betina23

strømpebukser, intet eller hvad?

19 indlæg i dette emne

jeg er en plus pige og HADER virkelig når mine lår klasker sammen og bliver røde og irriteret når jeg har det varmt og har kjole/nederdel på....

hvad gør i andre mht. at have noget inden under brudekjolen?????

er nemlig ikke altid jeg syens at nylonstrømper virker når det er lang tid jeg skal gå med det....

har set nogle der har gemascher inden under, men kan ikke helt finde ud af om jeg syens om det....

så hvad har i under brudekjolen??????

hilsen Betina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har planlagt at have nylonstrømpebukser på af samme årsag. Det kræver dog et par gode af slagsen, efter min mening. Jeg synes desuden heller ikke om at gå i sko med bare fødder, så et par strømpebukser vil jo kunne slå to fluer med ét smæk! Jeg har slet ikke overvejet at have gamacher på fordi det er et bryllup, men det er slet ikke nogen dårlig idé. Hvide gamacher har jeg da, og så ville jeg tage et par knæstrømper på nedenunder. Jeg ved ikke om det ville bliver mere varmt at have på end et par strømpebukser, men tanken om bomuld er nu lidt rarere end nylon på en sommerdag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt shapewear fra Triumph, de går fra taljen og ned til midt på lårene. Super lækre at have på og de gør lige en 1/2 til en hel størrelse mindre :tunge: :tunge:

Har også tænkt på det shapewear - men tror bare at toiletbesøg bliver ualmindeligt bøvlet hvis jeg skal have fat helt oppe fra taljen, for at smøge shortsene ned - der er jo snørret ret meget til omkring taljen...

men har også tænkt på det samme. Hader nemlig klistrede lår, men synes også tå-kile er ualmindeligt ufrækt i peep-toe sko :( Så måske nogle fine gamasher var en mulighed...? Så ser det til gengæld sjovt ud når der skal flashes strømpebånd ;)

Måske man skulle ud i nogle tights som mænd har på - ingen klistrede lår, og garanteret grin når strømpebåndet skal vises :)(y)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt shapewear fra Triumph, de går fra taljen og ned til midt på lårene. Super lækre at have på og de gør lige en 1/2 til en hel størrelse mindre :tunge: :tunge:

Har også tænkt på det shapewear - men tror bare at toiletbesøg bliver ualmindeligt bøvlet hvis jeg skal have fat helt oppe fra taljen, for at smøge shortsene ned - der er jo snørret ret meget til omkring taljen...

men har også tænkt på det samme. Hader nemlig klistrede lår, men synes også tå-kile er ualmindeligt ufrækt i peep-toe sko :( Så måske nogle fine gamasher var en mulighed...? Så ser det til gengæld sjovt ud når der skal flashes strømpebånd ;)

Måske man skulle ud i nogle tights som mænd har på - ingen klistrede lår, og garanteret grin når strømpebåndet skal vises :)(y)

Tænkte også lidt over "toilet-dilemmaet" da jeg var til fitting i dag, men min kjole er ikke med knapper i ryggen og ikke så stram, så tror godt det kan lade sig gøre. Men kan godt være jeg skal øve på hele shapewear/skørt/kjole/toilet dilemma dagen inden brylluppet!!! :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde disse på:

basic_long-p.jpg

De er købt HER..

Jeg er en str. 54 ca. i bukser.. Og jeg magtede ikke strømpebukser, jeg HADER dem... Men mine lårbasser havde det forrygende på dagen! :) Ingen svedige lår eller sammenklistrede ben.. Og ja - det var i januar så temp. var selvfølgelig heller ikke den højeste, men når man er en str. 54 så sveder man sq også i januar! :lol:

Sexede var de ikke, men de var SUPER behagelige, og nemme at trække af når man skulle på toilettet! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan på det varmeste anbefale antiperspirant deodorant-modellen... :balloon: Bruger det selv altid om sommeren. Spray inderlårene godt med en god antiperspirant deo. Så slår du to fluer med et smæk! Både duftende og velbeskyttede lårbasser :toot::denmarkflag::balloon::c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har købt sådan et par gemache shorts fra vero moda... De er godt nok sorte, men meget behagelige og ha på, og de er korte nok til at de ikke kan ses... Og så bare ben.. :) Må ha afprøvet det med deoen, for nøøøøøj hvor er jeg træt af, ikke at kunne have bare ben under sommerkjolerne... Altid de skide gemacher... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker også i noget med intim creme på inderlårene - jeg er gravid, så regner med selvsiddende strømper, så toiletbesøgene ikke bliver en halv times fornøjelse...

Af bitter erfaring må jeg lige komme med en advarsel :biggrin: Alle former for creme + det silicone der sidder på indersiden af strømperne, det kan godt gå hen og blive en uheldig coktail

som gør at siliconen slippe og strømperne rygerne ned :td:

Så gør dig selv en tjeneste og test det lige en dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intim barriere creme til lårbasserne - det bruger cykelrytterne også når de er på langtur ... et lag af det på inderlårene og så kan man gå mange km / mange timer - uden de der problemer med hudløse lår :)

Den med anti-perspirant-deoen har jeg prøvet og den virker ikke en skid på mig, men den her har jeg aldrig hørt om før! Den skal afprøves! :) Jeg vil nemlig gerne i hofteholder (den er også købt), men jeg får nemlig også de lede gnavesår.. ellers så smutter jeg sgu et par af mine sloggi-shorts (som shedevils) i tasken og skifter.. så må folk se strømpebåndet fra gemalens lomme :wink: Det kunne sgu også være frækt, hvis det var ham der havde det på!!! -HAHA- Sikke et twist!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal gave et par shape pants fra chantelle med ben i (femilet forhandler dem) de går helt op til under barmen... De giver en dejlig form, er vildt gode og triller ikke ned :) toilet besøg, ja de bliver lidt vanskligere, men ikke værre end jeg kan overskue .. skal bare have en af mine brudepiger til at lyne mig ned og op igen, så hopper jeg lige et smut ud af kjolen... :) ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer