zizzler

Hvornår fik i lagt make-up/sat hår på dagen?

21 posts in this topic

Hej

Jeg går lidt og tænker over, hvor lang tid inden vielsen, man skal regne med at være færdig med hår/make-up? Sagen er nemlig den, at min stylist, vil komme i tidsrummet 10-12 og vielsen er kl. 14.00 (15 min kørsel til kirken). Jeg synes der er for meget ventetid, fra jeg er færdig til jeg skal være i kirken, eller det bare mig?

I starten havde vi aftalt fra kl. 11-13, men pludselig ændrer hun tidspunktet, da hun har en anden brud senere på dagen, det synes jeg bare heller ikke er iorden, ved i hvordan mine rettigheder er her? Kan næsten ikke overskue, at skulle ud og finde en ny stylist, og er rigtig glad for de resultater hun laver.

0

Annonce ♥

Jeg synes ikke det lyder som om du får særlig meget ventetid...

Nu ved jeg ikke hvordan dit hår skal sættes, men det kan godt tage 45 min til en time, og så makeuppen bagefter. Hellere ha lidt ekstra tid end at skulle stresse i sidste øjeblik.

Så kan du jo nå at nyde dit nye look lidt inden du skal til kirken.

0

altså hos mig kommer de kl 7:30 og vi skal i kirke kl 13.. kirken ligger 5-10 min her fra. vil heller være færdig i god tid i stedet for at skulle stresse over om de nu når og blive færdig...

0

jeg var færdig en halv time inden vielsen :)

0

Annonce ♥

Hej

Jeg går lidt og tænker over, hvor lang tid inden vielsen, man skal regne med at være færdig med hår/make-up? Sagen er nemlig den, at min stylist, vil komme i tidsrummet 10-12 og vielsen er kl. 14.00 (15 min kørsel til kirken). Jeg synes der er for meget ventetid, fra jeg er færdig til jeg skal være i kirken, eller det bare mig?

I starten havde vi aftalt fra kl. 11-13, men pludselig ændrer hun tidspunktet, da hun har en anden brud senere på dagen, det synes jeg bare heller ikke er iorden, ved i hvordan mine rettigheder er her? Kan næsten ikke overskue, at skulle ud og finde en ny stylist, og er rigtig glad for de resultater hun laver.

Je har fået tid til makeup kl 8.30 og skal også først giftes kl 14.

Må jeg spørger hvilken stylist du skal bruge? jeg skal selv giftes i næstved og leder efter en god en!

mvh karina

0

Min frisør kommer kl. 8.00 og kosmetolog kl. 10.30 og vi skal være i kirken kl. 13.00

0

Her kommer min frisør kl. 9.00 og så skal jeg ned og have lagt makeup kl. 12.00. Vielsen er også kl. 14 :-)

0

jeg fik ordnet makeup og har fra 9 - 12 ca, derefter kom jeg i kjolen og fik sat håret lidt ekstra og var ude af døren ca 12.45, blev gift kl 13.

0

Annonce ♥

Så tænker jeg på om jeg kommer for tidligt til min frisør, jeg skal til min frisør kl. 9.00 og det tager nok en lille time med min hår og bagefter får jeg lagt makeup og det tager vel lille 1 times tid eller mere og vores vielse er først kl. 14.30.Er det for tidligt eller hvad?

0

Så tænker jeg på om jeg kommer for tidligt til min frisør, jeg skal til min frisør kl. 9.00 og det tager nok en lille time med min hår og bagefter får jeg lagt makeup og det tager vel lille 1 times tid eller mere og vores vielse er først kl. 14.30.Er det for tidligt eller hvad?

Ja det er måske lige tidlig nok tror jeg

0

Jeg skal være hos min frisør kl. 9, og vi skal vies kl. 13.

Der skal både lægges makeup, sættes hår, spises lidt mad også hjælper hun mig i kjolen til sidst. Vi skal køre derfra senest 12.30.

