Sanglærke

Polterabend - hvornår?

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi går bare venter på at det skal blive vores tur, vi ved slet ikke hvornår de har tænkt sig at gøre der ved os :)

Har prøvet at fiske lidt ved veninder og familie, men de har sq poker fjæs alle sammen hihihi :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min polterabend var d. 18/2, da det skulle passe med mit fodbold og en gravid veninde.. H2B var d. 24/3..

Det passer egentlig os begge meget godt, at det er overstået.. Der er nok at se til den sidste måned op til brylluppet.. :rolleyes:

Og set i lyset af hvor træt jeg var de efterfølgende 4 dage er jeg glad for det ikke var ugen før.. :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænker at det er fuldkommen lige meget - kommer an på hvordan det bedst passer :-) dog er jeg nok én af mange der ikke vil have den alt for tæt på brylluppet.

Min bliver næsten 6 uger før da vi skal giftes i sommerferien.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker ugen før måske er lige lidt for tæt på - men ellers gerne så tæt på så muligt for min skyld. Altså måske 14 dage-3 uger før.

Jeg skal giftes i slutningen af august og tænker, at det nok ikke bliver i sommerferien (da folk rejser) og jeg ville synes det var tidligt, hvis det var allerede i juni.

MEN hvis det betød at mange flere af mine veninder kunne komme med, ville jeg synes det var helt fint - det kan jo være svært at finde en dag, der passer de fleste.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer