betina23

band eller duo søges i nordjylland

5 indlæg i dette emne

vi går og undersøger priser da vi snakker bryllup....

men det band vi gerne ville have til at spille er desværre ikke ledig den dag vi har snakket om at ville holde bryllup.

vi ønsker enten duo eller band der både skal spille under middagen og festen...

det skal være noget som dem på 25 kan danse til, men også dem på 85.... og så skal det ikke være så overdøvende højt at man ikke kan sidde og snakke sammen..

kender i nogen der er gode, så skriv endelig og evt hvis i har et link så man kan høre noget af deres musik

på forhånd tak

hilsen Betina

Redigeret af betina23
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kender Daniel fra Devotion personligt (jeg har sunget sammen med ham flere gange) og de er går meget op i at tingene skal være så profesionelle som det er muligt.

De er uden tvivl dygtige, men personligt ville jeg selv savne lidt spil og spas :)

Hvis du er interesseret i musik som også kan holde lidt gang i festen og holde humøret højt, så syntes jeg helt klart at du skal sende mig en pm.

Hvis du sender mig en PM kan vi snakke om tingene, da vi som duo er til at forhandle med og vi kan også tilbyde 4 mands, da vi spiller sammen med mine forældre som spiller musik for det ældre publikum, så der kan der leveres en fed blanding.

Uanset hvad du vælger, så håber jeg at høre fra dig :)

Redigeret af tazdiginez
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer