Brumle01

Slanke - og vægttabs-tråd for 2012

94 indlæg i dette emne

Kære Zillaér.

Mange af os vordende brude kæmper en kamp mod de lede ekstra kilo på sidebenene.

Kampen kan være urimelig og hård, så lad os lave denne fælles tråd, hvor vi kan støtte, bakke hinanden op,

dele erfaringer og få lov til at blære os, når vi har succes med vores vægttab.

Så, kom frisk, kære kvinder - del jeres frustrationer, overvejelser, gode råd og blærede vægttab med alle os andre.

Så kan vi i fællesskab tage kampen op mod kiloene!

:cheerleader3: :cheerleader3: GP GP GP:cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super idé - jeg melder mig på banen med det samme!! :toot: Ihh hvor ville det være dejligt, hvis der var nogen i nordjylland, der også meldte sig - så kunne vi evt. gå til et eller andet sammen og holde hinanden ved ilden :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er med!

Hvis det er ok, vil jeg også gerne bruge den til min 'spark i røven' tråd, så jeg skriver altså min vægt og opdatere den 1-2 x om ugen.

Vægt idag 18.4: 75 kg. (har tabt 3 siden 27.2)

Mål inden 19.5: 69,9 kg. :lol: Vil bare vildt gerne under 70 til den dag, jeg skal have taget mål til kjolen!!!

Jeg har ikke tid til motion (andet det arb jeg laver i stalden, har heste hjemme), så det er ud fra kosten, jeg skal tabe mig. Jeg har tidl. forsøgt mig med både ww, kalorietælling, madlog, slankedokteren, noget andet jeg ikke kan huske, dukan kuren, kålsuppekuren osv. Så lidt af hvert!! Jeg har fundet ud af, at jeg simpelthen ikke kan fastholde mig selv på noget af det mere end et par mdr af gangen, og for hver gang jeg falder i og starter op på noget nyt, falder jeg endnu hurtigere i.

Så nu har jeg taget lidt en kombi af det hele og forsøger at styre det selv, uden at skulle veje, måle og skrive ned. Det har jeg simpelthen ikke tid til. Jeg spiser ikke ret mange kulhydrater, spiser en el salat og grønt, spiser ikke ret meget imellem måltiderne og tager kun en portion mad. Der kunne godt strammes mere op på det, men sådan må det være lige nu. Har ikke plads i mit hoved lige pt. til en helt fastlåst kur.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

er egentlig helt ok med min vægt, og ønsker IKKE at tabe mig før den store dag, men der skal sq strammes lidt op! vil være smækker i min kjole, og så er der jo honnymoon bagefter, hvor det ville være lækkert at føle sig rigtig godt tilpas i en bikini.

jeg er ikke typen der er stykket sammen til at bruge 2 timer 4 gange om ugen i et motions center... kan bare ikke finde motivitationen her til. dyrker yoga 10-30 min dagligt, men syntes ikke det gjorde nok, så er begyndt at træne på "power-plate" og det VIRKER!!!!!!!! 15 mn 2 gange om ugen, og man kan se forskel fra uge til uge... ja det er ÜBER hårdt, men da det jo kun er 15 min kan man godt bide tænderne sammen og komme igennem det... det store problem var dagene efter de første 2 uger..... kunne ikk gå i to dage, da mine muskler var så hårdt prøvede af trænngen..... men igen det er det værd, har sågar smidt cm på hofter og inderlår, og den lille "muffintop" jeg har kæmpet med siden graviditet for 5 år siden, er VÆK... sådan helt VÆK!!!

selv bor jeg i Hamburg, og her er flere centre der tilbyder det, men det er ret dyrt, ved det også er muligt at finde i DK, men tænker at priserne her vil være lige så urimeligt høje ( ca. 1200 for et 10 turs kort) men syntes altså personligt at det er penge godt givet ud.

købte selv et 10ér kort og har siden hen blot holdt det vedlige med min daglige yoga, og påtænker så at tage 2-4 ture igen lige før den store dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, fik altså lige sådan en øv-oplevelse - faktisk hér på BK ... én af brugerne havde skrevet en lidt ærgerlig kommentar - se hér - - er der ikke nogen, som kan få mit smil frem igen? Hvorfor skal folk ALTID gå ud fra at store piger er grimme og har forkerte former?! Øv :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aw ja, det kan jeg godt forstå, Brumle01 :(

Om jeg kan få dit smil tilbage igen, ved jeg ikke, men kan i hvert fald sige, at jeg så tit ser kvinder, der måske ikke er super slanke, men som har sådan en dejlig glød over sig, og deres såkaldte ekstra kilo er med til at gøre dem endnu dejligere!

Jeg har selv en veninde, der i følge hende selv, vejer 20 kilo for meget, men jeg er bare vild med hendes udseende, hun bærer det fantastisk, klæder sig så godt, og når jeg giver hende knus får jeg bare lyst til at blive i hendes favn, for den er så dejlig blød!

Arj, jeg håber ikke, at det jeg skriver, misforståes, jeg er ikke lesbisk :)

Hun ligner bare en rigtig kvinde, med former, og det er så dejligt! Og det passer bare til hende, synes jeg.

Og af berømtheder falder jeg altid mest for dem, der ikke er så tynde. Gid de dog ville starte en ny trend og tage lidt på.

Det er sådan et forvrængende billede vi har I dag. Modeller ser så syge ud, med de få kilo de har på kroppen.

Jeg håber sådan, at du får smilet tilbage, jeg kan godt forstå, at de gængse fordomsfyldte kommentarer kan såre, selvom det ikke er personligt ment.

Øv, jeg må ikke bruge billedeformat på dette forum, fortæller den mig. Så jeg skriver bare lige linket: http://cryptstitch.t...9df5328a4-500pi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke at jeg er voldsomt stor, men vejer da stadig små 15 kg for meget... Da H2B friede til mig, var jeg meget opsat på at smide de kilo - men, som tiden er gået og ja, skal giftes om 8 dage... Har jeg måtte erkende at min plan ikke helt har holdt...

Jeg begyndte at træne - kan se, at der er sket noget cm mæssigt, bare ikke på kilo siden.. Men bare det at ER sket noget..! Er stadig ked af min vægt - jeg har altid været en lille nipsting indtil jeg fik skinnebensbetændelse da jeg trænede til et marathon - det er nu 4 år og 20 kg siden... Kan godt træne, men kommer aldrig til at løbe igen :(

som sælgeren af min kjole så pænt sagde - det er jo dig, han gifter sig med - ikke hvordan du gerne vil se ud..! og det har hun da ret i :) I det år jeg har trænet, har jeg "tabt" næsten 50 cm fordelt over hele kroppen, kilomæssigt siger vægten stadig 74 kg - men jeg er fortrøstningsfuld, det skal nok komme :)

Rigtig god vind allesammen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, lad mig se.. Jeg må hellere starte fra en ende af, så her kommer en lille introduktion af mig selv :)

Jeg har det meste af mit liv hoppet meget i vægt, fordi jeg i perioder har fået prednison og det er alltså ikke godt for kroppen! Efter gymnasiet blev jeg opereret og vejede efter det 67 kg (jeg er 180 høj). Efter det fik jeg to kærester som stille og roligt pillede min selvtillid fra hinanden. Jeg er en af de typer, der spiser når tingene ikke går som de skal (stresset, trist osv.). Min sidste kæreste ( ikke H2B!) var den der stod for madlavningen og på et eller andet plan fodrede han mig op, fordi han lavede god mad, men aldrig tænkte over hvad han brugte i madlavningen. Det betød at jeg tog 15 kg på i løbet af de 2,5 år vi var sammen og det samme gjorde han. Så hvor han hele tiden var efter mig og min vægt, så kiggede han aldrig på sig selv og så de kilo HAN havde taget på. Men at han hele tiden var på nakken af mig, gjorde at jeg bare spiste endnu mere, tænkte "Så kan det også være ligemeget" og tog mere og mere på.

Efter 2,5 år brød vi og det var helt igennem forfærdeligt! Han vendte fra den ene dag til den anden, på 4 dage gik han fra "lad os kæmpe for det" til farvel og tak, bragede ned med en depression, jeg fandt 26 par brugte dametrusser iblandt vores ting, da jeg begyndte at sortere vores ting og billeder af børn, som jeg stadig i dag er i tvivl om der lå mere bag.. Så alt i alt var det noget af en rutchebanetur!

Jeg fik samlet mig selv op, men desværre kunne jeg ikke slippe min "giv los"-tankegang.. Da jeg fandt min dejlige kæreste, vendte jeg den i hovedet til "han synes jeg er dejlig! Så gør det jo ikke noget".. smart tænkt! :td: Så i løbet af vores første 3 år tog jeg 16 kg på.. Vi pakkede det usunde ind i en "hygge"-undskyldning. Da vi sidste år kontaktede Fertilitetsklinikken for at komme i gang med behandling, var jeg på mit absolut højeste - jeg vejede 108 kg! Jeg fik at vide at jeg skulle tabe mig til 96 kg, før de kunne gå i gang. Jeg meldte mig ind på madlog og det fungerede! Jeg tabte mig 12 kg, men så skar de tilskuddet og så stoppede jeg på madlog. Hvorfor ved jeg ikke, jeg mistede vel guleroden...

I næsten et år har jeg ikke gjort noget ved vægten og heldigvis tog jeg kun 2,5 kg på, så noget gør jeg jo rigtigt i hverdagen :wink: Man skulle så tro, at jeg ville gøre noget ved det efter at jeg købte min brudekjole (jeg havde tjekket at den kunne sys ind) - men nej! :huh: 5 mdr er gået uden at jeg har gjort en skid, for at tabe de kg som generer mig så meget!

For 2 uger siden var jeg ude at prøve min kjole sammen med min mor og nu hvor jeg var ude af min lyserøde kjole-rus, kunne jeg stille mig mere kritisk overfor kjolen og kunne mærke, at hvis jeg ikke tabte mig 5 kg så ville den stramme for meget på maven! Og det betød AT JEG HAR FUNDET MIN GULEROD! :cheerleader3: Og det har jeg brug for, for jeg har en rygrad som en regnorm!

Jeg gik direkte hjem og meldte mig ind på madlog igen og har nu tabt de 2,5 kg, som jeg tog på i løbet af det forgangne år :thumbsupsmileyanim: Min motivation er tilbage og jeg begynder lige så stille at arbejde mig ind i vanen med at spise mindre og købe de rigtige ting hjem og det er så fedt. Min kæreste er en stor støtte, for han vil også gerne selv tabe sig. Jeg har sågar formået at slæbe ham med til Retromix (sådan noget danse-aerobic) og vi har det skideskægt! Forestil jer en mand på 192 med laaange ben, springe rundt i duracell-tempo! Der er jo arme og ben over det hele!! -HAHA- Så vi træner 2-3 gange om ugen og det er dejligt at lave noget sammen som kærestepar :) Mit mål for vægttab er ikke længere et tal, for jeg fandt ud af at det mere tog modet fra mig, end omvendt. Så mit mål er at komme til at gå under betegnelsen "normalvægtig" på madlog. Det svarer til en vægt på ca 80 kg, men det haster ikke. Mit nuværende mål er, at tabe mig så meget at jeg har det godt i min krop og at min kjole sidder pænt på mig, så ca 10 kg til den 2.juli.. Det burde være muligt og taber jeg mere, så gør det jo ikke noget :wink: Da min dejlige kæreste friede til mig, vejede jeg de famøse 108 kg. Vi var på vores første kæresteferie og mange af billederne derfra ville være oplagte at bruge til vores bryllup, men jeg kan simpelthen ikke holde ud at kigge på dem! Og min største gulerod er, at sådan vil jeg altså IKKE have det med mine bryllupsbilleder!!! :td:

Nå, det var lidt om mig og baggrunden bag mine kilo :) Jeg glæder mig til at følge jer andre og give opbakning og ros ( og måske et spark i (y):tunge: )

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må altså dele min sejer med jer... var til skrædder i dag :huh: min kjole var oprindelige en str 46 og nu er det en str 42 er sku helt høj fuck en fed føelse :b223: 15 kg siden 9 januar... vil gerne af med 20-25 kg mere inden bryllupet men det når jeg sku ikke..men svæver bare rundt af lykke 15 kg mindre mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må altså dele min sejer med jer... var til skrædder i dag :huh: min kjole var oprindelige en str 46 og nu er det en str 42 er sku helt høj fuck en fed føelse :b223: 15 kg siden 9 januar... vil gerne af med 20-25 kg mere inden bryllupet men det når jeg sku ikke..men svæver bare rundt af lykke 15 kg mindre mig...

Hvor er det bare skideflot!! Stort tillykke med det, jeg kan godt forstå at du er stolt!! :respekt: Det er godt gået på 3 måneder!! Hvordan har du gjort det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må altså dele min sejer med jer... var til skrædder i dag :huh: min kjole var oprindelige en str 46 og nu er det en str 42 er sku helt høj fuck en fed føelse :b223: 15 kg siden 9 januar... vil gerne af med 20-25 kg mere inden bryllupet men det når jeg sku ikke..men svæver bare rundt af lykke 15 kg mindre mig...

Hvor er det bare skideflot!! Stort tillykke med det, jeg kan godt forstå at du er stolt!! :respekt: Det er godt gået på 3 måneder!! Hvordan har du gjort det?

Jeg har fulgt ww programmet og så har jeg droppet alm cola og får pepsi max i stedet for i weekenden.. og så jeg begy.dr at ha min skridttæller på SKAL gå min 10000 skridt omdagen det er sådan i store træk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så vil jeg da også dele min lille sejr/historie med jer dejlige kvinder :)

Da H2B friede i august 2011, var jeg også fuldstændig opsat på at der skulle smides nogle kiloér inden den store dag.... Jeg tabte mig i starten 1-1½ kg, som blev ved med at komme på og smidt igen... Motivationen var overhovedet ikke høj, så fik min svigermor til at hjælpe mig, ved at give mig nåle i øret - MEN, det virkede heller ikke.

Så kom nytåret, og jeg indgik den klassiske aftale med mig selv, 2012 der er mit nytårsforsæt VÆGTTAB. Og det gjorde sjovt nok det hele for mig. Kiloérne begyndte stille og rolig at blive smidt, og kom ikke på igen.

Og i dag har jeg foruden min 16 kilo, som jeg tog på i forbindelse med min graviditet, så har jeg smidt i alt på 10 måneder 22,4 kg :biggrin:

Og den bedste motivation fik jeg få ikke så længe siden, da jeg havde en aftale med at skulle prøve min kjole på igen, og jeg havde tabt mig en hel kjolestørrelse :thumbsupsmileyanim:

Jeg har stadig det mål, at jeg skal tabe mig 5 kg mere inden bryllup, og det skal også nok ske, da motivationen er i højsædet for tiden.

Men jeg vil da gerne en ekstra størrelse ned i min kjole, men tvivler at dette er muligt. For så skal jeg nok tabe mig 10 kg, og ved ikke hvordan man skal gøre det..

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen så vil jeg da også dele min lille sejr/historie med jer dejlige kvinder :)

Da H2B friede i august 2011, var jeg også fuldstændig opsat på at der skulle smides nogle kiloér inden den store dag.... Jeg tabte mig i starten 1-1½ kg, som blev ved med at komme på og smidt igen... Motivationen var overhovedet ikke høj, så fik min svigermor til at hjælpe mig, ved at give mig nåle i øret - MEN, det virkede heller ikke.

Så kom nytåret, og jeg indgik den klassiske aftale med mig selv, 2012 der er mit nytårsforsæt VÆGTTAB. Og det gjorde sjovt nok det hele for mig. Kiloérne begyndte stille og rolig at blive smidt, og kom ikke på igen.

Og i dag har jeg foruden min 16 kilo, som jeg tog på i forbindelse med min graviditet, så har jeg smidt i alt på 10 måneder 22,4 kg :biggrin:

Og den bedste motivation fik jeg få ikke så længe siden, da jeg havde en aftale med at skulle prøve min kjole på igen, og jeg havde tabt mig en hel kjolestørrelse :thumbsupsmileyanim:

Jeg har stadig det mål, at jeg skal tabe mig 5 kg mere inden bryllup, og det skal også nok ske, da motivationen er i højsædet for tiden.

Men jeg vil da gerne en ekstra størrelse ned i min kjole, men tvivler at dette er muligt. For så skal jeg nok tabe mig 10 kg, og ved ikke hvordan man skal gøre det..

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

Wow tillykke med det! Åh jeg håber også at jeg får tabt mig så meget at jeg går en kjolestørrelse ned! Det gør altså noget psykisk ved en!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er det skønt at høre jeres fortællinger :) jeg føler sig knap så alene, når man herinde på dette skønne forum kan se andres success historier men også læse om der hvor det er mega svært...jeg har gennem de sidste 3 år taget ca. 20 kilo på, men har ikke kunne finde en grund til hvad der kunne give så stor en vægtøgning (er helt sikkert ikke nogen helgen og der skal nok glide slik og div. søde sager ned hvis det er tilgængeligt). Men her for et par måneder siden fik jeg endelig forklaringen på hvorfor jeg tager på bare jeg ser en bager....jeg har for lavt stofskifte og er nu igang med medicin som skal hjælpe på det og indtil videre er der røget 5 kilo (på 2 uger) så jeg er så glad for nu er der måske et lys for enden af tunellen. :) jeg fandt ud af dette med stofskiftet i forbindelse med undersøgelse af fertilitet, så nu håber jeg at det nok skal lykkedes så jeg også kan blive mor en dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det skønt at høre jeres fortællinger :) jeg føler sig knap så alene, når man herinde på dette skønne forum kan se andres success historier men også læse om der hvor det er mega svært...jeg har gennem de sidste 3 år taget ca. 20 kilo på, men har ikke kunne finde en grund til hvad der kunne give så stor en vægtøgning (er helt sikkert ikke nogen helgen og der skal nok glide slik og div. søde sager ned hvis det er tilgængeligt). Men her for et par måneder siden fik jeg endelig forklaringen på hvorfor jeg tager på bare jeg ser en bager....jeg har for lavt stofskifte og er nu igang med medicin som skal hjælpe på det og indtil videre er der røget 5 kilo (på 2 uger) så jeg er så glad for nu er der måske et lys for enden af tunellen. :) jeg fandt ud af dette med stofskiftet i forbindelse med undersøgelse af fertilitet, så nu håber jeg at det nok skal lykkedes så jeg også kan blive mor en dag :)

Velkommen til :) Jeg har også for lavt stofskifte og jeg håber at i får det stabiliseret med medicin, så du kan få dine drømme opfyldt :) Det er flot med vægttabet og det må være dejligt, at have fundet en grund til at du tog på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver lige nødt til at juble!

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg er nu nede på 95 kilo og det har jeg ikke været i over 2 år!

:biggrin: Jeg er så glad og det giver mig bar endnu mere blod på tanden, jeg har jo trods alt kun 2 mr til kjoleprøvningen, hvor jeg gerne vil have tabt mig min 10 kg. Så jeg har besluttet at skifte et måltid om dagen ud med Nupo. Grunden til det er, at jeg ikke er særlig god til at spise morgenmad og jeg ved godt, at det er noget man burde, fordi det er med til at hæve forbrændingen om dagen... jeg er bare ikke sulten! Så hvis jeg nu drikker sådan en Nupo-shake, så får jeg noget i maven og det er let og nok også sundere for mig i længden :)

Nå, undskyld... men jeg blev bare nødt til at juble lidt :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver lige nødt til at juble!

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg er nu nede på 95 kilo og det har jeg ikke været i over 2 år!

:biggrin: Jeg er så glad og det giver mig bar endnu mere blod på tanden, jeg har jo trods alt kun 2 mr til kjoleprøvningen, hvor jeg gerne vil have tabt mig min 10 kg. Så jeg har besluttet at skifte et måltid om dagen ud med Nupo. Grunden til det er, at jeg ikke er særlig god til at spise morgenmad og jeg ved godt, at det er noget man burde, fordi det er med til at hæve forbrændingen om dagen... jeg er bare ikke sulten! Så hvis jeg nu drikker sådan en Nupo-shake, så får jeg noget i maven og det er let og nok også sundere for mig i længden :)

Nå, undskyld... men jeg blev bare nødt til at juble lidt :blush:

sådan du er sej :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: husk at intet smager så godt som slank føles :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med!

Hvis det er ok, vil jeg også gerne bruge den til min 'spark i røven' tråd, så jeg skriver altså min vægt og opdatere den 1-2 x om ugen.

Vægt idag 18.4: 75 kg. (har tabt 3 siden 27.2)

Mål inden 19.5: 69,9 kg. :lol: Vil bare vildt gerne under 70 til den dag, jeg skal have taget mål til kjolen!!!

Jeg har ikke tid til motion (andet det arb jeg laver i stalden, har heste hjemme), så det er ud fra kosten, jeg skal tabe mig. Jeg har tidl. forsøgt mig med både ww, kalorietælling, madlog, slankedokteren, noget andet jeg ikke kan huske, dukan kuren, kålsuppekuren osv. Så lidt af hvert!! Jeg har fundet ud af, at jeg simpelthen ikke kan fastholde mig selv på noget af det mere end et par mdr af gangen, og for hver gang jeg falder i og starter op på noget nyt, falder jeg endnu hurtigere i.

Så nu har jeg taget lidt en kombi af det hele og forsøger at styre det selv, uden at skulle veje, måle og skrive ned. Det har jeg simpelthen ikke tid til. Jeg spiser ikke ret mange kulhydrater, spiser en el salat og grønt, spiser ikke ret meget imellem måltiderne og tager kun en portion mad. Der kunne godt strammes mere op på det, men sådan må det være lige nu. Har ikke plads i mit hoved lige pt. til en helt fastlåst kur.

Jeg har fundet frem til at starte dagen med 1/2 liter vand inden morgenmaden eller noget som helst andet. Morgenmad ca. 30-50 g havrefras med 2 1/2 dl skummetmælk, en skive ristet rugbrød med en tsk. light marmelade (kunstigt sødet) - hertil mere vand.

Frokost, mellemmåltider samt aftensmad er jeg blot bevidst om et indtag af grøntsager men elsker bare ikke grøntsager så ikke noget med 600g om dagen. Det lører jeg død i, men dog nogle grøntsager til frokost og aften. det er ikke svimlende mange kilo jeg har tabt, men omvendt er det ikke fanatisk. Jeg kan godt "synde" lidt når jeg er i byen eller lørdag aften, når blot det er LIDT. Kunne godt bruge nogen at gå lange ture med i Århus, Skanderborg, Horsens området.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver lige nødt til at juble!

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg er nu nede på 95 kilo og det har jeg ikke været i over 2 år!

:biggrin: Jeg er så glad og det giver mig bar endnu mere blod på tanden, jeg har jo trods alt kun 2 mr til kjoleprøvningen, hvor jeg gerne vil have tabt mig min 10 kg. Så jeg har besluttet at skifte et måltid om dagen ud med Nupo. Grunden til det er, at jeg ikke er særlig god til at spise morgenmad og jeg ved godt, at det er noget man burde, fordi det er med til at hæve forbrændingen om dagen... jeg er bare ikke sulten! Så hvis jeg nu drikker sådan en Nupo-shake, så får jeg noget i maven og det er let og nok også sundere for mig i længden :)

Nå, undskyld... men jeg blev bare nødt til at juble lidt :blush:

STORT TILLYKKE og hvor er det sejt gået!!! du har god grund til at juble :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Piger!

Først et stort tillykke med alle de kiloer og alle de mål, der bliver skrevet om, at I opnår! Det er så SUPER FLOT GÅET!!!!! :respekt:

Jeg har rygrad som en regnorm.... og har bare langsomt ladet BMI gå fra 21,7 til 23,5 til næsten 25 det sidste årti. Men nu da vi skulle til at planlægge bryllup skulle det bare have en ende bestemte jeg mig for.

jeg gør ikke noget særligt, jeg har bare et mål i sig selv med at være slank til kjolen, og NØJ HVOR DET MOTIVERER! Eller jo... jeg spiser mig kun lige knapt mæt, og er kommet til at springe måltider over, og det er så USUNDT og DUMT. men det har virket...

Min kæreste og jeg har en konkurrence i gang. jeg passer på med kosten, han dyrker meget motion. Det skal så siges, at kiloene fordeler sig anderledes på os, jeg har de typiske håndtag og all over bare en anelse ekstra (på arme, kinder, hals, hofter, lår, mave osv) og på min kæreste sidder detmest på forkroppen. Han har superflotte og trænede ben nemlig :-)

Men altså, jeg er gået fra 81 kg før jul (totalt min største vægt nogensinde, selv da jeg ventede min datter, der var min normalvægt nemlig 70), det skal lige siges at jeg er 1,78 cm. høj, og til kjoleprøvning i februar vejede jeg 79, 6 kg, til 76,2 kg i dag, og jeg håber at ramme 74-75 kg første juni hvor kjolen skal rettes endeligt til. Den er nemlig for stor nu, fandt jeg ud af til kjoletilretningen i lørdags, og når jeg nu har tænkt mig at tabe mig lidt mere, så skal den altså syes ind.

Men selv om det er peanuts jeg taler om, så har det ret stor betydning for mit velvære og min selvopfattelse. Og for fødderne i stiletterne der skal bære det alt sammen sådan en dag... der tæller 6 kg faktisk mærkbart på ømme fødder.

Jeg har den dybeste respekt for hans motionsprogram og iver. Løb stort set hver dag, romaskine, mavebøjninger, armbøjninger osv. Jeg kan simpelthen ikke sådan noget, men jeg synes han er hamrende sej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh, jeg har undgået denne tråd et stykke tid....Forstår ikke jeg har så nemt ved at falde i!!!!!!! Har ikke tabt mig mange 100 g. siden jeg skrev herinde sidst....Det går ok i hverdagene, men i weekenderne har jeg sååååå svært ved at modstå fristelserne.

Men tager mig sammen igen nu!!!! Igen igen...!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh, jeg har undgået denne tråd et stykke tid....Forstår ikke jeg har så nemt ved at falde i!!!!!!! Har ikke tabt mig mange 100 g. siden jeg skrev herinde sidst....Det går ok i hverdagene, men i weekenderne har jeg sååååå svært ved at modstå fristelserne.

Men tager mig sammen igen nu!!!! Igen igen...!!!!

Hepper på dig...

her ryger kg bare af som ingentig... gør virkelig ikke noget for det, måske det har noget at gøre med at vi kommer tætter på brylluppet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer