Vanggaard

Ivory sko til creamfarvet kjole?

14 posts in this topic

Hejsa

Hmm, har fået alle de sko hjem, jeg kunne lide fra Brandos, og et par er super i farven, men ikke ret gode at have på. Et par er super at have på, men i farven ivory....ser noget hvid ud i forhold til farveprøven, jeg har fra kjolen, som er creamfarvet...

Ser det dumt ud, hvis skoene er i en anden nuance?

Det har bare været ret svært at finde en sko, jeg kan li! De må ikke være mere end 7-8,5 i hælen, ikke en sandal, fast helkap (eller hvad det nu hedder, altså ikke en slingback eller sådan noget, jeg går skævt), de må ikke være spidse, skal så gerne være creamfarvede og ikke med nogen sølv/sølvsten spænder.

0

Annonce ♥

Jeg ville mene at du godt ville kunne have disse sko på til kjolen.. Min kjole er hvid og jeg skal have ivory sko på - men jeg kan også godt lide, at hvid ikke bare er hvid :-)

0

Du kan da sagtens have sko på, der er i en anden nuance. Hvis din kjole er helt lang, kommer man alligevel ikke til at se skoene så meget. Mine sko er beige, og er super rare at gå i.

0

Ja, kjolen er lang, så tænker også man ikke ser det så meget? Jeg skal nok også have et slør på der er ivory, så det ville da passe til det ;-)

0

Annonce ♥

Jeg kan anbefale lingeributikken.dk, hvis du vil kigge efter andre :)

0

Altså..det er lidt svært at sige uden man ser de to farver op mod hinanden :) Mener at huske din kjole var ivory i blonden, også mere creme i stoffet under? Eller er jeg heeeelt på den forkerte kartoffelmark her? For så går det da :)

JEg har jo en ivory kjole og sølvsko.. Og andre vælger en helt anden farve end deres kjole - mon ikke det går - jeg tror rimelig hurtigt din mavefornemmelse vil tage en beslutning hvis du holder skoene op mod kjolen ;)

0

Jeg har præcis samme problem. Jeg har nemlig også de kriterier for sko. Havde faktisk opgive at finde nogle "hvide" sko, fordi det ikke var til at finde nogle i den rigtige cremefarve. I stedet købte jeg dem her:!CD,PyRgEWk~$(KGrHqYOKnUEz1r)VGYcBNOd0BHjp!~~0_3.JPG

Dem har jeg lige fået med posten. De er virkelig flotte, desværre et nummer for små (str.39). Jeg skal nemlig helst ikke have for høje sko, for så bliver jeg lige så høj som gommen (eller højere!!!).

0

Jeg synes sagtens at det kan gå.. Det er jo hvide/lyse farver.. Og hvis du får hvid i brudebuketten bliver det nok også lidt elfenbensnuance.. Alternativt kan du sætte en creme skoclips på :)

0

Annonce ♥

Jeg er i samme situation. Har fundet nogle rigtig gode sko på Brandos, som er lige hvide nok. Derfor har jeg købt lidt perler som jeg vil pynte dem lidt med og så går det fint. For mig er det SÅ vigtigt, at de sko er til at have på, for er der en aften, hvor jeg ville blive ked af at sige nej til en dans, så er det til mit bryllup. Mine sko er ca. 6-7 cm

Edited by Stjarna
0

Jeg er i samme situation. Har fundet nogle rigtig gode sko på Brandos, som er lige hvide nok. Derfor har jeg købt lidt perler som jeg vil pynte dem lidt med og så går det fint. For mig er det SÅ vigtigt, at de sko er til at have på, for er der en aften, hvor jeg ville blive ked af at sige nej til en dans, så er det til mit bryllup. Mine sko er ca. 6-7 cm

Rigtig god pointe - Sørg for at det er nogen sko du kan have en god dag og aften i.. Og overvejede slet ikke perler - de kan jo udsmykkes - eller farves endda, bare de ikke er imprænerede... Men pimp dem op med noget creme tilbehør, så er den i hus..

0

Hejsa, tak for alle svarene :-)

Jeg prøvede et par mere, jeg havde fået hjem sammen med alle de andre, et par jeg ellers havde afskrevet. Men efter et par forsøg mere, kunne jeg godt styre dem (de er lidt højere end planlagt), de er gode at have på og så passer de super til kjolen ;-)

post-31102-0-18458900-1334733611.jpg

0

On 18/4/2012 at 9:20 AM, Vanggaard said:

Hejsa, tak for alle svarene :-)

Jeg prøvede et par mere, jeg havde fået hjem sammen med alle de andre, et par jeg ellers havde afskrevet. Men efter et par forsøg mere, kunne jeg godt styre dem (de er lidt højere end planlagt), de er gode at have på og så passer de super til kjolen ;-)

Brudesko.jpg

De er bare rigtig flotte! Hvor er de købt?

Jeg har i øvrigt samme problem, da jeg har valgt en IKKE hvid kjole, men har fundet nogle smukke hvide sko....

0

Annonce ♥

Min kjole var ikke ligeså hvid som mine sko - og jeg synes faktisk det gik rigtig fint sammen.

1B0A0622-550x393.jpg

0