morogsnarthustru

Hvad skal jeg give manden i morgengave?

43 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har besluttet ikke at give hinanden morgengaver, med mindre der viser sig et hul i budgettet, men jeg har alligevel købt en lommelærke og og fået indgraveret et citat:

Kun med hjertet kan man se rigtigt

Det vigtigste er altid usynligt for øjet

Jeg ser dig og kun dig

4. august 2012

Vi er begge vilde med "den lille prins" og dette citat var en af de ting vi snakkede om på vores første date :) Han får så lommelærken om morgenen for vores bryllup, med whisky i og med et kort der fortæller at jeg elsker ham og at jeg synes at han skal have noget at styrke sig på, hvis han føler nerverne svigte :) Omformuleret selvfølgelig :)

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastiske forslag allesammen!

Jeg selv har både givet et nyt jakkesæt fra Hugo Boss inkl. lækker hvid skjorte og et super flot slips, som han blev helt vildt glad for.

I år valgte jeg så en guldstjerne stjernehimmel.dk, han synes det var så fedt! Det var fantastisk kvalitet, og jeg købte en lækker ramme med til ham så det hele var klart med det samme. Kom inden for 2 dage, super gave.

Ellers overvejede jeg en getaway til Asien, men det var jo i en noget anden prisklasse :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak for alle jeres svar, der er virkelig kommet mange gode forslag. Jeg er ikke itvivl om at min mand vil blive ALLER mest glad hvis jeg gav ham en tur med faldskærm, men jeg synes bare det er for dyrt! En oplevelsestur til et eller andet vil også være en ide, men det løber jo hurtigt op i de samme penge som faldskærmen! Elektronik- også en god ide, men det får man jo heller ikke til penge "under en faldskærmstur". Manchetknapper- fantastisk ide synes jeg, men det er bare slet ikke min mand.. Jeg synes hele tiden jeg falder tilbage på at jeg må punge op og give ham en tur i faldskærm. Havde bare håbet man kunne finde noget i retningen af det samme til omkring de 500 kr :-?

Tænker lige på at de der sider med dagens tilbud som downtown.dk og sweetdeal osv de har altså en gang imellem sådan nogle oplevelsesture til halv pris..

Nu skriver jeg fra Ipad'en så kan ikke se hvornår I skal giftes, det er jo ikke sikkert der lige er sådan et tilbud lige nu..

Jeg har selv lige købt vores ohotel overnatning på bryllups natten til halv pris på takeoffer...

Hov, og de der smart boxe, er måske også en mulighed..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En tanke slog mig i dag - at jeg har flere sølvsmykker liggende jeg ikke går med længere... Overvejer nu at få dem smeltet om til manchetknapper, men det kunne være hvad som helst, også vedhæng... Ved ikke hvad det kan gøres for, men det behøver garanteret ikke koste ret meget (når man ser bort fra sølvet, for det er jo betalt for længe siden)

Så kan man få en "dyr" gave for "få" penge.. bare en ide, jeg ville give videre....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaja man kan godt få det smeltet om... Jeg har kommunikeret med egeart - sølv er så bare ikke videre dyrt, så kommer ikke til at gøre ret med ved prisen ift. guld... Men det er da hyggeligt at få brugt det, i stedet for at det ligger i skuffen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg giver min kommende mand et blod bøg, den er godt nok lidt dyre, fordi jeg har valgt et større træ. Men de kan fås i mindre til omkring de 500 kr. Men det kræver nok en stor have :wink: .

Jeg giver ham også en gave hver måned, som er en konvolut med ting vi skal lave sammen, fx. biograf tur, romantisk middag og så den første konvolut er at vi skal tage frække billeder i vores bryllupstøj :biggrin: . Han får alle konverterne i morgengave, men må kun åbne den der hører til måneden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer