Miss Giggles

Uheldig.. ang. kjoleprøvningke

17 indlæg i dette emne

Først så var jeg syg til den første brudekjole prøvning og nu skal min mor ik med da hun skal have kemo, da hun i denne uge ikke kunne få kemo pga nogle tal der var for lavt. ved godt det er vigtigt hun får kemo men hun kunne have udskudt det til dagen efter, da hun har vidst i langtid at hun skulle med ud denne dag.. men hun har faktisk glemt det derfor har hun ikke sagt noget til dem, men ville hun have gjort hvis det var for det havde hun sagt før.. Ønsker da min mor får kemo det er ikke sådan men har glædet mig til at hun skulle med ud og kigge og se mig.. Heldigvis skal min H2Bs forældre med ud og kigge.. med mindre hans far er blevet for dårlig han har en meget slem kræft også er muligheden der at de heller ikke kan så.. Øv altså lige pt er der mange ting som ikke vil som jeg vil.. bare træls at skulle stå og prøve kjole hele alene uden at dele det med nogle for ingen andre kan tage med hvis det er...

Skulle bare have luft.. :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først så var jeg syg til den første brudekjole prøvning og nu skal min mor ik med da hun skal have kemo, da hun i denne uge ikke kunne få kemo pga nogle tal der var for lavt. ved godt det er vigtigt hun får kemo men hun kunne have udskudt det til dagen efter, da hun har vidst i langtid at hun skulle med ud denne dag.. men hun har faktisk glemt det derfor har hun ikke sagt noget til dem, men ville hun have gjort hvis det var for det havde hun sagt før.. Ønsker da min mor får kemo det er ikke sådan men har glædet mig til at hun skulle med ud og kigge og se mig.. Heldigvis skal min H2Bs forældre med ud og kigge.. med mindre hans far er blevet for dårlig han har en meget slem kræft også er muligheden der at de heller ikke kan så.. Øv altså lige pt er der mange ting som ikke vil som jeg vil.. bare træls at skulle stå og prøve kjole hele alene uden at dele det med nogle for ingen andre kan tage med hvis det er...

Skulle bare have luft.. :(

Det er jeg ked af at høre :bearhug: Ønsker din mor og svigerfar god bedring. Det er ikke altid at tingene i bryllupsplanlægningen går som man helst vil have det. Heldigvis kan vi komme af med vores frustationer her på BK.

Kan din kjoleprøvning ikke flyttes lidt?

Går det helt galt og du ikke har nogen at følges med, skal jeg nok tage med dig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm.. nogle gange blir det altså lidt for bridezilla til mig alligevel.. din mor skal i kemo..? Tror nogle gange lige vi skal huske os selv på at brylluppet altså ikke er den vigtigste ting i alles liv.

Men det er jo fint at der er BK hvor man kan komme af med noget damp blandt ligesindede...

God bedring til både mor og svigerfar, håber da så mange som muligt kommer med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

første gang jeg skulle ud og kigge på kjole, kom min mor heller ikke med pga. kemo og desværre døde hun en måned efter. I dag efter betyder det ikke så meget for mig at hun ikke var med. Havde min svigerinde og min svigermor med i stedet. Synes du, skal tage hjem og hygge om din mor en dag i stedet og vis hende billeder, hvis du må tage det. Det er bedre hun får en hyggelig eftermiddag med dig derhjemme, end hun skal slæbe sig selv af sted eller aflyse kemoen.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi er sammen flere gange i ugen min mor og jeg.. hun er ikke rigtig mærket af sygdommen og heller ik når hun får kemo hendes kræft er ikke så farligt som så mange andres, hun har haft kræften siden 2010 .. men synes da også hun skal have sin kemo som jeg skriver.. men ville bare gerne have haft oplevet dagen med hende det er mere der den ligger.. har også spurgt om hun ikke ville med en anden sted hen hvor jeg henter hende og kører hende hjem igen bagefter selv om det ligger mere syd på for mig og for at hente hende ville være en stor omvej da det slet ik ligger i samme retning men har tilbudt det og der har hun sagt nej det har hun ik lyst til.. ved ikke om i kan forstå mig.. Det er jo ikke sådan at jeg ik ønsker hende kemoen slet ik for alt i verden skal hun da have den.. på sygehuset har de sagt hun speciel fordi hun slet ik rigtig er syg af kræften hvor andre har været rigtig rigtig syge og hendes hår ville ryge af fordi det har det gjort ved 99 % af alle andre men heller ik her skete der noget.. hun havde selv snakket om at hun gerne ville med, men hun har glemt at det var på tirsdag også havde hun fået tid så hun ville ikke lave tiden om.. kan jeg godt forstå..

Redigeret af Miss Giggles
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aw, masser af knus herfra Miss Giggles, det lyder ikke nemt, kan godt forstå, at du har brug for luft.

Herning ligger lidt langt væk for mig, ellers ville jeg også rigtig gerne med! :)

Men naturligvis havde du ønske om, netop at tage den person med, der ville glædes mest sammen med dig.

Som Musenberg skriver, så er al planlægning ikke altid så nem, og der er bumb på vejen. Det er svært, men vi skal forsøge ikke at fokusere på det.

Edit. Jeg håber selvfølgelig, at din mor er i bedring og at kemo-behandlingen snart er slut.

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler så meget med dig, kræft en modbydelig sygdom, håber så meget at din mor og svigerfar bliver raske.

