ajoajo

7.9.13 A&C - Sneak Peak

205 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Er gåen en lille smule amok på Ebay. :biggrin:

Har fået købt:

"diamanter" til bordet - klare og i guld

post-56752-0-97774300-1362996680.jpgpost-56752-0-32037600-1362996699.jpg

Blomster til forsøgs kage

post-56752-0-25008000-1362996722.jpgpost-56752-0-78191400-1362996733.jpg

Seler og sokker til min kæreste, hans Bestman og min bror (skal lige siges at det var deres egen idé) :rolleyes:

post-56752-0-66681200-1362996751.jpgpost-56752-0-26445600-1362996761.jpg

Prøve butterfly og slipd (min kommende mand er ikke helt sikker på hvad han vil have, eller om der overhovedet skal være guld)

Syntes godt nok de er MEGET gule, så glæder mig til de kommer.

post-56752-0-29296800-1362996785.jpgpost-56752-0-53685000-1362996792.jpg

"vand beholdere" til blomter dekorationerne på borderene.Blomsterne komme til at stå i vandperler, og for at sikre at vi ikke kommer ind til et bord fyldt med halv døde blomster sætter vi dem i sådan nogle.

post-56752-0-37228300-1362996830.jpg

Fik også lige købt "something blue".

Som så mange andre syntes jeg de er ret fine, og min kommende mand syntes det er Sååååååå morsomt med hans :rolleyes:

post-56752-0-19277900-1362996943.jpgpost-56752-0-90150700-1362996949.jpg

Edited by ajoajo
0

Fede ting du har fundet på eBay :D jeg leder selv efter guld sokker til H2B, har du måske et link??

Redigeret: Har fundet dem - hurra for eBay

Edited by nilles
0

Så kom nogle af mine ting fra Ebay.

Men åååhhhh hvor er det dog irriterende når man har forventet en ting og så kommer der en anden!! :blink:

Jeg har købt "Diamanter" i guld, men de er ORANGE!!

Se selv.

post-56752-0-29465900-1363693798.jpg

De ligger op af butterflyen jeg har købt (Som er SUPER fin :cheerleader3: )

0

Puha, det gik lige op for os at der er UNDER 5 måneder til den store dag :blink: Tiden går simpelthen så stærkt (og ja jeg føler mig en lille smule gammel når jeg siger sådan :happy: )

Men lidt har jeg da fået lavet.

Er i fuld sving med Pompom'er, jeg mangler bare lige at få guldservietter hjem så de også kan blive lavet.post-56752-0-18390800-1365495487.jpg

Jeg er også igang med at lave suger flowers til kagen. Hold nu op det tager lang tid.

Kender I det, når man syntes man har lavet virkelig mange, og så kigger ned i skålen, og så fylder det ikke enang bunden? :td: Men laves det skal de!!

Edited by ajoajo
0

Annonce ♥

Så blev de endelige færdige. Eller næsten altså.

Mangler lige at laminere "praktiske informationer" kortene. Men ellers er de alle sammen færdige.

Nogle af dem er endna allerede afleveret :loveshower:/>

Jeg elsker dine indbydelser! Uden at det er meningen at fornærme nogen, er det endnu de fedeste og mest stilede invitationer jeg endnu har set. Jeg har set det I et DIY video på nettet, men jeg troede ikke at man kunne betale sig fra sådan en omgang? Fuck, det er cool!

Jeg sidder og bliver helt ved af al det karton og papir, som venter på at jeg folder det. Jeg vil VIRKELIG gerne sende champagne ud! Selve champagnen passer endda til vores tema. Øv øv! Jeg er helt misundelig!!! :D

PS. Du er simpelthen en for sej DIY-brud ;)

0

Så blev de endelige færdige. Eller næsten altså.

Mangler lige at laminere "praktiske informationer" kortene. Men ellers er de alle sammen færdige.

Nogle af dem er endna allerede afleveret :loveshower:/>

Jeg elsker dine indbydelser! Uden at det er meningen at fornærme nogen, er det endnu de fedeste og mest stilede invitationer jeg endnu har set. Jeg har set det I et DIY video på nettet, men jeg troede ikke at man kunne betale sig fra sådan en omgang? Fuck, det er cool!

Jeg sidder og bliver helt ved af al det karton og papir, som venter på at jeg folder det. Jeg vil VIRKELIG gerne sende champagne ud! Selve champagnen passer endda til vores tema. Øv øv! Jeg er helt misundelig!!! :D

PS. Du er simpelthen en for sej DIY-brud ;)

iiihhhhhh 1000 tak for de søde ord.

Det betyder meget :hug:

Jeg var ikke helt på champagne invitationer i første omgang, men heldigvis insisterede min skønne kæreste, og nu syntes jeg klart de er ALLE pengene værd :cheerleader3:

0

ej, hvor øv med de krystaller der er orange og IKKE guld... Har du fået klaget over dem eller gjort noget ved det?

Nej har ikke klaget eller noget. De kostede 10 kr, så tænker at jeg hellere vil have noget god karma, end at brokke mig mere :happy:

0

Annonce ♥

Lidt opdatering:

Jeg kan virkelig mærke at dagen kommer tættere og tættere på :blink: Den ene dag føler jeg at jeg har total styr på det, og den næste kan jeg få helt stress ved tanken om "alt" det jeg mangler.

Jeg har fået shoppet lidt mere på Ebay :happy:

Har købt coctail sæt så det kan lavet drinks

post-56752-0-95709600-1368514083.jpg

Så er jeg gået i gang med, hvad der virker til at være et evighedsprojekt :unsure: Coctails sticks. Men IIIIHHHH hvor bliver de fine.

Selv min kære kæreste har udtrygt sin begejstring :happy: Men derfra og så til at hjælpe med at klippe og klistre, der er langt, hehe.

Her er et billede af det færdige resultat.

post-56752-0-69032300-1368514101.jpg

DIY er her

I dag skal jeg ud og kigge på kjole til min skønne mor. Uh bliver også spændende,

Projekt "tøj til gommen" er STADIG ikke sat i gang. Nogle gange ved jeg simpelthen ikke hvad de kære mænd tænker. Jeg kan få helt stress ved tanken om at stå ugen før og der stadig ikke er købt tøj :o M

en det går jo nok. Det plejer det jo, Ikke??? :huh:

Ellers går alt fint. vi (jeg) skal snart til at have lavet ægteskabs erklæring og navneændring. Det bliver skønt at kunne tjekke den af på To-Do-listen.

Over and out :kiss:

Edited by ajoajo
0

Så er der bestilt personlige chokolader.

Havde egentlig tænkt mig selv at lave dem. Men til en pris af 140 kr for 50 stk, så vil jeg hellere bruge tiden på noget andet :tunge:

Specielt når man tænker på at de ser ud præcis osm jeg selv ville have lavet dem, bare med guld papir (hvilker jo er ENDNU bedre)

post-56752-0-95949200-1369297200_thumb.j

0

Annonce ♥

Har helt glemt at vise jer min prøve på blomster til bordet :)

Det skal selvfølgelig bare være med hvide blomster.

Hvad tænker I?

Nogle idéer til at gøre det anderledes?

post-56752-0-71390300-1369297968_thumb.j

0

Hvor er det sejt med cocktail sticks du selv har lavet. De er altså flotte... Hvordan har du lavet dem?

Det bliver nogle flotte chokolader. Hvor får man sådan nogle lavet?

Det bliver nogle flotte borddekorationer. Skal det være samme størrelse blomst - bare i hvid - der skal i, eller? Jeg tænker at man kan se ret meget af vasens vand og blomsterstilken, så måske man kunne fylde det ud med noget? måske nogle små blomster under vand, eller noget andet der kunne flyde i vandet - måske noget i guld som passer til dit tema? :-)

0

Chokoladerne ser rigtig fine ud :thumbsupsmileyanim:

Er der noget sort nede i bunden af glasset ved blomsten? Det er svært at se om der er, eller om det er genskær fra dugen... Den ser fin ud, meget minimalistisk :) Skal der stå andet sammen med, eller skal den stå alene?

0

Hvor er det sejt med cocktail sticks du selv har lavet. De er altså flotte... Hvordan har du lavet dem?

Det bliver nogle flotte chokolader. Hvor får man sådan nogle lavet?

Det bliver nogle flotte borddekorationer. Skal det være samme størrelse blomst - bare i hvid - der skal i, eller? Jeg tænker at man kan se ret meget af vasens vand og blomsterstilken, så måske man kunne fylde det ud med noget? måske nogle små blomster under vand, eller noget andet der kunne flyde i vandet - måske noget i guld som passer til dit tema? :-)

Mange tak for alle de fine ord :)

Chokoladerne har jeg købt på ebay - http://www.ebay.co.uk/itm/251230160871?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Cocktail sticks DIY guide her

Det bliver hvide liljer og i bunden er der sorte vandperler med guld glimmer, det er bare lidt svært at se på billedet :)

0

Annonce ♥

Chokoladerne ser rigtig fine ud :thumbsupsmileyanim:

Er der noget sort nede i bunden af glasset ved blomsten? Det er svært at se om der er, eller om det er genskær fra dugen... Den ser fin ud, meget minimalistisk :) Skal der stå andet sammen med, eller skal den stå alene?

Tak :D

Ja der er sorte vandperler i bunden af vasen.

Havde først fyldt vasen helt op med vandperlerne men det blev for voldsomt.

Men tanken er at stilkene skal gå helt ned i vandperlerne.

Jeg talte lidt med min mor om at vikle guld bånd rundt om stilkene, men er lidt bange for at det kommer til at se kunstigt ud?

Tror de kommer til at stå alene, men på bordet kommer der også til at stå lys, og æsker som du kan se i min planlægning.

0

Kreativiteten længe leve :cheerleader3:

Sad og surfede ebay da jeg så de fineste sugerør...... Ja jeg sagde sugerør :rolleyes:

Tænkte "dem laver jeg da selv!" og det gjorde jeg så.

Da Christian kom hjem kunne han ikke lade være med at grine.

Syntes selv de er blevet fantastiske!!! :loveshower:

post-56752-0-36671500-1369982438_thumb.jpost-56752-0-68708000-1369982444_thumb.jpost-56752-0-80012900-1369982450_thumb.j

0

Tanker om kage!

Jeg tænker lidt at hvis det skal være en "almindelig" kage så er vi ret enige om hvordan den skal se ud (altså nogen lunde)

Vi tænker lidt sådan her:

post-56752-0-26627900-1370347911_thumb.j

Men hvis det stod til mig (og jeg er ved at få idéen igennem) så skulle vi have et flødebolle tårn fra Summerbird.

Prisen er den samme som for kagen.

Men her får vi bare 400 flødeboller, forskellige slags, forskellige farver (sort, hvid og guld)

post-56752-0-49173100-1370347988_thumb.j

Jeg syntes den er så super fed!!!

Men lad os nu se :biggrin:

Edited by ajoajo
1

Puha, syntes godt nok dte går op og ned. På bare 24 timer er der sket VOLDSOMT meget.

Fotograf

Var sammen med min veninde, hvis kæreste (nu x-kæreste) skulle tage billeder til vores bryllup. De har været gået fra hinanden 1 års tid, men har været rigtig gode venner.

Lige indtil min veninde fortalte ham at hun er begyndt at se en ny fyr. Så brød helvede løs, og de taler kun sammen når det er nødvendigt (de har dele hund, jaj eg sagde DELE-HUND :huh: )

Så jeg spurgte hende om jeg skulle finde en anden fotograf, men hun sagde at han skulle nok gøre det, det var ikke noget problem. Men så kiggede jeg hende dybt i øjenen og spurgte igen, hvortil hun så sagde at hvis ikke det ødelagde en masse, så var det nok det bedste.

Så nu er jagten på en fotograf til en "billig" penge gået ind. Og hold nu op det er en jungel :help:

Kage

Da jeg kom hjem, sagde min kære kæreste at han ikke syntes min HELT FANTASTISKE idé om flødeboller i stedet for kage var så fantastisk. :o

Så nu stod vi pludselig uden kage og uden fotograf :(

MEN MEN MEN så ringede jeg til Konditori Antoinette, og fik et møde sat op allerede i dag. Og der kommer vi så inde fra nu.

Hold nu op de er fantastiske!!! :kiss:

på 45 minutter havde han "tegnet" vores drømmekage. Han tilføjede endda ting jeg aldrig ville have tænkt på. Den bliver

• 3 lag,
  • Firkantet
  • Hvert lag drejet en kvart omgang
  • Hvid fondant
  • Sorte bonder i bunden af hvert lag
  • Guld perler rundt i kanten på hvert lag
  • Hvide liljer på toppen
  • Hvide liljer ned af kagen
  • Vores monogram på det nederste lag
  • Hoptimist figurere som topfigure

Smag:

• Hindbærmousse med hele friske hindbær
  • Champagne creme med daim stykker (Christian ELSKER Daim)
  • Mazarin/nødde bund nederst
  • Alm. lagkagebund i midten.

:smiley-eatdrink026::metteholm

Jeg postede på facebook om jeg ikke kendte en der kendte en fotograf der havde lyst til at tage billeder til vores bryllup, uden egentlig at have en forventning om at der var nogen der ville svare.

Men så skrev en gammel skolekammerat at hans kæreste er fotograf, hvis det havde nogen interesse.

Så skrev til ham at det havde det helt klart.

Nu venter vi bare på svar om pris og om hun har lyst. :goodluck

Puha for den dag, og klokken er ikke engang 4.

0

Nu går det stærkt.

Der er flere og flere ting der falder på plads, men det skulle de jo også meget gerne med UNDER 3 måneder igen :blink:

Fotograf

Jagten på fotografen kan indstilles, vi har nemlig fået ham vi gerne ville have. Men desværre måtte vælge fra pga. prisen (15.000 kr :td: )

Det viser sig at min svigerfar har gået i skole med ham og kender ham ret godt, så :kiss: på svigerfar og 1 stk FANTASTISK fotograf booket :loveshower:

Topfigur

Christian gik endelig med til at vi skal have hoptimister som topfigurer, og der gik da heller ikke mange minutter før de var bestilt :rolleyes:

Nu er de så næsten færdige. Manden mangler lige en butterfly.

post-56752-0-66656500-1371196024_thumb.j

Og Christian lavede helt selv manden.......

Eller han satte hatten på......

Eller han bestemte hvordan hatten skulle sidde...........

Eller han hold i hvert fald limen :super:

Edited by ajoajo
1