Hullahop

Københavnerbrude... hvor skal I have taget billeder?

13 indlæg i dette emne

Ååååhhhh I guder!!! Jeg har bestilt fotograf som nu selvf. beder mig om et sted, vi kunne tænke os at få taget billeder!!! Han har taget nogle super fede billeder inde ved staldene ved Christiansborg - så det vil vi vildt gerne! Hmmm... men vil gerne have flere muligheder... København er jo fuld af muligheder... bare lige med at blive mindet om det!

Hvad har I valgt?

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes i Kastelskirken, så vi har valgt valgt kastellets smukke område til vores billeder. :loveshower:

ååååååhhhhh det kan jeg godt forstå! DER ER SÅÅÅÅÅ SMUKT!!!! Mine 2 veninder har fået taget billeder derude, det er bare så flot!

Tak for dit svar!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi satser lidt på Fredriksberg Have (vi skal holde festen på Josty).

Tænker at der er så mange fine kroge. Måske tager vi Søndermarken i stedet - den er lidt mindre "poleret" i udtrykket.

Vi har Cristiansborgs ridebaner som vores B-plan, hvis det nu regner - men det gør det naturligvis ikke :blink:

Men burde jo ikke give dig mine ideer - for så risikerer jeg jo, at vi skal slås om de samme fotolocations på dagen :wink:

Redigeret af Frk Winther
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi satser lidt på Fredriksberg Have (vi skal holde festen på Josty).

Tænker at der er så mange fine kroge. Måske tager vi Søndermarken i stedet - den er lidt mindre "poleret" i udtrykket.

Vi har Cristiansborgs ridebaner som vores B-plan, hvis det nu regner - men det gør det naturligvis ikke :blink:

Men burde jo ikke give dig mine ideer - for så risikerer jeg jo, at vi skal slås om de samme fotolocations på dagen :wink:

hahaha... ridebanerne... så ses vi jo helt sikkert (vi skal have taget billeder sent ca. kl. 17)!!! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

skal giftes på amager og vi tager ud til femøren/amagerstrand - vores fotograf er allerede kommet med en masse gode ideer

Vi skal også giftes på Amager, så her ville jeg også foreslå. Eller Kastrupfortet der ligger lige i nærheden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde først tænkt os at køre til sydhavnen for at få taget billeder, men endte med at gøre det heroppe i nordsjælland, da vi ellers skulle bruge for meget transporttid på dagen.

Hvis jeg skulle giftes inde i København, havde vi helt klart holdt fast i det, der ligger et stort område med en masse virkelig flot graffitti (omm bag ved SuperMarco). Vores backup i tilfælde af regnvejr var også ridebanen ved Christiansborg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal både giftes, have reception og middag i Paradehuset i Frederiksberg Have, så vi holder os til haven - der er nogle rigtig gode "locations"! Men det kommer selvf an på hvilken stemning man vil have, strand, skov, by, gammeldags, nymoderne - der er såååå mange skønne muligheder :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer