Bettina88

Panayotis Vejle ?

19 indlæg i dette emne

Er der nogle som har erfaringer derfra ? Kimen godt tænke mig at vide om de osse har kjoler til plus piger?

og om de ellers er venlige...

Oplevede nemlig lige mit livs væreste mareridt i mandag da jeg skulle prøve kjole for første gang:-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Min svigerinde købte sin kjole der, og hun var ikke super-slank... men tror nu altså ikke der er nogen problemer - en forretning der skal kunne overleve i dag, skal jo kunne tilbyde noget til alle slags mennesker. Store, små, tykke eller tynde.. :)

Og er ret sikker på at betjeningen er super-proffesionel, man får sin egen 'drømmetyder' (det er hvad de selv kalder deres sælgere/konsulenter) tilknyttet, som så er en behjælpelig med svar, råd, og hvad man ellers skulle kunne få brug for..

Hvad skete der i mandags? og hvor var det henne? :o Beklager min nysgerrighed :blush:

Krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt min kjole i Panayotis, jeg er ikke pluspige - men skriver lige vel, da jeg er suuuuper tilfreds med service! Ville umiddelbart tro de har kjoler i ALLE str eftersom de er en af danmarks decideret største brudebutikker! Ring i forvejen og sig din str - så kan de finde kjoler frem i forvejen til du kommer første gang :)

Man får sin helt egen "drømmetyder", som de kalder det. Det vil sige allerede når du bestiller tid første gang, bliver du tilknyttet en ekspedient - hvis du bestiller tid online, kan du selv læse om de forskellige på hjemmesiden, og vælge hvem du gerne vil skal hjælpe dig med at finde KJOLEN.

Jeg kom 30 min for sent til min første prøvning (sad bom fast på motorvejen) - INGEN sure miner! Jeg mødte ind med en rimelig åben holdning til hvilken stil osv, det var nogle enkelte ting jeg ikke ønsket, men ellers var jeg frisk på at prøve en masse forskelligt. Ekspedienten kørte sig lyn hurtigt ind på hvad som passede min krop og stil. For hver kjole sagde jeg hvad jeg kunne lide og ikke lide, også brugte hun det i fht at finde den næste jeg skulle prøve. Allerede 4. kjolen ramte vi plet - en kjole hun skulle ned i kælderen at finde, fordi den lige var kommet - men hun regnet med den var lige mig ud i fra hvad jeg havde kommenteret på de andre kjoler - oh hun havde jo HELT ret!

Hun udfordret mig o fht at prøve noget tilbehør jeg ikke havde forestillet mig - men læste umiddelbart mine signaler hvis det var forkert. Så det gik hurtigt med at finde de rigtige ting.

Jeg følte INTET pres på at købe noget som helst. Og eftersom det er MANGE penge, ville jeg gerne tænke mig om.. Det endte med jeg ringte nogle dage senere og ville ind og prøve igen - ingen problemer - samme ekspedient og samme gode stemning. Der købte jeg så kjolen.

Her i efterforløbet kom jeg i tvivl om sløret jeg havde købt, ringede butikken igen og snakkede med min drømmetyder - og vi har løst problemet ved at hun bestiller et andet slør hjem i samme stil - så når jeg skal ind til tilpasning prøver vi begge slør og jeg vælger det jeg synes er bedst.

Såh - som du kan se - du kan rooooooligt bestille tid i Panayotis! De er virkelig flinke og dygtige, og super søde - ingen sure miner selv om bridezillagenet driller ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der er lige så mange erfaringer som der er brugere herinde :) Jeg havde bestilt tid til kjoleprøvning i nov 2011 hos Panayotis og så virkelig frem til,at finde drømmekjolen derinde....men hold da op en skuffelse :huh: Trods tidsbestilling blev jeg henvist til et hjørne i butikken,hvor jeg ventede i ca 40min. Da der endelig blev tid til mig,tror jeg drømmefangeren havde spist drømmetyderen. Jeg gik ind og var åben for alle muligheder og havde ikke lagt mig fast på nogen bestemt type kjole og jeg er en 38/40. Jeg prøvede 4 forskellige kjoler og det hele gik relativt stærkt...ved ikke om de havde travlt med at komme til frokost...men blev mere og mere skuffet og besluttet på,at det ikke var der jeg skulle smide mine penge...jeg ville ha købt alt derinde og havde lovet begge mine voksne piger ( den ene er en str 50 og den anden en 44 ),at de måtte vælge lige hvad de ville af fest/gallakjole derinde fra osse.De stod nærmest og sagde at mine piger var gået forkert og sku gå i en butik med tøj til store piger :( Så det var jo forholdsvis mange penge de ku ha tjent på mig....men med den service eller mangel på samme...gik jeg/vi skuffet og slukøret derfra igen....Derimod gik mine og mine døtres drømme i opfyldelse hos Lilly og osse drømmen om hvordan sådan en kjole prøvning burde foregå....så jeg vil klart anbefale Lilly :) men som jeg startede med at skrive....så vil der jo altid være en kæmpe forskel på vores oplevelser....håber at du må få en dejlig oplevelse uanset hvor og hvad du vælger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig prøvet kjoler der, men tog ned i forretningen uden at bestille tid. Og jo det var da dumt, men nu vidste jeg ikke lige hvordan brudekjoleprøvning foregik, har jo aldrig prøvet det før. Her fik jeg lige elevatorblikket, mens døren blev holdt åben og fik at vide at jeg jo kunne ringe og bestille en tid når de havde udsalg.

Jeg synes det var dårlig behandling, selvom det var dumt ikke at kunne forudse, at skulle bestille en tid. Men det var deres tab, jeg bestilte i stedet tid hos Askepot og Valentino i Tønder, og fik verdens bedste service. Selvom jeg gjorde det klart, at jeg ikke havde planer om andet end at kigge den dag var hun bare så sød og imødekommende. Jeg endte da også med at bruge 9000 kr samme dag. :-) Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men synes klart at Askepot og Valentino er værd at køre efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også en pluspige, og vil give de bedste anbefalinger til Lilly, Vejle :thumbsupsmileyanim: Jeg fik så god og venlig betjening, og endte med en skøn skøn kjole... Har hørt både godt og ondt om Panayotis, men som en anden skriver - er der lige så mange meninger, som der er brude :rolleyes:

Ellers er der Askepot i Horsens, som også har skønne kjoler til os med former :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været i både Panayotis Vejle, Lilly Vejle og Askepot & Valentino - Og jeg må sige KLART bedste service i Askepot & Valentino. Der får man en lille sofa gruppe hvor ens familie/venner kan sidde og der er chokolade og kaffe, mens du selv prøver masser at lækre kjoler. Dejlige ekspedienter, og god stemning.. Får helt klart min bedste anbefaling, modsat Lilly, dårlig service både i Vejle og København.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

købte min primære kjole der ( se min planlægnings tråd) og ELSKER min kjole, prisen var GENIAL ( købte den under deres fødselsdag udsalg) og kom af med ca. 6.000,- for kjole, slør og tilpasning... grundet udsalgs kampange kunne jeg så frit vælge en fest kjole oven i kvit og frit... så langt så godt happy girl..... men det skal nævnes at havde det ikke været for mine fatastiske veninder var jeg ikke gået glad der fra!

min "dørmmetyder" var håbløs! ingen tvivl om at hn havde nogle kjoler hun skulle af med,hvilket var vigtigere for hende end mine ønsker... un blev ved med at finde KÆMPE kjoler tl mig, selv om jeg havde bed om noget simpelt... havde så gar deres eget katalog med hvor jeg selv havde lavet komentarre med en farve, og H2B havde lavet af anden arve ( nej han skal sq ikke bestemme min kjole, men fedt at vide hvor han er med hensyn til stilen :wink: )

alt dette IGNOREREDE hun!

det skal dog siges at deres udvalg er fantastisk, og priserne er virkelig gode.... og hvad + str. angår, å var det faktisk her dvalget var størst ( nok grundet udsalg men stadig)

helt klart værd en kig, men husk at medbringe dine egne meninger, og nogle tøser der kender dig :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Undskyld at jeg først svarer nu...

Men jeg tog chancen og bestilte en til og var heldige at de allerede havde tid idag kl elleve..

Og hold da op hvor var hun dejlig min drømmetyder..

Fortalte hende alt hvad jeg var blevet udsat for i mandags og hun var så fantastisk.. Allerede nr. tre kjole jeg prøvede endte jeg med at købe :-)

Ang i mandags det er en lang historie men fortalt kort så har jeg lige født for tre uger siden. Så jeg havde ikke rigtig kiggede kjoler da jeg ville vente til jeg havde født fandt dog en mega flot kjole på Sofie-Louise's hjemmeside som jeg ville prøve.

Nogle uger inden Termin tog jeg så derind for at høre om de havde kjolen hjemme så jeg kunne se den vil os høre dem om den nu fås i min str. xl, fik af vide at det var en 2012 model så den kunne sagtens fås i alle str. men de havde den desværre ikke hjemme fordi at det ikke var kommet hjem fra messen endnu.

Så da jeg nu havde født ringede jeg og bestilte tid og fortalte at jeg altså er en xl pige så de vidste det på forhold, fint nok ingen problemer sagde damen.

Dagen kom og min mor bedste veninde og selvfølgelig jeg tog turen ind til Horsens jeg var vildt spændt ... Men for det første så hang der nok kun 20-30 kjoler tilbage og hun havde solgt den jeg havde været lun på..

Så fik jeg lige blikket også sagde hun direkte jeg tror ikke jeg harnoget tilbage som du kan passe har kun tre 44 tilbage.

Det er altså svært at forklarer hvor ondskabsfuld hun lød.. stod inde i prøverummet med tårer i øjnene. da vi så skulle hjem sagde hun til os "det kan være vi skal finde noget til din mor det er nemmere" Fuck jeg var græde færdig....

Ja undskyld så rodet det hele blev det skulle fortælles kort så i bare lige havde en idé om hvad der skete.. det skal lige siges at ja jeg har en super flot og slank mor men hun havde ikke behøvede at nedgøre mig. Det var jo egentlig mig hun skulle tjene penge på.. så f*** Sofie-Louise hmm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først tillykke med din netop ovetstået fødsel og det lille vidunder :denmarkflag:

Hvor er det dejlig at du har fundet netop DIN kjole...men som jeg har skrevet længere oppe...så er der lige så mange oplevelser som vi er brugere herinde,men føj hvor sku de skamme sig det første sted du var...håber resten flasker sig for jer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaa, stort tillykke med guldklumpen :bestwishes::denmarkflag:

Og som gitteogjesper skriver, så skulle hun da virkelig skamme sig - og når du endda havde ringet i forvejen... :sm::angry: Ih ha, det er bare ikke i orden! Sidder her og bliver mega harm på dine vejne.

Men super at du fik en super god oplevelse ved Panayotis... jeg er også brændt varm på en af deres kjoler, så er glad for at der er endnu en god historie derfra..

Og selvfølgelig tillykke med kjolen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også klart anbefale Askepot og Valentino!

Jeg havde prøvet kjoler et andet sted først, så havde fået en lille ide om hvad jeg godt kunne lide, det fortalte jeg ved Askepot og Valentino, og hun gik direkte hen og fandt en kjole, som jeg endte med at købe samme dag. Den var bare helt perfekt!

Og så virkelig en fantastisk service! Hun sagde flere gange sin egen mening inden jeg havde nået at sige noget, og der var ingenting med bare at snakke efter munden eller altid sige "den sidder bare så godt på dig". Jeg hader virkelig når ekspedienter bare siger at alt er fantastisk på trods af at det virkelig er ækelt! Jeg havde en rigtig god oplevelse, og kan slet ikke vente til jeg skal ned og have den rettet til. Samtidig regner mine søstre og min mor også med at købe deres kjoler samme sted, for der er virkelig et stort udvalg og en fantastisk service. Helt klart et sted der kan anbefales, og værd at køre efter, selvom der for de fleste er lidt langt til Tønder!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja undskyld så rodet det hele blev det skulle fortælles kort så i bare lige havde en idé om hvad der skete.. det skal lige siges at ja jeg har en super flot og slank mor men hun havde ikke behøvede at nedgøre mig. Det var jo egentlig mig hun skulle tjene penge på.. så f*** Sofie-Louise hmm

Synes det er en skam du har fået sådan en behandling :bearhug: Jeg tror allesammen vi er en lille smule sårbare når vi skal kigge kjoler - jeg ved, jeg var ihvertfald.. Og især os som ikke er en standard str. 36.. :) Ikke dermed sagt at man som plus pige skal have sær behandling - men man skal i det mindste behandles LIGESÅ godt som alle andre.. :)

Men det er godt nok "skræmmende" så stor forskel der er på folks oplevelser i butikkerne.. :blink: Min lillesøster købte sin kjole i Sofie Louise i påsken, og jeg var med hende.. Og hun fik simpelthen en fantastisk behandling.. (Ja det samme gjorde jeg) Hun var super sød og meget "ærlig" uden at være ondskabsfuld på nogen måde.. Min søster er en str. 44, og hun prøvede 4 forskellige kjoler, og endte med at købe den første hun var i.. Der var ingen pres overhovedet.. Og jeg fandt en KÆMPE tyldræm som min søster sagde: "DET der er bare slet ikke mig" - men jeg tiggede om ikke hun ville prøve den, og trods ekspedienten godt vidste der ikke var potientelt salg i det, brugte hun tid på at snørre og finde slør osv - så jeg kunne få mit "ønske" opfyldt! :lol:

Nå - det var heller ikke for at "skamrose" butikken, fordi det er ikke en butik jeg kommer til at handle i igen (står jo ikke lige og mangler en brudekjole :lol: ) men det er mere for at "understrege" at der er GODT nok forskel på hvordan man blir behandlet.. Måske det handler om hvem der betjener en, om de har en dårlig dag, om der er fuldmåne.. :blink: Ved det sq ikke.. Synes det er sørgeligt...

:bearhug: Kæmpe kram til dig for den dårlige oplevelse........

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tog mod til mig og gik i Panayotis i Vejle, for at få syn for sagen mht. alle de negative historier, jeg havde hørt om butikken. de blev i dén grad gjort til skamme. Ekspedienten var utrolig sød, hjælpsom og forstående - hun havde fundet en masse kjoler frem, som alle passede mig og min kæmpestore krop. Jeg følte mig som en prinsesse og endte med at finde verdens smukkeste kjole, som jeg købte. de gav mig endda et rigtig flot tilbud på de rettelser, der skulle laves. Jeg er gået fra at være anti-Panayotis til at være kæmpe fortaler for dem. Jeg bestilte tid via nettet og skrev i kommentarboksen, at jeg var dén og dén størrelse og at det var vigtigt for mig, at blive ekspederet af en, der havde forståelse for mine behov og ønsker. Og dét lyttede de virkelig til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie Louise er et skodsted! Ja undskyld, men jeg bor i Horsens og har flere gange været fobi, for at snuse sko, tilbehør og andre ting og har kun oplevet:

  1. At få elevatorblikket
  2. at blive spurgt om jeg havde bestilt tid, ellers kunne de ikke hjælpe mig (de sælger altså også festkjoler! - Det bestiller man ikke nødvendigvis tid til!)
  3. At blive totalt ignoreret

og ja, så synes jeg måske også bare signalet bliver sendt, når der hænger et bånd, der lukker "brude"-delen af fra resten af forretningen, hvor der står "kun adgang ved tidsbestilling"!! :huh: Hallo!! Må man nu ikke engang kigge????

Jeg ved at Askepot i Horsens har en ejer, der er kanon dygtig. Hun tager sig tid til at lære dig og din smag at kende og hvis man er i tvivl, så er hun god til at hjælpe en med at finde frem til det rigtige. Hun drager paralleller til din indretningsstil og det tøj du normalt går i. Jeg har ikke selv købt hos Janni, men jeg kender en del der har gjort det og været rigtig glade.

Panayotis var for mig en mega bommert! Jeg havde deres første tid på deres første udsalgsdag og havde fortalt at jeg var en størrelse 46. De havde 1! kjole jeg kunne passe. Resten var enten for små eller aaaalt for store. Drømmetyderen var en fis i en hornlygte! Hun gjorde hvad hun kunne for at sælge, men hey.. du må også gerne lytte! Det her var to af de kjoler hun pressede mig ned i! :blink:

post-45329-0-25440900-1336404100.jpgpost-45329-0-86515600-1336404088.jpg

Altså jeg ved godt at jeg er en stor pige, men COME ON!!! :pokey: Jeg ligner jo noget der er løgn! Jeg var SÅ tæt på at tude, da jeg gik ud derfra! I kan se i min tråd, hvad en RIGTIG brudekjole skal gøre ved figuren!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, helt ærligt... hvad fan.... har de haft gang i dén dag!? Kæreste Lene T - det er jo lige præcis den slags historier, der gjorde at jeg frygtede butikken! Hvordan kan de være så gode den ene dag og totalt uduelige den næste?! Ih, altså.... synes de skulle skamme sig at proppe dig ned i de to rædsler! Ih, når man så kan se, hvor smuk du er i den rigtige kjole :) Synes sku du er sej at du ligger dem ud til skræk og advarsel :thumbsupsmileyanim: det er utroligt at butikken skal have så meget opsang og forklaring på forhånd, for at de kan tage hensyn og finde de rigtige kjoler frem. :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, helt ærligt... hvad fan.... har de haft gang i dén dag!? Kæreste Lene T - det er jo lige præcis den slags historier, der gjorde at jeg frygtede butikken! Hvordan kan de være så gode den ene dag og totalt uduelige den næste?! Ih, altså.... synes de skulle skamme sig at proppe dig ned i de to rædsler! Ih, når man så kan se, hvor smuk du er i den rigtige kjole :) Synes sku du er sej at du ligger dem ud til skræk og advarsel :thumbsupsmileyanim: det er utroligt at butikken skal have så meget opsang og forklaring på forhånd, for at de kan tage hensyn og finde de rigtige kjoler frem. :blink:

Jamen det er jo det! Det svinger fra dag til dag og det gør det jo åbenbart med de fleste brudebutikker.. Jeg havde den bedste oplevelse ved Kennedys, hvor andre har haft en helt forfærdelig oplevelse og det samme med Panayotis. Da jeg var ved panayotis havde de ret mange kjoler i str. 48+ og str 40-.. men åbenbart er 44+46 en populær størrelse?? For mit vedkommende var det dagens redning at jeg havde bestilt tid ved Kennedys samme dag! Ellers er jeg ikke sikker på, at jeg var kommet op på hesten igen :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer