pia81

Hvornår blev i overrasket på PA?

13 indlæg i dette emne

Hej Tøser

ja som overskriften lyder så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad tid (kl) jeres venner & veninder kom og overrskede jer ?

Har nemlig en kraftig mistanke til at vi skal på PA på lørdag :cheerleader3: min svigermor + veninde dummede sig nemlig ret kraftig i går hvor de sig vi ses på lørdag :huh: og flere har nemlig spurgt til havd tid vi ca plejer at stå op i weekenden :unsure: ja den er lidt svær når man har en datter på 2,5 år :cowsleep::heart: og vi (H2B og jeg) kom nemlig til at snakke om her til aften hvad tid de kunne finde på at komme, hvortil H2B siger ja han har været med til at komme alt fra kl 6:00 - 10:00 :pokey: hvor jeg har været med til at vi kom som det tidligste mellem kl 8:00-10:00. og nu vil vi gerne høre hvad I har været med til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi blev taget kl. 8.15..(4 uger før) jeg havde lige været i bad og stod splitter kong Hans og tørrede hår.. så det var med at få en morgenkåbe på.. De havde taget morgen mad med og arrangere pasning af den mindste af drengene, Vores polter arbend blev holdt sammen, og det var rigtig hyggeligt.. de havde virkeligt lagt et stort arbejde i det.. Vi var spændte på om vi overhoved ville få en polterarbend, for vi havde giftet os i hemmelighed for 5 år siden, og det fik vores familie og venner først af vide i indbydelserne..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde lavet en aftale med en veninde kl. 8 en lørdag, og havde måske luret at det kunne være PA, så jeg var klar....

Da det var min mands tur blev vi taget på sengen kl. 8:15. Jeg viste godt det var den dag, vi var inviteret til brunch kl. 10, så havde ikke spekuleret i at de kom her kl. 8.... Så det var fedt, jeg stod op da det bankede på døren og lige inden jeg gik ud af soveværelsesdøren slog det mig lige, at det kunne være dem, så nåede da lige om snuppe en t-shirts på..... RART NOK JEG TRODS ALT NÅEDE AT FÅ LIDT TØJ PÅ....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har engang været med til at banke et brudepar op kl. 7 en lørdag morgen fordi de skulle på polterabend (14 dage inden bryllup).

Vi tog dem helt klart på sengen - og det blev ikke ligefrem modtaget jublende :lol: at der stod en lille forsamling uden for døren! Og bruden blev meget bestemt og sagde: "at det kunne hun altså IKKE, for hun havde en aftale her til formiddag!!!" :pokey:

Men vi kunne så blot aflevere en kurv med morgenbrød + tilbehør og berolige dem med, at de kunne tage det helt roligt, for vi ville først komme tilbage kl. 14! - Vi synes bare lige at de skulle have "the element of surprise!" :griner:-

Nu er det jo så spørgsmålet om vi selv kan forvente en form for pay-back her inden for den nærmeste fremtid.... :rolleyes:

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev snuppet kl. 7 en lørdag morgen (4 uger før brylluppet, så vidt jeg husker). Og det var med en GTI-racer for fuld hjulspind i gårdspladsen og nok 30 mennesker.

Det var fedt - og en seriøs overraskelse, for jeg havde helt afgjort ikke regnet med en PA til mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer