Nessie

Nessie & Gubbens bryllup

1,851 posts in this topic

Annonce ♥

Det er skam lang tid siden jeg har været herinde nu - undskyld! Sidder midt i projektet fra helvede, så kigger lige kort forbi indimellem for at se om I overlever alle sammen.

Det gik rigtig godt ved Marie D'ete, hun er supersød. Får det hele + damp af slør og kjole til 1450kr, hvilket jo er en drøm.

Der stopper så bryllupsheldet for denne gang... Mere familiedrama, min onkel vil hverken svare, spørge sin kone om hun skal med (jeg har kun inviteret de to, uden børn), eller forstå, at han ikke bare kan hive børnene med. Så det er sjovt.

Feststedet har ikke rigtig svaret, det er et par uger siden jeg skrev til dem nu. Det er heller ikke sjovt.

Både kirken og vores egen facade skal lige renoveres her i sommerferien. Så nu ser det ud til vi skal flytte i hvertfald fotograferingen, gud ved hvor det så skal blive.

Og vi har fået aflysning fra det sted min familie skulle bo, og fra ladcykeludlejeren.

Det er småting. Det skal nok gå fint, det er bare ikke det man har brug for. Jeg har forsøgt at uddelegere, men folk som siger de skal fikse det, gør det ikke. Og jeg stresser lidt over det. Pyha. Glæder mig til den øl næste lørdag, efter jeg har fået afleveret det her projektlort.

0

Annonce ♥

uha sikke noget med alle de små ting der hober sig op nu..

Først og fremmest: Sikke en lækker pris for kjoletilretningen! :thumbsupsmileyanim: Er det med snøreryggen, tilpasning generelt og dampning af sløret? I så fald skulle jeg da også have været dernede med min kjole! Jeg betaler samme pris som dig for en smule oplægning af kjolens inderste lag, lidt indsyning ved brystet og slæb ophæng...

Nå så du er også ude i at skulle finde et nyt sted til fotografering. Hvad med ved søerne ved Christianshavn? Det er da tæt på jere Kirke er det ikke?

irriterende med feststedet der ikke svarer... :td: og mega øv med ladcyklen og stedet din familie skulle bo. Jeg er sikker på det nok skal løse sig, men kan godt forstå du er lidt nede over det lige nu.....

Så jeg vil lige slutte af med sådan en lille en her: :hug:

0

Neii du er tilbage :) Jeg troede næsten du var på ferie :blink: Men det er jo ikke endnu, så vidt jeg husker.

Super fedt med kjolen - jeg gruer for hvad det koster mig... Du er altså også bare så uheldig. Jeg er dog sikker på at du nok skal finde gode alternativer. Og så håber jeg din familie/onkel kommer lidt ind i kampen. Det er da ikke i orden. Det må da få en ende...

0

De 1450kr er for snøreryg, oplægning, flytte blomsterne, ophæng til slæb, sy ind i sideni skørtet, sy halterneck om, lukke/reparere åbningen bagpå skørtet og flytte et par blondestykker + damp og opbevaring af kjole og 3 meter slør. Dvs. syarbejdet koster 1200, og damp koster 250. Det er virkelig en god pris når nu jeg tænker over det.

Tak for knuser :) Er i gang med at fikse resten, det er bare irriterende...

1

Annonce ♥

De 1450kr er for snøreryg, oplægning, flytte blomsterne, ophæng til slæb, sy ind i sideni skørtet, sy halterneck om, lukke/reparere åbningen bagpå skørtet og flytte et par blondestykker + damp og opbevaring af kjole og 3 meter slør. Dvs. syarbejdet koster 1200, og damp koster 250. Det er virkelig en god pris når nu jeg tænker over det.

Tak for knuser :) Er i gang med at fikse resten, det er bare irriterende...

Ahmen, jeg er jo slet ikke misundelig på dig og den pris nu.. Det er virkelig en fantastisk pris... Heldige dig.. Din kjole bliver bare så fantastisk..

Edited by Malene C
0

Annonce ♥

Feststedet er ordnet, cykel er ordnet, drama med onkel er ordnet. Ok. Var til prøvemakeup den anden dag, det blev grusomt og var ret uprofessionelt så jeg tror jeg bare gør det selv med lidt hjælp fra youtube.

Dagens nyhed er min kære mor, som lige har hylt i telefonen at jeg er en bridezilla og smekket røret på. Fordi... jo fordi jeg har uddelegeret en opgave til hende og min søster, og det er at booke deres eget hotel (efter at det jeg havde booket til dem blev aflyst). Det er en måned siden jeg sagde det, og jeg gjorde det fordi min mor blev ved med at sige at jeg var da dum som ikke bare uddelegerede lidt, så der ikke var så meget for mig. Jo tak. Det skal være et særligt hotel, fordi den oprindelige løsning var halv der, og halv et andet sted. Og nu er det ved at være fuldbooket den weekend.

Søde piger - jeg indrømmer gerne at jeg stresser med ting, og at jeg har forsøgt at minde min mor og søster om at booke en del gange den sidste måned. De siger hver gang at de skal gøre det i morgen. Det handler om en internetbooking, og hvis de ikke selv kan, er det en lille telefon til min far, onkel eller mors ven som kan ordne det. Jeg har brugt ti gange mere tid på det nu end jeg ville have gjort hvis jeg bare gjorde det selv, men det er blevet lidt et princip, når nu de bliver ved med at sige at jeg skal uddelegere. Men kan det passe at jeg er blevet bridezilla??

0

Nej, det kan det ikke, du er ikke en bridezilla, bare fordi du uddelegerer. Jeg synes det er helt fint at din mor og søster står for at finde overnatning til dem selv. Det gør alle vores gæster også. De er velkomne til at spørge efter forslag, men bookning må de selv stå for. Så jeg synes du er helt i din gode ret.

Og det er da dejligt at høre, at alle de andre ting er faldet på plads :)

0

... jeg tror også I har ret. Men man bliver så usikker når man får vide at man er en idiot uanset hvad man gør. Min søster kan heller ikke tage sig sammen til at finde kjole eller planlægge noget til vores Malaysiatur (som jo trods alt er lige om lidt). Det er ikke fordi det sker vildt meget lige pt., men jeg er midt i eksamensperioden og er stadig ikke helt rask, så det kunne være rart hvis det for en gangs skyld i mit lille liv ikke er mig der skal stå for absolut alt.

0

Annonce ♥

Jeg synes du skal lade dem sejle i deres egen sø så. Lad det være deres problem at finde kjole og overnatning osv. Og hvis din søster så en uge før dit bryllup finder ud af at hun stadig mangler kjole og din mor ikke har et sted at sove, ja så er det stadig deres problem (i kan evt male din søster i den farve hendes kjole skulle have haft og så må hun rende rundt nøgen eller i undertøj med maling) :)

0

Jeg synes du skal lade dem sejle i deres egen sø så. Lad det være deres problem at finde kjole og overnatning osv. Og hvis din søster så en uge før dit bryllup finder ud af at hun stadig mangler kjole og din mor ikke har et sted at sove, ja så er det stadig deres problem (i kan evt male din søster i den farve hendes kjole skulle have haft og så må hun rende rundt nøgen eller i undertøj med maling) :)

Hahahahahahaha

0

Hahaha body paint til et bryllup... Hvorfor ikke...

Irriterende når folk er på tværs altså... Jeg kan da slet ikke se hvorfor de opgaver skal hænge på dig til at starte med, den slags må folk da selv ordne... SOM MINIMUM når bruden beder dem om det!!

Også irriterende at du ikke fik lagt en ordentlig makeup... Det er lidt derfor jeg gør det selv, for jeg stoler simpelthen ikke på andre til den slags... Og jeg er sikker på du også sagtens kan gøre det selv, der er så mange "how to" videoer på youtube... :)

0

Annonce ♥

Hej Nessie :balloons:

Gad vide om du er taget på ferie til Malaysia..??

Håber du har det godt og at det skrider fremad med bryllupsplanlægning.... Beklager fraværet de seneste måneder :unsure:

Håber i hvert fald du får en god ferie :hug:

0

Hej SoExited! Det er mig der beklager, jeg har haft altfor meget om ørerne til at kunne følge med herinde!

Jeg tager afsted om en uge, så lige nu skal de sidste detaljer samles og fikses. Også var der lige PA i går, det var fantastisk. Har det mindre fantastisk i dag :p

Er sådan set ikke noget nyt at komme med på bryllupsfronten, andet end at det er ved at gå op for mig at jeg snart skal giftes!

0

Hehe vi skulle have mødtes og haft PA-konkurrence!!

Rejser søndag, så de sidste detaljer skal stadig ordnes. Ham der organisten er lidt genstridig; han siger til mig at han har ferie på det tidspunkt, men det har han vidst ikke fortalt kirken. Hvis han ikke har ferie, kan vi ikke få vores musik, så jeg skal lige lave en backup plan...

0