ajoajo

7.9.13 A&C - Sneak Peak

205 posts in this topic

Annonce ♥

Puha har lige den vildeste tudetur. :boohoo:

Men på den gode måde.

Jeg har længe gået med tanken om at jeg gerne vil give min mor og min bedste veninde/brudepige en lille ting.

Så jeg har købt et Pernille Corydon armbånd til dem hver.

post-56752-0-63077200-1377168520_thumb.jpost-56752-0-87667300-1377168529_thumb.j

Jeg har skrevet et lille kort til dem.

Læs selv. (har meget svært ved at holde tårerne tilbage)

Der skal måske lige noget forklaring til.

Min bror har været meget syg (psykisk) og har valgte at "løbe hjemmefra" uden at fortælle nogen om det, så vi kunne ikke finde ham i 12 timer. Han har ikke ville tale med nogen, udover mig. Så jeg har stået for ALT med kommune, hospital, you name it, I did it all.

Vi har været gennem alle diagnoser, skizofreni, psykose, alle sammen. men de er ikke helt sikre på hvilken en passer bedst på ham. Så han har fået en diagnose (som jeg selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder)

Nu har han fået det meget bedre, og taler med min mor igen. Derfor har de sidste 3 år været meget turbulente.

post-56752-0-96093600-1377168638_thumb.j

Ja jeg kalde min veninde for Klumpe. :biggrin:

post-56752-0-26559400-1377168628_thumb.j

0

Annonce ♥

Prøve hår

Så fk jeg lavet prøvehår for 2. gang.

første gang var simpelthen en katastrofe!!! :pokey: Men det var egentlig også for at min frisør, som også er min Gudmor kunne finde ud af hvilken stil jeg gerne ville have.

Så nu fik vi altså sat det rigtigt. Eller næsten da i hvert fald.

Der mangler nogle perler langs siden.

Det bliver så godt!!!

post-56752-0-78763600-1377254633_thumb.jpost-56752-0-33882600-1377254659_thumb.jpost-56752-0-84714200-1377254682_thumb.j

Edited by ajoajo
0

Nu håber jeg ikke at du bliver sur! :shooter:

Men syntes dit hår ligner en alien fra siden.. Skal det være så spidst?

Bliver bestemt ikke sur :)

Hehe nej den bliver ikke så høj. Men den tut hun satte inden under havde hun ikke i den rigtige størrelse 😊 så den skal være nummeret mindre på dagen.

0

Annonce ♥

Allan! Nu stopper I. Der er ikke en Allan at se.

Jeg kan så godt lide det hår. Så godt at jeg er lige ved at genoverveje planægningen af mit eget stramt opsatte

0

Jeg kan så godt lide det hår. Så godt at jeg er lige ved at genoverveje planægningen af mit eget stramt opsatte

Hvor er det synd at man ikke kan sige sin mening uden folk skal være negative! Er bare ærlig, vil man ikke have folk er det, så skal man ikke ligge billeder ud.. Jeg ville da gerne have at vide hvis jeg så fjollet ud! JEG syntes at den er for spids!! Og det er en alien, ikke en allan hun ligner! Sådan ser min Allan hvertfald ikke ud :wink:

0

Hvor er det synd at man ikke kan sige sin mening uden folk skal være negative! Er bare ærlig, vil man ikke have folk er det, så skal man ikke ligge billeder ud.. Jeg ville da gerne have at vide hvis jeg så fjollet ud! JEG syntes at den er for spids!! Og det er en alien, ikke en allan hun ligner! Sådan ser min Allan hvertfald ikke ud :wink:

Personligt lavede jeg nu altså bare sjov. Allan eller alien. Men sådan er det jo, at når man ikke kan se folks ansigtsudtryk og høre stemmefaldet. Jeg synes det er helt fint at du siger din mening og det var ikke for at nedgøre dig eller din mening.

0

Annonce ♥

Jeg sætter stor pris på din ærlighed!! :hug:

0

Haha, Allan :)

Jeg er super glad for at vi har prøvet os frem. Istedet for jeg bare havde én idé i mit hovedet, og så holdt fast på det.

Så prøv det! :wink:

0

PA - WUUHUUUU

Så kom dagen hvor de VIRKELIG tog røven på mig!

Det hele startede dagen før. Jeg har hele tiden vidst at det var den 24. OG har ikke lagt skjul på det.

Da jeg, fredag aften, kom hjem fra arbejde holdt min svigerfar hjemme foran lejligheden. Han skulle aflevere en firmabilen til H2B (der var på arbejde) Jeg var 2 timer senere hjemme end normalt, så tænkte at det var da meget heldigt at han lige ramte mig på vej hjem.

Han spurgte om ikke jeg ville vente på svigermor og svoger der var på vej. De skulle i lufthavnen med svoger der skulle til Oslo (hvilket han har været meget på det sidste, der er vidst nok noget med en pige) Jeg tænkte bare ØV så er min PA ikke i morgen. - Jeg vidste at begge vores PA'er ville blive holdt samme dag. Så nu da svoger skulle til Oslo kunne han jo ikke holde PA for H2B.

Da jeg kom op i lejligheden, var jeg helt ude af mig selv. Jeg kunne SLET ikke overskue at min PA ikke var dagen efter.

Så gjorde jeg noget, jeg virkelig ikke er stolt af. Jeg ringede til min veninde, og udspurgte hende, jeg sagde at jeg slet ikke kunne overskue at det ikke var dagen efter. Hun blev bare ved med at sige, at der var nogle ting der skulle falde på plads, Så der var ikke så meget at gøre.

Hmm hende kunne jeg ikke rigtig få mere ud af. Kunne høre hun var ved at blive ked af det så tænkte at jeg hellere måtte stoppe.

MEN så ringede jeg da bare til mig mor, også for at få lidt trøst. Jeg var virkelig ked af det og frustreret. Det her var jo slet ikke med i MIN plan.

Min mor sagde bare det samme som min veninden, at der var nogle ting der skulle på plads. Jeg blev helt ulykkelig og sagde at de havde jo lovet mig at det ikke var weekenden før. Men min mor blev ved med at sige at der var nogle ting der skulle passe sammen.

Men de sendte mig begge en sms hvori der stod at de godt vidste hvor svært det var for mig at slippe kontrollen, men at jeg bare skulle være helt rolig. De skulle nok hjælpe mig med ALT.

Jeg havde en aftale med syersken om lørdagen, hvor jeg skulle ind og hente min kjole, sammen med min mor og veninde. Så aftalte med min mor at vi ville tage en hygge/shoppetur.

Resten af aftenen var jeg bare så ked af det. 1) var HELT sikker på min PA ikke var dagen efter - 2) Jeg havde været så unfair overfor min mor og veninde. Så sende en sms hvor jeg undskyldte.

Jeg gik tidligt i seng, men fik ikke sovet så meget den nat.

Da kl. var 8 stod jeg op, men tænkte at jeg lige kunne få arbejdet lidt inden jeg skulle gøre mig klar og hente min mor.

Men da kl. blev 9 hørte jeg en nøgle i døren. Men den blev ikke åbnet. (Der er meget lydt hjemme hos os) Jeg tænkte at det nok bare var naboen der var kommet hjem.

Men igen hørte jeg nøglen, så gik det op for mig – F#¤!&&¤#" de har taget røven på mig!!!!

Jeg skyndte mig og kigge i dørspionen, som de selvfølgelig holdt for, så jeg ingenting kunne se.

Så jeg låste op og åbnede døren forsigtigt, og der stod de ALLE SAMMEN. Min mor, min veninde, svigerforældre, svorger!!! 20 mennesker i lejligheder.

Jeg havde kun lige taget en lang top på da jeg stod op, så jeg skyndte mig ind i soveværelset. Christian havde sovet da jeg åbnede døren, så han var helt forvirret. Jeg tror bare jeg fik sagt:" Du bliver altså nødt til at stå op!" hehe

Vi fik hurtigt noget tøj på. Og så ind og hilse på dem alle sammen.

Christian fik en paintball dragt i hånden. Den var malet i alle mulige farver, med alt mulig skrift på. Han kunne slet ikke overskue noget som helst. Han var trods alt lige vågnet.

Men han blev hevet med af alle gutterne. og lige så hurtigt vores lejlighed var blevet fyldt med mennesker, lige så hurtig var den tom.

Jeg stod tilbage med min veninde og min niece (min veninde's datter) på 4 uger. De havde sat tid af til jeg lige kunne få et bad og tage noget tøj på :loveshower:

Da jeg var klar blev jeg sat ind i en bil og kørt hjem til min mor, hvor de alle de dejlige damer stod klar med brunch. MMMHHHH alle mine ynglingsting. Chokorug, laks, pandekager. ALT.

Vi sad og spiste en times tid. Det var simpelthen så hyggeligt. Selv min mormor var med :hug:

Jeg blev sendt hen og give min niece en flaske mens de andre ryddede af bordet.

Så blev jeg igen kaldt op til bordet. Nu skulle jeg dele 3 hold, men jeg fik ikke af vide hvad vi skulle. Så jeg delte holdene og så blev der ellers smidt ting på bordet.

Vi skulle lavet lagkager !!! WUHU..

Det var SÅ sjovt. Det ene hold, bestående af mine 2 tætteste veninden og min stedsøster (de 3 mindst kreative mennesker i verden). Jeg tror måske de tilsammen har lavet 1½ lagkage i deres liv. Hold nu op hvor var det sjovt. Der var flødeskum og nutella ALLE steder.

Her ses resultaterne

post-56752-0-97385200-1377593211_thumb.j

Herefter fik jeg af vide at nu skulle vi gå. Jeg blev ved med at spørge om hvornår jeg skulle hente min kjole. Det var trods alt en aftale jeg har haft i over 6 måneder. Men jeg fik bare af vide at i dag skulle jeg bare følge med og ikke stille spørgsmål.

Os 10 damer og en baby, ned i metroen (jeg kører ALDRIG med offentlig transport) så det var en oplevelse. De jokede lidt med at det var dagens aktivitet.

Vi stod af på Christianshavn st. Og jeg tænkte med det samme, vi skal lave HOT YOGA. Det har jeg gjort før med min veninde på Christianshavn. Men nej nej. Pludselig stod vi på Christiania. Ikke et af mine ynglingsteder i verden. (min lille bror har en hash psykose)

Men noget af en oplevelse at gå igennem Pusher Street med barnevogn og mormor -HAHA-

Vi gik og gik og gik. Jeg gætte lidt på vi skulle danse mavedans. Men så så jeg hestene (jeg er skrækslagen for heste) så det var selvfølgelig der først jeg tænkte. Jeg blev så bange at min stedsøster blev nødt til at fortælle mig at det ikke var det jeg skulle.

Puha for en lettelse. Lige indtil jeg hørte trommerne

Nu ser jeg dem. Afrikanske dansere!!! Der var en anden PA i gang, så jeg kunne lige lure hvad det var jeg skulle. Puha det var grænseoverskridende. Afrika-manden var nede og kysse bruden på kinden. Brude var klædt MEGET ud.

Jeg kunne slet ikke overskue det. Jeg syntes slet ikke det her var sjovt. Og det fik jeg vidst også ydret – hvilket jeg er lidt ked af i dag.

Nå men der var ikke rigtig nogen vej uden om. Billeder siger mere end 1000 ord. Så her er hvad der skete.

post-56752-0-92605200-1377594139_thumb.jpost-56752-0-53207500-1377594117_thumb.jpost-56752-0-75242700-1377594172_thumb.j

post-56752-0-75242700-1377594172_thumb.jpost-56752-0-83730400-1377594366_thumb.j

Det var egentlig meget sjovt. MEN jeg havde fået nogle "perler" rundt om maven som larmede voldsomt hver gang jeg bevægede mig. Det syntes jeg ikke var sjovt. Jeg følte mig SÅ dum.

Efter vi havde danset, var der frokost. De havde været inde og hente salat og smoothies fra mit ynglingssted! SÅ lækkert. Så det spiste vi på Staden!

post-56752-0-17221700-1377594464_thumb.jpost-56752-0-27170700-1377594499_thumb.j

Så gik turen hjem ad igen. Her kom der en håndlæser. En MEGET bestemt dame, der hundsede lidt med os alle samme, hvilket var lidt irriterende.

Men hun satte os til at tagen blindtegninger af vores ene hånd.

post-56752-0-69300300-1377594876_thumb.jpost-56752-0-21673500-1377595022_thumb.j

Her efter gik hun dem igennem én for én. Hvilket var virkelig morsomt. Der var nogen der var MEGET kritiske overfor det hun sagde. men vi kunne alle sammen grine af det. og alle syntes det var spændende.

Jeg fik en privat håndlæsning. Her fik jeg en masse ting af vide. bl.a. at jeg får barn eller bliver gravid i 2015. Så nu må vi se.

Her er mine hænder efter hun var færdig

post-56752-0-78956900-1377595045_thumb.j

Nu stod den bare på hygge. Ligeindtil alle de kære mænd kom :)

Ejj de var lidt halv fulde, men på den sjove måde.

Vi grillede og hyggede til klokken var omkring midnat, så kunne jeg simpelthen ikke mere. Jeg var SÅ træt.

Så hjem i seng med mig. H2B fortsatte i byen, men kon hurtigt hjem igen. Der var jo Gay Pride så der var ALT for mange mennesker.

En helt fantastisk dag, selvom den ikke gik efter mit hoved :biggrin:

0

Annonce ♥

Kjolen er færdig!! :loveshower:

Så fik jeg den endelig hjem. Den er bare så fantastisk.

Jeg havde (igen) min mor og veninde med inde hos syersken. De skulle lige lære at snørre den og sætte slæbet op.

Først får I lige et lille fjolle billede. Kunne simpelthen ikke lade være. Syntes det ser så elegant ud når man kun har skørt og BH på -HAHA-

post-56752-0-73408700-1377679720_thumb.j

Men nu til den rigtige kjole.

Jeg får helt sommerfugle i maven

post-56752-0-29865100-1377679775_thumb.j

post-56752-0-57104400-1377679785_thumb.j

post-56752-0-61386700-1377679798_thumb.j

post-56752-0-52057100-1377679811_thumb.j

Og så et bagfra når den er bundet op

post-56752-0-20404500-1377679832_thumb.j

Jeg har aftalt med min mor og veninde at vi lige tager en prøve dag, så de kan lære at snørre den, og så vi ved hvor lang tid det tager.

1

Annonce ♥

Hvor er I søde alle sammen.

Det er synd at man ikke kan se alle de fine perler de er "strøet" ned af kjolen :td:

@Miss-Rina: Nej puha. Sommerfuglene er så småt begyndt at melde sig. :biggrin:

0