Sign in to follow this  
Followers 0
fruen

Hjælp mig lige... afstemning om farvetema !

19 posts in this topic

Hej med jer

Så har jeg fået klippet 4 Inspirationsbilleder sammen...ja 4 stk...for GUUUUUDDDDDD hvor er det svært at vælge, der er SÅ mange mange smukke inspiration boards !!

Jeg har bestilt print af dem så H2B kan vælge....meeennn han vil nok vælge den jeg selv peger på ;)

Hvilken er jeres favorit??? et oktoberbryllup ???? kom frisk og detlag i en afstemning!!

Nr 1. Sexy Sort, hvid og rosa

Sort-creme-rosa-gul-web.jpg

Nr. 2 Knaldfarver i Gul og Pink

Pink-Gul-pang-web.jpg

Nr 3. Dyb bourgonie og lilla

lilla-bourdoux-sølvgrn-blå-rød-web.jpg

Nr. 4 Grøn og hvid

Grøn-hvid-web.jpg

På forhånd tak for hjælpen !

Kram fra Fruen

post-56808-0-34250000-1334695498.jpg

post-56808-0-87694800-1334695524.jpg

post-56808-0-70326300-1334695565.jpg

post-56808-0-81667400-1334695597.jpg

Edited by fruen
0

Annonce ♥

Min favorit - pang farver! :) Synes tit efterårsbryllupper er brune, orange, røde farver (som er SMUKT :loveshower: ) så kunne måske være lækkert at bryde med traditionerne og vælge det "vilde" :)

Så jeg stemmer for knaldfarver - gule, pink & måske grønne farver..

yellow-wedding-decorations4.jpg

blog_4.jpg

october_autumn_wedding_inspiration2.jpg

neon-bright-miami-cali-retro-wedding-inspiration-pink-orange-yellow-flowers.jpg

spring_bq_2.jpg

pink-yellow-colors.jpgyummy-yellow-wedding-color-board-270x270.jpg

lemonloaf_wedding_yellow_favors.jpg

0

Enig med SheDevil! Den kolde "triste" årstid vi går i møde på det tidspunkt ville være fed at sætte PANG på :)

Ellers vil nummer 3 måske passe bedst hvis man tænker i årstid...??

0

Annonce ♥

Hvis det udelukkende er farver og ikke blomstertype vi vælger ud fra... (anemonerne og måske artiskokkerne er ikke til at finde i oktober så vidt jeg ved).

Så synes jeg at den sarte rosa i nummer 1 er meget juni og julipræget, måske lidt for sart og yndig til oktober.

Nummer 2 med pangfarverne er jeg vild med - det afhænger af feststedet ganske vist, men det er vildt lækkert som du har sat det sammen. Det ligefrem oser af dans og latter.

Nummer 3 er det mere "sikre" valg, det er smukt, elegant og roligt for øjnene, og passer sig godt til årstiden farvemæssigt med de dybe lilla farver. men du skal gøre noget lidt specielt ved det for at få den samme sorgløse, glade, lette stemning som ved pangfarverne. Måske kombinere det med en enkelt detalje i en kontrastfarve hist og pit - gult/orange ville være oplagt som komplementærfarve - en enkelt orange blomst i den mørkelilla dekoration... citronerne eller noget andet. Det ville være vildt flot!

Den sidste er lidt sart, og lyset vil måske ikke være gunstigt til hvidt i hvidt. Grøn og hvid er for mig et forårsbryllup.

0

Annonce ♥

Jeg elsker pangfarverne! :thumbsupsmileyanim: Synes det er et super flot videreudvikling af de skønne efterårsfarver. De fleste af delelementerne i collagen ville jeg dog ikke bruge (ville fx nok ikke havemodet til pink dug) men som farvetema er det super!

Men nu er jeg nysgerrig - hvilken en hælder dig og hr. H2B til? :rolleyes:

0

Annonce ♥

Jeg elsker pangfarverne! Ellers så den lilla.... Evt kombineret med Orange? Lyder måske mærkeligt, men den kombination havde min kusine til sit bryllup for et par år siden... Det så bare knald godt ud sammen :loveshower:

0

Jeg elsker pangfarverne! :thumbsupsmileyanim: Synes det er et super flot videreudvikling af de skønne efterårsfarver. De fleste af delelementerne i collagen ville jeg dog ikke bruge (ville fx nok ikke havemodet til pink dug) men som farvetema er det super!

Men nu er jeg nysgerrig - hvilken en hælder dig og hr. H2B til? :rolleyes:

HMMM aner ik hvad H2B vil vælge...meennn måske PANG udgaven....dog elsker han lilla...så det ku sagtens være den..

Selv er jeg mest til SEXY sort og rosa....men regner med at den er for tøset for manden..

Bryllupsfesten skal holdes i en smuk højloftet nedlagt kirke !!

0

Annonce ♥

Nr, 2... knaldfarverne... I LOVE IT... sååååå flot.... Og hvis det er i oktober I skal giftes kan man jo få nogle mine græskar indover også... de er jo flotte i farven :) Helt sikkert knaldfarverne..... Havde knaldfarver ikke clashed med vores feststed havde vi valgt det... bare med sommerfulge i alle farver........

0

Tak for de mange indputs, glæder mig til at se hvad H2B siger når plakaterne kommer om et par dage !!!!

Så må jeg også hellere vise ham denne tråd.... hvor der er jo en KLAR vinder

:bunny_4: NR 2...PANG-farverne :balloon:

0