Jeg har lige for 1mdr, siden midstet min storbror til kræften :boohoo:

Mange knus og kram fra mig :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke lige hvor du skal hen og prøve.. Men hvis man må fotografere kjolerne, så har det været stor succes for mig at ekspedienten tog små filmklip også af mig i kjolerne - gode at have bagefter... Brugte bare mobilen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal i have alle sammen.. :)

Min H2B sagde han synes ikke jeg skulle alene afsted så han vil tage fri fra arbejde og tage med sin far på sygehuset til strålebehandling, så svigermor kommer med mig, da hun heller ik synes jeg skal alene afsted.. :loveboard: Så alt ender godt alligevel :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik så godt med svigermor og hun var helt betaget af kjolen :heart:

Men så senere fandt jeg ud af min mor ikke skulle have kemo alligevel da de havde udskudt det til i næste uge, og vi havde aftalt dagen før hvis nu de udskød det så ville hun ringe så hun kunne komme med... men min mor ringede ikke :huh: og så skrev jeg senere til hende på eftermiddagen hvordan det var gået hende.. så skrev hun at det var blevet udskudt til i næste uge, så skrev jeg tilbage det var da træls, og at jeg håbede at hun kunne få sin kemo i næste uge, og det var så det hun spurgte slet ikke til noget med hvordan det var gået med mig og min kjole.. ærligtalt blev jeg sgu lidt ked af det fordi jeg jo bare gerne ville have delt det med hende.. så i dag ringede hun for at høre hvordan det var gået igår.. meget kort jeg nåede lige at sige jeg har fundet kjolen og jeg nu ventede på om de kunne få den hjem også begyndte hun ellers at snakke om alt muligt andet og mere kunne jeg ikke få indført om min kjole, og så skynder hun sig at sige da hun havde fortalt om alt muligt jamen jeg må også hellere smutte igen vi snakkes jamen hej hej så... :pokey:

Vi har ikke haft et ret godt forhold til hinanden i mange år.. men efter hun har fået kræft har hun vendt sig 180 grader og er blevet en bedre mor, også derfor jeg så gerne ville have hun skulle se min kjole og være der.. men bare ikke lige i går..

Sorry at jeg stadig kører i alt det her men skulle bare ud med det for det sårer en at det er på den måde.. men var meget meget meget glad for jeg havde svigermor med det ville jeg slet ikke have undværet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æv hvor kan jeg godt forstå dine frustrationer over at hun ikke deler din begejstring for din kjole på lige fod med dig :(

Uanset hvor ligeglad man så er indeni, så er det da en del af "mor-jobbet" at klappe ovenud begejstret i hænderne og være mindst ligeså lykkelig på sin datters vegne som datteren selv er!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik så godt med svigermor og hun var helt betaget af kjolen :heart:

Men så senere fandt jeg ud af min mor ikke skulle have kemo alligevel da de havde udskudt det til i næste uge, og vi havde aftalt dagen før hvis nu de udskød det så ville hun ringe så hun kunne komme med... men min mor ringede ikke :huh: og så skrev jeg senere til hende på eftermiddagen hvordan det var gået hende.. så skrev hun at det var blevet udskudt til i næste uge, så skrev jeg tilbage det var da træls, og at jeg håbede at hun kunne få sin kemo i næste uge, og det var så det hun spurgte slet ikke til noget med hvordan det var gået med mig og min kjole.. ærligtalt blev jeg sgu lidt ked af det fordi jeg jo bare gerne ville have delt det med hende.. så i dag ringede hun for at høre hvordan det var gået igår.. meget kort jeg nåede lige at sige jeg har fundet kjolen og jeg nu ventede på om de kunne få den hjem også begyndte hun ellers at snakke om alt muligt andet og mere kunne jeg ikke få indført om min kjole, og så skynder hun sig at sige da hun havde fortalt om alt muligt jamen jeg må også hellere smutte igen vi snakkes jamen hej hej så... :pokey:

Vi har ikke haft et ret godt forhold til hinanden i mange år.. men efter hun har fået kræft har hun vendt sig 180 grader og er blevet en bedre mor, også derfor jeg så gerne ville have hun skulle se min kjole og være der.. men bare ikke lige i går..

Sorry at jeg stadig kører i alt det her men skulle bare ud med det for det sårer en at det er på den måde.. men var meget meget meget glad for jeg havde svigermor med det ville jeg slet ikke have undværet :)

Hvis din mor får kemo - så er hun jo ikke 100 % rask, og så har hun nok meget at tænke på i forvejen - og hvis hun først havde sat sig op til kemo, kan det være hun slet ikke kunne komme i det rette humør til kjoleprøvning. Jeg forstår godt du er ked af det hvis du føler hun ikke er nok med, men hvad der sikkert er hovedprioritet for hende er at du er lykkelig med den rette mand, gift eller ej, så er det det som er vigtigt, resten er detaljer.. Som hun måske bare har svært ved at være der med. Lyder som en mor med mega dårlig samvittighed du har snakket med i telefonen. Men det vigtigste må være at hun håndterer sin kræft og holder sig i bedst mulig form. om det lige er hende der kommer med ud og ser på kjole, tja.. I det her tilfælde tror jeg ikke det er så vigtigt. Generelt egentlig - jeg mistede min mor inden jeg mødte h2b (til kræft) - og det der ærgrer mig er kun at hun ikke nåede at møde ham, og få vished om at jeg fandt den rette.

Prøv at give hende en chance - og mulighed for ikke at skulle deltage i detaljer, hvis det er svært for hende.. Så får du måske en bedre mor ud af det - en der ikke undgår samtaler og måske dig - pga. dårlig samvittighed... Bare en tanke - jeg ved at jeg fortryder de småting/detaljer jeg havde mod min mor - nu hvor hun er væk... Det var ikke væsentligt, men det nåede jeg ikke at sige..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer