Nessie

Nessie & Gubbens bryllup

1,851 posts in this topic

Søde dig, så nærmer dagen sig virkelig med hastige skridt!! Flyver sommerfuglene rundt? Jeg ved ikke hvor meget jeg er på, og er så glemsom, så allerede nu vil jeg sige at jeg håber i får det bedste skønneste bryllup - og at alle arter sig ikke mindst. Jeg er sikker på du bliver så smuk! :)

0

Annonce ♥

Så er det i morgen! Der er et par detaljer der mangler, men lige om lidt får jeg en lille arme af damer på besøg - de skal sættes i arbejd. Det bliver godt - også selv om der måske komme regn på vores udendørs reception!

0

Ih, hvor er det vildt det er i morgen... Håber alt går godt i dag og I når det sidste.. Og så krydser jeg fingre for, at det som et absolut minimun holder tørt under din udendørs reception. :lol:

0

Annonce ♥

Wee!! :cheerleader3: tillykke med dagen i dag!! Og jeg tror stadig på ophold i regnen under receptionen. Og ellers er det bare frem med et par paraplyer og så bare nyde denne fantastiske dag!

Håber I får en helt fantastisk dag. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det var perfekt! Skal lige have afterparty i dag, og så skal jeg nok skrive lidt mere, men opsummeringen hedder at det var perfekt. Regnen forsvandt en halv time inden jeg skulle afsted i min ladcykel, vielsen var nydelig, receptionen var dejlig, vi fik taget en masse billeder i metroen, fotografen var skøn, maden og vinen var over al forventning... bordplanen kunne ikke have fungeret bedre. Vi fik danset, og drukket, og headbanget - med hele familien. Dagens eneste fadese var at jeg spilte kage på mig selv, men det syntes ikke. Så må man kalde det en success!

I får lige et sneakpeak (af nogens iphone-billede fra facebook) :)

post-52278-0-78417000-1376819301_thumb.j

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha. Så kender man dig igen - med en øl i hånden... :lol:

Fedt billede.. :thumbsupsmileyanim:

Vent bare til du får se bruden headbange! Med bare ben og kjolen bundet op! :tunge: Og et skønt billede fra brudevalsen... Bare for lige at give jer noget frem til beretningen bliver født!

Har stadig gæster - det blev en lang og god fest i går også, og de sidste gæster tager først afsted onsdag. Og så har jeg en masse at lave med studie og forberedelser, men jeg lover en beretning s snart jeg har fået billeder fra fotografen! Eller, fotograferne - der dukkede tre gæster op med mere udstyr end vores egen fotograf, og bare de fire tilsammen er vidst nået op på 12 000 billeder... :blink:

post-52278-0-40738700-1376908476_thumb.j

post-52278-0-23980300-1376908511_thumb.j

0