0

jeg skal have sat hår kl 10.30 og have lagt make up kl 12.30 og derefter skal jeg hjem og i kjolen inden vi skal være i kirken kl 15

0

Annonce ♥

Jeg har et stramt program: Frisør kl. 10, regner med at være færdig der omkring kl. 11.30, derefter hjem til min bror, hvor jeg selv lægger makeup og kommer i kjolen, inden vi skal være i kirken kl. 13. Transport mellem frisør og min bror er ca 5., minutter og fra bror til kirke ca 10. så det er ikke så slemt. Jeg kan dårligt overskue at skulle mødes med frisøren før kl. 10 (skal også have mine to tøser med ud af døren :) ) og magter ikke at sidde at være klar og så bare skulle vente og vente på at kl. bliver 12.50 ...

Edited by Pjuela
0

Jeg har ikke selv noget i mod at have god tid, efter at være blevet helt klar, men det er selvfølgelig forskelligt for person til person :) Selvfølgelig alt med måde, et par timer gør mig intet.

Edited by Felinity
0

Min stylist kommer kl 10:15. Hu siger det tager ca 45 min med make-up, og 1-1,5 time med hår. Vi skal vies kl 13:30, og hun sagde at det ville være bedst hvis hun var færdig med mig ca. 1 time før, så jeg havde god til til at komme i kjole og lige få styr på nerverne. Jeg bor 2 min fra kirken.

0

Jeg har tid kl. 8 til hår og make up (I det indre KBH) og jeg skal vies kl. 12.30 i Hillerød.

0

Annonce ♥

Mit hår tager ca 2 timer at sætte, samt min søsters, mors og de 2 brudepigers tager ca. en halv time hver.

Derfor tager frisøren sin elev med ;) Og er der ca. kl 10; Vi skal vies kl 15.... Har kun 5 min. kørsel til kirken.

0

Jeg har booket en dobbelttid hos frisøren, til min datter og jeg, så vi begge får ordnet hår samtidig.

Vi skal være hos frisøren kl. 9.30 og det tager ca. to timer. Jeg har endnu ikke bestemt mig til om vi selv lægger make up, elller om en af mine kolleger der er tidligere kosmetolog skal lægge den eller om vi evt. bestiller tid hos en lokal kosmetolog...

Hvis vi selv gør det, køber vi nogen lækre holdbare produkter til formålet :)

Jeg skal være i kirken kl. 15 og har en lille halv time til kirken... Jeg tror at jeg bliver glad for at jeg har frisørtid så tidligt så jeg ikke skal stresse unødigt :wink:

0

Vi skal vies kl.14.30 og jeg har tid hos frisør fra

10-13 derefter hjem, selv lægge make-up og ha to unger færdige. Min søster kommer kl.

14 og propper mig i kjolen. Køre hjemme fra 14.23:-)

Vil hellere ha go tid frem for det hele bliver for presset. Det er ikk meget der skal gå galt/være forsinket før hele tidsplanen skrider.

0

Min frisør kom på hotellet kl.8... Vi spiste lidt morgenmad Og kom igang med håret kl.8.30 ca.. Mit hår blev glattet - og krøllet - og sat op i en skæv knold - med Miss Lena hårpynt og slør.. Hun var færdig med mit hår ca. kl.10 - og makeuppen (jeg havde alt muligt i krydderen :o ) tog ca. 1 time... Så tullede jeg lidt rundt og snakkede i Tlf og drak lidt juice og viftede sommerfugle væk - og kl.12.30 kom jeg i kjolen og fik rettet hår og makeup (havde fået mascara i øjet så det løb helt latterligt :blink: ) Kl.13 var jeg sådan set klar - 20min før planen... :)

0

Annonce ♥

Jeg skal have ordnet hår og makeup fra kl. 9.00 - og det tager 2-3 timer. Vielsen er kl. 13.00, så jeg når det lige på et hængende hår :)

0