Pjuela

Hvad hvis man bliver syg?

12 indlæg i dette emne

Inspireret af at jeg er syg i denne her weekend :( , kom jeg til at tænke på at det jo også kunne ske på den store dag - og hvad gør man så?

Så må man jo aflyse sagde H2B - men det kan man jo ikke svarede jeg ...

Men har I tænkt over det - hvad gør I så, hvis man bliver ramt af influenza eller mave onde eller??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inspireret af at jeg er syg i denne her weekend :( , kom jeg til at tænke på at det jo også kunne ske på den store dag - og hvad gør man så?

Så må man jo aflyse sagde H2B - men det kan man jo ikke svarede jeg ...

Men har I tænkt over det - hvad gør I så, hvis man bliver ramt af influenza eller mave onde eller??

Hehe hvor sjovt, jeg har haft samme tanke fordi jeg også ligger syg.

Jeg tror man klarer sig igennem. Godt med panodiler og så kører det. Der skal rigtig meget til før jeg vil være syg nok til at aflyse i hvert fald.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved man kan tegne forsikringer mod den slags, og ellers ved jeg at mange læger kan være large med feks at udskrive smertestillende piller, da det jo en en dag man aldrig får igen. jeg kan som eks sige at jeg har haft en kollega der fik udskrevet et morfin preperat på sin bryllupsdag da hun havde en nerve der havde sat sig i klemme i ryggen så hun næsten ikke kunne gå. så hun kom igennem dagen uden smerter men måtte så til gengæld klare dagen uden alkohol...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps!

der er ikke noget med at melde afbud pga. forkølelse. Er I da helt tossede! Vi skal betale 60% af gildet hvis vi gør det - og bryllupsafbudsforsikringer findes vist ikke længere, vi har undersøgt det ved 2 forsikringsselskaber...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, H2B og jeg talte også lige om det samme. Men gu' bliver vi da ej syge!!!

Jeg kender en pige der faldt ned fra en stige og brækkede benet da hun var ved at dekorere festlokalet aftenen før brylluppet. Det blev et super bryllup, men selvfølgelig blev det knap så 'svævende' nedad kirkegulvet som hun havde forestillet sig :(

Vi aflyser IKKE vores bryllup pga sygdom, som H2B så flot sagde det; 'Hvis du ligger på hospitalet, kan vi vel klare det over skype!' -HAHA-

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer