Louise Bay

pris håropsætning

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg giver den heeeeeele armen og har fået en makeupartist til at tage sig af både hår og makeup. Det koster en bondegård - men hun skulle efter sigende være verd det :) Og med en baby som stjæler nattesøvnen så skal jeg bruge al den hjælp jeg kan få ;)

Hun tager 3500 kr for 5 timer hår og makeup på prøvedagen og 6 timer på bryllupsdagen (det er mig helt ubegribeligt at det kan tage 6 timer at ligge makeup og sætte hår???!!!)...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal give 500kr og skal køre 1,5km efter det, da det er i salonen, men det har jeg det fint med, for vi må sidde og ligge make-up i salonen (vi er de eneste der er der fordi det er en lille frisør), så der er jo masser af spejl når vi er 5 piger der skal ligge make-up :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3000-4000 kr. - men skal også have sat ekstra hår på, det skal sættes og det er incl. makeup, så jeg synes egentlig ikke, at det er så slemt. Skal nok sidde i stolen omkring 3 timer og ind imellem er der to frisører, så....

Har bestemt at jeg ofrer ekstra penge på mit hår, fremfor at bære slør....så dér sparer jeg jo lidt på budgettet :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved det faktisk ikke, egentlig har jeg ikke bestilt frisør endnu, måske jeg skulle tage og gøre det? Bliver helt bange for, om jeg er for sent ude altså!

Jeg havde forestillet mig en pris på 1000-1500,- for hår og makeup, uden at vide, hvad min frisør tager for brude-opsætning normalt.

Det må være det første opkald jeg foretager mig mandag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For hår og make up til mig og mine to store brudepiger samt få sat hår på de to mellemste og prøve opsætning til mig, gelenegle jeg gi 3500kr men jeg skal hen til frisøren der tilgengæld disker op med asti og kransekage..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal give 2.500kr for en prøveopsætning inkl makeup og på selve dagen få ordnet håret inkl. makeup. Så har jeg besluttet mig til at købe de makeup produkter hun bruger, da jeg gerne vil kunne friske den lidt op inden vi skal have taget billeder (vi holder reception efter kirken og først derefter kører vi ud og får taget billeder ved vandet)..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min frisør har ved tidligere lejligheder taget 5-600 kr. for at sætte mit hår op. Jeg er kommet med tørt nyvasket hår og hun har startet med at rulle op på "Carmen"-curlers. Til brylluppet skal jeg have "halvt" opsat hår og hun vil bruge samme fremgangsmåde. De andre gange har det holdt fint hele natten med dans og alting, så jeg er ikke nervøs for hendes håndværk.

Jeg ved ikke om hun tager lidt mere for en brudeopsætning, men jeg regner med at det er i det lag. Min datter (på 17) skal have håret sat samtidig med mig.

Det er min faste frisør der skal sætte mit hår på dagen i salonen og det tiltror jeg kun hende :)

EDIT: Det er kun for hår, hun lægger ikke make-up!

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer