moonlight

Vidner til borgerlig vielse på Rådhuset i Fåborg søges...

9 posts in this topic

Vi skal super hemmeligt giftes lørdag den 26/5-2012 (pinselørdag) på rådhuset i Fåborg. Men vi mangler er par vidner.

Det hele tager ca ½ time. Vi håber virkelig at der er nogen der har tid / lyst selvom det jo er helligdag.

Moonlight :)

0

Annonce ♥

øv den dag skal jeg til fødseldag ved min mormor på Fanø ellers var jeg da gerne kommet. Håber du finder nogle andre.

0

Hej :)

Tak for dit svar.

Vi har fundet et par som gerne vil være vidner :) .

0

Hej

Som beskrevet skal vi jo giftes pinselørdag og der er ingen der ved noget som helst, heller ikke vores børn. Vi har selvfølgelig snakket med dem om at vi kan finde på at gifte os men ikke hvornår og hvordan. Her tænker jeg hemmeligt bryllup eller om alle skal vide det.

Vi har så besluttet det første og nu er vi alligevel spændt på om det er det rigtige over for børnene. Bliver de skuffede, sure, kede af det eller...

Er der nogle herinde der har prøvet det på denne måde ?

v.h

moonlight.

0

Annonce ♥

Hvor gamle er børnene?

0

Min kommende mands børn er 12 og 19 år, mine er 21 og 28 år.

0

Da jeg blev gift første gang, fik vores mødre og børn det ikke at vide . Min daværende mand og hans datter og min mor blev sendt i forvejen. Jeg gik så over til min veninde og skiftede til kjole, først der fik min søn det at vide. Han gik lige udenfor for at ryge og fortalte at nu skulle hans mor giftes.Jeg havde fået kjole på da han kom ind og han gav mig et knus og sagde at jeg var så smuk. Han tudede under hele vielsen. Jeg tror han og mandens datter ville være skuffet hvid de ikke var med. .... også min mor for den sags skyld.

Tag jeres børn med på en hyggetur og så har i også vidnerne. De behøver jo ikke at få det at vide før det sker.

0

Mine forældre blev gift for 6 år siden, jeg fik afvide på dagen at de skulle giftes, men hverken min bror eller jeg måtte komme med. Jeg var Super skuffet! Efterfølgende var aftalen at vi skulle med dem ud og spise, men det gjorde de også uden os, igen en kæmpe skuffelse! Jeg ville da super gerne ha set dem blive gift og ha fejret det efterfølgende!

Mit råd, lad være med at holde det SÅ hemmeligt! Det er en stor ting!! :)

0

Annonce ♥

Hmm, tror jeg ville være blevet MEGET skuffet. specielt hvis det var en forældre jeg boede hjemme hos der skulle giftes. Det kan lidt bedre gå hvis man ikke længere bor hjemme.

0