Min kæreste siger så at vi gerne vil se på noget vielses ringe.

Henne ved bordet spørger hun om der er noget bestemt vi gerne vil se på, og jeg hiver sedlen (som ekspedienten i den anden butik havde skrevet til os) frem og giver hende.

Hun kigger på mig, og siger så :"Hvordan ser de ud? Jeg kan jo ikke finde dem ud fra det her!"

Jeg var helt i chok, men tænkte at det måske bare var mig der var lidt touchy, så jeg forklarer hvordan de så ud, og hun fandt dem frem.

Vi finder så de størrelser vi gerne vil have, og siger til hende at dem vil vi gerne købe.

Jeg kommer så i tanke om at jeg havde lovet min mor at spørge om hun kunne sælge noget guld, og så måske få en lidt bedre pris, nu hvor vi købte ringe.Det s

Spørger jeg så den "søde" pige om, hvilket hun besvarer med et højt suk, hvorefter hun vende rundt på hælene, UDEN ET ORD!!!!! :blink:

Vi står helt forvirrede og kigger lidt på hinanden med "hvad sker der her" blikket i øjnene. :o

hun kommer så tilbage og det eneste hun siger er bare 2 beløb, hvor min kæreste må sige:" undskyld, hvad betyder det?"

Hun svarer igen med et suk:" ja den første pris er hvis I ikke køber noget, og den anden er hvis I køber noget!"

Der blev det for meget for mig. Jeg sagde pænt tak for kigget, men vi ville lige tænke lidt mere over det.

Vi var begge måløse over den behandling, og havde på INGEN måde lyst til at lægge 10.000 kr hos hende.

Men igår tog vi så ned i den butik vi var i første gang, og de er simpelthen SÅÅÅÅ søde. Utroligt at der er så meget forskel, når det er det samme "firma"

Jeg har jo selvfølgelig glemt at tage et billede af dem, men de ser noglelunde sådan her ud, og vi er MEGET glade for dem

post-56752-0-22351600-1362330389.jpg

0

Jeg var lige i Søstrene Grene hvor jeg fandt denne sjove tavle. tænker det er meget sjovt at have liggende, og så kan folk skrive noget på dem, og så få nogle sjove billeder ud af det.

Hvad tænker I?

post-56752-0-90299000-1362330974.jpg

0

Hejsa :balloons: og tak for kigget.

Wow endnu en 2013 brud, og en af de super kreative af slagsen :wink:

Jeg synes dine indbydelser er alt alt alt for seje!! :cheerleader3: Hold nu op de er stilfulde!

Ang dine lys og fotobog, dem må du da lige fortælle lidt mere om. De er da begge virkelig flotte. Men hvor er de fra og hvordan har du lavet dem?

0

Hejsa :balloons: og tak for kigget.

Wow endnu en 2013 brud, og en af de super kreative af slagsen :wink:

Jeg synes dine indbydelser er alt alt alt for seje!! :cheerleader3: Hold nu op de er stilfulde!

Ang dine lys og fotobog, dem må du da lige fortælle lidt mere om. De er da begge virkelig flotte. Men hvor er de fra og hvordan har du lavet dem?

1000 tak for de søde ord :hug:

Fotobogen har jeg lavet hos en online shop hvor man laver fotobøger, så har jeg bare "taget billeder" af de ting jeg gerne ville have i.

Teksten har jeg lavet i Word og så taget screen dumps.

Sig endelig til, så skal jeg sende dig mine billeder :happy:

Jeg har lavet en DIY - vejledning til lysene her http://www.bryllupsk...ost__p__1232548

Edited by ajoajo
0